Wanneer ik weer eens de zin en de tijd heb voor een lange game sessie staat er altijd een zak M&M's in de buurt. En ook geen last van vieze vingertjes, de slogan luidt immers: 'De melkchocolade die smelt in je mond, maar niet in je hand'
Wel, ik snoep bijna nooit, ik heb een hekel aan vettige controllers, maar af en toe eet ik nog wel eens Japanse Mix tijdens het gamen... JM pwnd.
Voor mij een goede frisse pint bier, snoepen is voor de jongere generatie En als we er ene teveel uithebben moeten we vanzelf stoppen omdat we dan toch niks meer kunnen raken
Geen snoep.Ik zet meestal een pak melk (Goddelijk Vocht) en een beker naast me. Met het plan daar in de laadtijden van te drinken....Alsof daar iets van komt... :{
Er bestaat toch nog zoiets als een pauzetoets , geloof me daar moet ik regelmatig gebruik van maken om mijn volgende pint in de keuken te gaan halen , of om gewoon een sigaretje te gaan roken
zachte snoepjes, die niet aan je handen plakken of afgeven anders moet je telkens die controller poetsen en glij je weg
van die rode caddilacs ofzo en m&m crispy ook is dorito`s wel lekker maar ja die hou ik maar voor onder het lezen van de xbm en de PU
Ik weet het, het is saai, maar ik snoep niet (meer). Ben iets bewuster gaan eten. Daarvoor defenitely CHOCOLADE! Maak me nie uit wat. Puur, nootjes, melk van alles! Truffels, bon bons, repen. AAaaaaaah wat een mooie tijd was dat!
mijn top 3 van snoep tijdens gamen: 1. drop (dropmix gemengd van venco) 2. chips (maakt niet uit welke zolang het maar lekker is) 3. iets dat in de kast licht waar al het snoep/koek licht