1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat is jou favoriete snoep tijdens het gamen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TotalSOLO, 28 okt 2004.

  1. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Alles waarbij je vingers niet vies worden tijdens het eten en wat eetbaar is eet ik op, zoals winegums, drop enz.
     
  2. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik eet nooit tijdens het gamen. Ik vind het irritant om steeds het spelen te onderbreken om in een zak te graaien, en meestal speel ik op Live. Niet echt handig om steeds met een volle mond door de headset te schreeuwen.
    Als ik aan het spelen ben vergeet ik altijd de tijd, het komt vaak genoeg voor dat ik niet in de gaten heb gehad dat het al etenstijd is geweest.
     
  3. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe doe je dat? eten tijdens gamen? Mij lukt het niet, ik zit altijd veel te veel ín een game om 2 seconden pauze te kunnen nemen
     
  4. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Tijdens race-spellen eet of drink ik wel eens als ik op een recht stuk rij. De ene hand aan het gaspedaal, de andere in de zak chips of om het biertje. Bij vechten/actie/shooter-games zorg ik gewoon dat ik in een veilige zone ben of dan zet ik de game toch op pauze
     
  5. Solid_Snake14

    Solid_Snake14 I'm A snake!

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Over het algemeen eet ik niet terwijl ik game.
    Het verbaasd me dat zoveel games dat wel doen, ik eet wel tijdens het gamen als ik bij vrienden ben (of zij bij mij) maar zelfs dan doe ik het niet als ik echt aan het gamen ben meestal tussen 2 matches in ofzo
     
  6. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    je geeft zelf al antwoord op je vraag dat het je verbaast datzoveel gamers het wel doen.....

    dus tussen 2 matches in. dan kan de game wel op pauze wanneer het beeld inzoomt op de actie (meestal bij vecht spellen, of race spellen), of de demo op pauze.

    maar zoveel eet ik ook weer niet hoor, ff een klein dingetje, en dan hop, weer verder. tijdens film kijken weer wel. maar dat gaat veel makkelijker. hahaha.
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik eet altijd:
    Chips
    Kauwgom
    Borrelnootjes
    Snoep
    Broodje/torsti

    mmh.. Heerlijk:)
     
  8. Shammo

    Shammo Ik in dat pak

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik eet bijna altijd pindanootjes met een glas cola

    anders eet ik ook nog : zuurtjes, poepegatjes (je weet wel die rode snoepjes) en andere stukken snoep, soms chips (pringles of lays),chocoladerepen, tuc-koekjes en heel zelden speculoos
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ben nu helemaal "verslaafd" aan Tuc Bacon _O_ , ze zijn lekker en je kunt er rustig door verder gamen omdat je handen niet vettig ofzo worden
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja die Bacon zijn erg lekker!
     
  11. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Paprika is nog lekkerder, maar dat vind ik. Tuc's tijdens het gamen zijn idd ook super
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik eet helemaal nix tijdens het gamen, of het moet een Lan-Party zijn dan staan de Pringles bussen op Tafel :cool:
     
  13. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee man van dorito's worden je pote VET smerig van man. Ik op nr. 1 tog wel Redband Fantasy mix
    nr. 2. Redband Rainbow mix.
    3. pepernoten
     
  14. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    zorg gewoon dat je een keukenpapiertje of servetje bij de hand hebt, dan kun je wel vet eten.

    Soms zit ik er wel met vette handen achter, dan glijd je vinger net tijdens een racespel van de Left Thumbstick of trigger af en ga je weer de fout in.

    Een frituursnack gaat er bij mij tijdens het gamen ook wel in. En als ik met kameraden speel, dan eet ik vaak brownie-cookies van melba(d8 ik)
     
  15. BoneCrusherrr

    BoneCrusherrr Cold SynerGy

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    deze tread is ZO looz... maarja
     
  16. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    en jou post is zo loozer...:D

    Misschien hoort deze thread meer thuis in de GM, maar het is gewoon leuk (de mening van sommigen dan)om te weten wat de games eten :p
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja:)
    Tucs zijn lekker tijdens gamen en Pringels ook maar zeker weten Pepernoten!
     
  18. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik eet onder het gamen nooit. Meestal las ik een korte pauze in om even naar de toilet te gaan en te eten/drinken. Ik heb er eigenlijk twee redenen voor dat ik niet eet/drink onder het gamen. Ik vindt het vervelend om een spel te pauzeren en dan weer te hervatten en met kleverige/smerige handen aan mijn controller vindt hij ook niet fijn. Lekker al die etensresten tussen je knopjes, bah.
     
  19. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    whoa, chocoladepepernoten nog erger. Het is alleen jamer dat je ze maar even kan kopen. nu moet je tot september weer zonder...
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja precies.. Zijn ze net zo lekker en dan moet je weer wachten :{
    Maar wat vinden jullie nou niet lekker tijdens gamen? ;)
    Ik denk ik heet spul dus met scherpe kruiden ofzo en dingen waarbij je lang op moet kauwen.
     

Deel Deze Pagina