Pff... vooral voetbal games eigenlijk maar FPS vindt ik de laatste 2 jaar ook wel vet vroeger vondt ik weinig tot niks aan en platform toch wel zal zeker komen omdat ik met nintendo ben opgegroeid
alles gaat er bij mij wel in maar heb toch op FPS gevote omdat ik mij in tijden niet zo heb geamusseerd als met halo en ver daarvoor Half-life (en CS), maar ook de amerikaanse sportgames en de grote titels die bijna iederen koopt (MA, SC,...)
Ja voordat ik mijn xbox had werd ik pas fan van FPS toen ik RTCW ging spelen.Dit was zo cool,nachten en dagen online geweest in clans gezeten.Dit ga ik ook zeker met xbox live doen.
Racing natuurlijk. Alleen zijn er geen [goede] F1 spellen. F1 2002 is namelijk zwaaaaaaaaaaaaar klote. Greetz, Rick=]
Ik vind F1 2002 niet zo slecht, het is geen topper, maar zeker geen zware bagger hoor. Zit goede raceaktie in, grafisch ziet het er goed uit, en de besturing is in simulation modus goed te doen. Het is niet superrealistisch, maar om nou te zeggen dat het slecht is, neej.
Dan moet je Haven : Call Of The King van Traveller's Tales eens proberen, daar zit al heel veel in. www.havengame.co.uk
Is Haven nou voor PS2 of voor xbox, ik dacht voor xbox, maar ik zag hem in de winkel alleen voor PS2. Wanneer komt hij voor de xbox?
Je hebt gelijk. Op www.tothegame.com staat to be anounced. Nou ja, de keuze wordt er in elk geval wel makkelijker op.