alles, yeah van die dropwinegum mix zooi, m&ms, bruin of crispy. ships, hmm dorito's BBQ of crocky bolognese ( blijft het lekkerst ), dorrito's naturel.. hmm nog meer ik eet ook gewoon avond eten onder het gamen hmm
M&M's zijn echt het beste! Smelt niet in de hand, wel in de mond. Handig voor als je zweethanden krijgt, zoals ik wel 's heb onder PES4!
LOL voor mij is ondertussen de drop fuit duos van redband echt de top heerlijk.Voor dinken heb ik trouwens het liefst iets als cola vanille of 7-up
Snoep, daar doe ik niet aan tijdens het games. Je krijgt er alleen maar vette kleffe handen van. Niet goed voor je Controller en het voelt gewoon kut aan .
achte mijn pc, meestal bugles ofzo... maar achter mijn box? eh, iig dingen die veel kraken en mensen storen tijdens een potje halo2 live (en de witte knop indruk )
lol lijkt me trwns zo smerig he, als je zon gast ben die extreem erg zweet ( echt een natte controller) en dat ie dan een M&M pakt en dat ie naar zout smaakt hahahaha
Ik eet nooit tijdens gamen, lijkt me ook niet erg fijn, krijg je van die pik handjes en dat speelt niet fijn
Eten en gamen gaat bij mij niet echt samen omdat k mezelf dan of bijna stik of mn controller helemaal smerig maak.
ik eet tijdens het gamen altijd wel iets (meestal dan) M&M's ofzo of een reep chocolade ofzo voor drinken wil ik wel een milk shake dat is pas lekker _0/
Ik eet niet omdat mijn controller dan smerig wordt. Maar het lijkt me wel leuk als een bedrijf zo'n muts maakt met een slangetje naar je mond waardoor je kan drinken, in de tank zit natuurlijk bier