"Do not try to hit /me" Dan heb ik het vooral over mij raken wanneer het eigenlijk niet nodig is. Ik doe vaak racegames als PGR4 en dan ben ik er niet bepaald van gediend als ik dan door zo'n lomp snotjoch de muur in geduwd wordt.
Dat past nooit als motto Ik heb als motto nu: KutCOOKIE ^_^ Aangezien ik toch nooit iets anders hoor, en het klinkt wel goed
Kut klinkt altijd goed en mijne past lekker wel past het niet? dan stop ik het gewoon in je kut-cookie Ok ok ontopic ik heb Unreal is reality. Omdat die game vet is en dat zinnentje is geniaal. ^^
Nekslag?!!?? Altijd zalig bij halo, zo een nekslagje doen, waardoor er vreugde is bij wij "!!" en de andere partij weet van niets "??"
Motto: "Play al 1000 points" Ik speel alle spellen die ik heb net zolang door tot ik alle 1000 punten heb.... Vindt ik veel knapper dan iemand met 40.000 punten en dan met 250 verschillende games gedaan te hebben.... Gegroet :b:
Married on 20-07-2007. Ik kreeg nogal vaak berichten en opmerkingen van de mannelijke xbox live bevolking. Dit omdat ik mijn naam in mijn gamertag heb staan. Zo kan ik die mensen laten zien dat ze het tegen een getrouwde vrouw hebben