vind het eigenlijk wel dom dat je moet kiezen uit rpg/adventure rpg is heel anders dan adventure das morrowind vergelijken met zelda... bij adventure games kan je geen levels up...en levels up gaan is 1 van de belangrijkste dingen van een rpg... doe mij maar mmorpg's
RPG'z #1 ! Op console spelen zijn ze vooral fun. 2e plek Race of Beat m Up. 1st Person ik liever op pc
racen vind ik echt top, scheuren met supersportwagens constant je tijd iets verbeteren. Maar fight en rpg's zijn ook gaaf...
moeilijk te kieze: mense afknalle is alty leuk zelfs in het echte leve, ze afmeppe ook maar ook sportgames en race spellekes vin ik relaxt
*Hebben we hier te maken met een of andere doorgedraaide psycho? of ben je gewoon blond...* RPG,RTS, FPS, Adventure, race, al die genres vind ik wel cool, alleen ik vind niet alle spellen cool snappie?
ik vin ook niet AL die spelletjes in die genres goed hoor, maar die genres vin ik gewoon het leukste; het is niet omdak ik deze genres het leukste vin; dat ik al de spelletjes speel die er in dit genre zijn en ik speel zelf ook regelmatig RPG en andere genres en ja ik ben echt blond; niet geverfd
FPS !!! shooters gaan d'r bij mij altijd wel in voor de rest hou ik ook wel van racen, beetje action/adventure en RTS alleen heb je daar tegenwoordig ook al een pc met 3d voor nodig en guess what....dat heb ik niet (vandaar die xbox op m'n kamer ) mzzl