mijn favorieten: 1. marsen (liefst van die grote, en dan per zak) 2. chips (liefst paprika chips, en dan zon xxl zak) verder worst en kaas (grote blokken / plakken, ook erg lekker )
oja fuck hoe kon ik die nou vergeten die zijn zo verslavend dat ik me helemaal misselijk eet met die dingen
Respect voor deze gast! Ik ben zondiger, net nog bak hertog ijs ft milka en friesche vlag met brownies derin. Ik was alleen niet aan het gamen
1:M&M's 2:Winegums 3:Chips Wat je nooit moet doen is chips met dip geloof me ik heb het geprobeerd...
over snoep gesproken, moet cker even een voorraadje hebben voor morgen en niet voor die kutkindere met lampionne!! dit werkt ook misschien wel om ze op afstand te houden: Ik vond m zelf wel leuk...
ik denk niet dat het zal helpen omdat de meeste van die kinderen nog niet kunnen lezen moet je anders tijdens HALLOWEEN ofzo een keer proberen....maar mijn favoriete snoep tijden het gamen is pombar
Hahhaa, die Ja/nee stikker kende ik nog niet, meesterlijk Tijdens het gamen vreet ik alles weg dat binen mijn bereik ligt.. onbewust dus :\
Ehmmm, geen chips daar word je controller zo goor van <-- VET wel drop en dan doe ok mijn mond helemaal vol dat ik ga kwijlen en dan een bakje eronder en dan heb ik na een uurtje weer dropdrank