Mijn top 3 1) Veruit de baltic curry chips van croky, alleen moet je wel steeds je vingers aflikken maar daar heb je wel iets lekkers voor 2) Choco rozijnen Zoute sticks greetz wooly
PC: Kauwgom (vooral stimorol wild cherry) Verder amper wat.. Xbox Liefst Chips!! Borrelnootjes Muntendrop Tis wel grappig dat ik achter de pc amper eet en achter m'n boxje des te meer
Misschien is het leuk als iedereen ook een foto plaatst van hoe men eruit ziet tijdens het gamen en snoepen . Kunnen we meteen oordelen of men meer moet sporten ipv gamen Haha, leuke thread dit inderdaad! 1) Paprika chips (ze smaken zoals ze kraken!) 2) " " " "
ik eet niet veel tijdens het gamen. maar als ik iets eet, eet ik nu het liefste kruidnoten of M&Ms (die in dat gele zakje dat kan staan).
Vette troep eten tijdens het gamen verpruts alleen maar je Ultieme Grip op de knoppen, dus dat gaan niet werken he Ik eet ook niet tijdens het gamen, ik ben immer aan het gamen, maar als ik toch in leven moet blijven doet 'n pak vla meestal wel de trick.
raare mensen jullie....of ik ben gewoon heeeel raar ik eet geen ships tijdens het gamen omdat m'n controller dan vettig word en... naja je weet wel wat ik bedoel! en ik eet geen snoep tijdens het gamen omdat ik snoep eigelijk niet zo lekker vind over het algemeen gaat ships er makkelijk in maar tijdens het gamen niet!!!! het enige wat tijdens mij xbox-uren naast me staat is hooguit wat te drinken...je krijgt zo'n droge keel als je tegen je team mates zit te schreeuwen dat ze in die warthog moeten gaan zitten