1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

wat is jou favo ontwikkelaar?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Tha real gamerr, 30 mrt 2005.

1. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ongetwijfeld Team Ninja. Dead or Alive vond ik al een goed spel. Maar Ninja Gaiden sloeg echt alles. De kick die je krijgt als je het spel voor het eerst speelt, kon geen enkel ander spel dat ik heb gespeeld evenaren. Team Ninja is zeer getalanteerd vind ik.
    Verder hoort Rockstar ook bij mijn favoriete ontwikkelaars, in GTA is het gevoel voor detail is ongelofelijk en het is oneindig speelbaar, dat zoek ik in een game.:)

2. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    1 Ubisoft (Met name Splinter Cell en Prince of Persia)
    2 Rockstar (Met name de GTA-serie)

3. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond eerst nintendo en rare erg goed vooral door spellen als zelda, the ocarina of time en van rare door goldeneye en perfect dark. Voor de xbox vond ik eerst bungie heel goed door halo maar door hun slechte halo2 is deze ontwikkelaar egt lang niet meer mijn favoriet. Ik vind op dit moment id-software heel erg goed en dan vooral door RTCW voor de xbox (ook al is ie voor de xbox door een andere studio over gezet) die online toppie is en straks voor doom3. Ook is ubisoft wel erg goed al vind ik die spellen persoonlijk een tikkie te langzaam en saai. oh en natuurlijk vind ik rockstar dankzij de gta serie ook heel erg goed.

4. r8ter

r8ter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rockstar en Ubisoft. Rockstar vooral door de GTA games, en Ubisoft door Splinter cell en Ghostrecon

5. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1. Ubi Soft
    2. Bioware
    3. Team Ninja
    4. Smilebit

(alles van Nintendo bij elkaar zit in een aparte klasse, anders had die er wel bijgestaan).

Laatst bewerkt: 3 apr 2005
  6. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    1) Nintendo
    2) Sega
    3|) Square Enix
    4) Bungie
    5) Capcom

7. timmy

timmy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmh de beste uitgever vind ik toch bioware die gaan het egt maken met jade empire!!!!

8. TheEvilCuber

TheEvilCuber Now Im Nothing

Leuk Bevonden:
    0
    Nintendo (tja moet ik dat uitleggen?),
    Retro Studio's (metroid prime),
    Capcom (Viewtifull Joe, Steel Battalion, Resident Evil, Devil May Cry)
    Konami (Metal Gear Solid serie)
    Intelligent Systems (Super Metroid, Advance Wars, Paper Mario)
    Rare -voordat ze naar MS gingen! (Perfect Dark, Killer Instinct, Conker, Donkey Kong Country)

Als ik echt moet kiezen word het Capcom :) Resident Evil is me toch wel heilig (zie naam :p)

9. seymore butts

seymore butts XBW MeGa_PaNty

Leuk Bevonden:
    0
    1.bungie
    2.bungie
    3.bungie
    4.bungie
    5.bungie

duidelijk ofniet??

10. TheEvilCuber

Leuk Bevonden:
    0
    het is vooral duidelijk dat je erg weinig games hebt gespeeld, want er is zoveel meer, en vooral beter, maargoed jou mening he _0/

11. Fleppie

Fleppie Surinamese

Leuk Bevonden:
    0
    Blizzard, handsdown Blizzard. _O_
    Die gasten hebben hart voor hun games.

En Capcom omdat die na eindeloze streetfighters nu leuke nieuwe dingen proberen. (Resident Evil 4, Viewtiful Joe, Killer 7)

12. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Voor mij zijn Square-Enix, Capcom en Konami toch wel de favoriete developers. Deze drie zorgen al jarenlang voor een vaste stroom aan topgames en series als Final Fantasy, Resident Evil, Silent Hill, Devil May Cry, Metal Gear Solid, Street Fighter, Parasite Eve 2, Front Mission, Breath of Fire, Kingdom Hearts, Onimusha, Shadow of Rome, Suikoden, Vagrant Story enzovoorts.

13. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    -SNK (Playmore) vanwege de King of Fighters-, Samurai Shodown-, Metal Slug series.
    -Monolith vanwege Xenosaga 1 en 2. Top RPG's. Vroeger was het Squaresoft, maar de laatste jaren zuigen ze hard.
    -Technos Japan (zal wel failliet zijn) vanwege de klassieker Shin Nekketsu Kouha Kunio: tachi no Banka. Echt een topspel, een van de beste voor de Snes gemaakt.
    -Konami: Zone of the Enders: the 2nd runner (deel 1 niet gespeeld helaas) en MGS uiteraard.

14. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga zeker weten voor Ubisoft. Ik lees zelf de Power Unlimited, en ik vind dat spellen van UbiSoft wel vaak een 9,0 of hoger krijgen. Dus das toch al een teken dat UbiSoft erg goede games afleverd...

15. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    dit is niet helemaal waar want als je kijkt naar halo1 zijn er niet veel games in dat genre die op die hoogte staan, ik moet alleen wel zeggen dat na het uitermate teleurstellende en zuigende deel 2 van halo de uitgever toch wel iig bij mij de nodige krediet verspeeld heeft maar nog steeds is deze uitgever door halo een hele grote naam.

16. DarthMaster

DarthMaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn favo onwikkelaar is zonder twijfels Square-Enix.
    Ik weet dat ze niet voor Xbox maken maar ze zijn toch de beste volgens mijn mening. Ook vind ik Blizzard en Valve vrij goed

17. Deano2

Deano2 hallow??

Leuk Bevonden:
    0
    Ubisoft!! Maakt de beste spellen zoals Splintercell 3!!

18. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Majesco
    Heeft ons Phantom Dust gegeven en komt nog met Psychonauts. Microsoft zou ze eigenlijk uitgeven. Verder vind ik Bloodrayne wel aardig van hun.

Tecmo
    DOA3 Ultimate DOAX Ninja Gaiden Project Zero 1/2 allemaal top.

EA
    Fifa blijft leuk om te doen, ondanks de gebreken. TimeSplitters 3 is ook niet verkeerd.

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    -Nintendo (hoef ik niet uit te leggen)
    -Ubisoft: heeft de gamesindustrie de afgelopen jaren pareltjes van games geschonken van zeer hoge kwaliteit: Prince of Persia Sands of Time, Prince of Persia Warrior Within, Splinter Cell 1, 2 en vooral Chaos Theory, Far Cry, Beyond Good and Evil etc.
    Atari: is nu een ruk uitgever, maar heeft vroeger heel veel betekend voor de gamesindustrie.
    -Sega: klassieke games met een uitmuntende kwaliteit, vooral Sonic.
    -Retro Studios: briljante overzetting van metroid van 2d naar 3d.
    -Rare: en dan in de tijd van de N64. Ze hebben ervoor gezorgd dat shooters goed waren te spelen op de console. GoldenEye, Perfect Dark en natuurlijk Banjo Kazooie.
    -Squaresoft: fantastische epische RPG's.

Laatst bewerkt: 18 apr 2005
  20. TheEvilCuber

Leuk Bevonden:
    0
    8) _0/

Laatst bewerkt: 18 apr 2005

Deel Deze Pagina