Must-haves: Dark Souls DLC en Hitman voor mij. Games als CoD, AC3, RE6 en Halo 4 laat ik aan me voorbij gaan maar wellicht haal ik Borderlands 2 nog uit een budgetbakje ergens.
Hmm, voor het eerst sinds jaren kijk ik uit naar de nieuwe COD, toch tegelijk ben ik ook wel benieuwd naar de DLC van Skyrim. Maar ik denk dat de Wii U mijn eindejaarsknaller gaat worden!
Mijn grote #1 is hitman, op 2 komt farcry en op 3 epic mickey ik denk dat epic mickey zwaar onderschat word, juist omdat het een totaal andere game is dan de ''standaard'' games als halo.. cod kan het een hele gave titel worden! ben alleen bang dat ie in reviews ''slechts'' een 7 of 8 krijgt van de PU omda teen of andere halo nerd hem met halo gaat vergelijken van ja vorige week speelde ik halo blablablabla
Hitman Absolution dan maar, al blijft het nog steeds afwachten hoe ik de game ga vinden. Probeer me zelf niet op te hypen qua verwachtingen. Al heb ik mijn knaller dit jaar toch al gehad in Mass Effect 3. Niks overtreft die game dit jaar imo.
Max Payne 3. Of mag dat niet? Ik heb nog zoveel games te spelen dat al die zogenaamde knaller van deze maanden lekker naar 2013 verschuiven. De eerste games die ik pas weer direct op de release ga kopen zijn Ninokuni en Bioshock Infinite.
Voor mij komen de echte knallers pas begin 2013: Ni No Kuni Tomb Raider Beyond Two Souls Ik zie geen interessante titels voor november en december.
Die van mij? Als het goed is doet Sloober het dit jaar weer. Hoop ik... dat was iig de bedoeling. GotG was al genoeg werk.
is bij mij geweest,... wrc3 volgend jaar word het hopelijk Aliens: Colonial Marines of Rainbow six Patriots + wrc4
Ik dacht huh Last of Us? Even opgezocht en fuckkk alleen voor de PS3 uiteraard zag er echt gruwelijk uit.