1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat is jouw Moeilijkste (meest frustrerende) level (moment) uit een game?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 19 jan 2009.

1. SC Voorne C2

SC Voorne C2 Guest

Heb afgelopen dagen Conan gespeeld. Vind het een erg vermakelijk spel, maar ongelovelijk wat wordt ik gek als ik ergens rondloop, iedereen heb afgeslacht maar ik niet weet waar ik heen moet of wat ik moet doen. Al meerdere malen een half uur gezocht en zelfs een keer dik een uur. Heel frustrerend!

2. Xbneo

Xbneo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mile High Club(COD4), kheb hem na een half uur op moeten geven,
    ik sloeg door frustratie op het tafeltje waar mn xbox op stond, vervolgens zakte het tafeltje in, waardoor de xbox dus een meter viel, waardoor er een kras op de cd staat, waardoor ik Mile High Club + Wetwork in multiplayer niet meer kon spelen

3. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Vaak moet je muren openbreken door er rotsblokken op te gooien of dan moet je bijvoorbeeld standbeelden omgooien die dan een soort brug vormen enzo. Jij gaat nog vaak vastzitten :+.

4. SC Voorne C2

SC Voorne C2 Guest

haha.. Heb hem gelukkig uitgespeeld ( in 2 dagen:p), maar heb denk ik wel 3 a 4 lopen klote met van die kleine dingetjes. Niet weten wat je moet doen, maar ook aan het begin wist ik ook niet goed hoe die deuren open moesten, heb erbij 1 wel een half uur gestaan. Maar waar ik vorige keer hulp bij vroeg moest ik dus ook een rotsblok door een muur heen gooien waar het totaal niet duidelijk was dat het daar moest. Leuk spel, maar mijn geduld raakte wel aantal keer een beetje op:p

5. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Ninja gaiden 2: Pff zonder potions (maar wel met 6 life of the thousand gods, maar ze niet willen gebruiken :D ) de Test of Valor 6 moeten doen op mentor. Damn wat irritant....Mobile turrets en rocketlaunchers!!!

En sowieso alle eindebazen in Ninja Gaiden 1 ;)

6. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is echt een verlepte stinkmissie. Die grafbots hebben gewoon een veel te erge aimbot en je ziet ze nergens :x Ook al een kutmissie op medium maar gewoon frustrerend op hard. Ik speel al 4 jaar moh online maar vind de singleplayer op hard nog steeds stinkend :p

7. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Maar je bent toch CODPRO;)

8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    :lol::lol::lol:

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Weet je wat ook zo fijn is? Het beste elftal van FM 2006 hebben op de Xbox 360 (Had Nederland al lang een paar bekers laten winnen) en vervolgens de finale van het WK verliezen door een stomme bug. Kijk, dat moest ik 3-4 keer overnieuw doen voordat ik de Duitsers uiteindelijk wist te verslaan met een 4-3-3 aanvallende opstelling. 3-0 was de simpele overwinning; ze kwamen niet eens op mijn helft of nauwelijk althans. Echter, dit soort games wegen erg zwaar en de delen die erna kwamen rukten in controls op de console. Ik heb me vreselijk geergerd aan de console versie van deze game serie, maar de 2006 versie was naast alle frustraties toch de beste die ooit op een console is verschenen. Je moet echter wel veel geduld hebben en een goede geest en inzicht voor tactiek. ;):)

10. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Ongeveer iedere boom, rots ed. in pure.
    Lig je eindelijk 1ste in de laatste ronde kom je na een jump op een rots terecht waar je niet over heen kan rijden en het vervolgens een half uur duurt voor je weer op de baan word gezet. Ik vind Pure een tof spel maar dit is erg frustrerend.

11. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Op dit moment zo'n beetje elk lvl in GoW 2 waarbij er een AI gestuurde lummel mee loopt. En dan op Insane.
    Dat locusts heel veel schade kunnen hebben, dat een kogeltje koppen vrijwel meteen een down betekent e.d. daar kan ik allemaal mee leven en hoort bij de moeilijkheidsgraad.
    Dat ik nu (samen met mijn broertje) al meerdere malen mission failed hebben gehad omdat die @(%@#*@#$@*!! AI besluit om close combat te gaan (wat b.v met Carmine heeeeel logisch is aangezien hij met een sniper rond sjouwt), vervolgens niet geheel onverwachts het loodje legt en vrijwel meteen wordt executed is bijzonder frustrerend.

12. robindeb91

robindeb91 Bier is lekker

Leuk Bevonden:
    0
    dat viel toch wel mee? ja het is een kutmissie, en vooral om een gedeelte van die tankcrew in leven te houden, maar hij is echt niet te moeilijk hoor.

13. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Battletoads, die missie op de SNES en NES met de motortjes. Hele tijd die obstakels proberen te ontwijken, dat lukte dus ECHT niet. En dat maar proberen te doen met 3~5 levens.

Was je dan toch verder gekomen werd je weer afgemaakt door iets doms :mad:

14. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    kijk 2 pagina's trg;)
    ik had er toen een filmpje van neergezet:9

15. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    QFT!
    Laatst met Gakkie co-op op insane gespeeld maar als je dan bij stukken komt waarin je moet opsplitsen komt ieder bij een bot in het team.
    Onmiddelijk rusht de bot naar voren, (hij rende een flamer en een mauler voorbij |:- ) Om daar met 4 andere locust te gaan vechten terwijl ik nog 3 kamers terug zit. Dan gaat hij dood en is de missie gefaald =(

16. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    En aan het einde ging ik altijd dood omdat van de spanning m'n handen klam waren en die controller uit me poot glipte. Hoe irritant was dat zeg, nooit uitgespeeld.

Zo vind ik de Special Cup in Mario Kart op de SNES ook SUPER irritant :mad: Die computer was ZO moeilijk!

17. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Laten we super ghouls and ghosts niet vergeten op de snes.
    8):mad::emo:

18. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    Haha geniaal, klopt helemaal, die Dom is echt irritant. Die kerel gaat ineens flanken en wordt dan helemaal kapotgeknalt waarna jij hem weer moet reviven, tussen die insane vuurvechten. Maar op zich heeft dat wel wat, t is al moeilijk, en dan wordt het nog eens versterkt omdat je hem moet reviven, het zorgt wel voor hectische situaties die jij dient op te lossen. Vind ik best wel tof. Zouden ze het expres hebben gedaan? :+

19. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    ghouls and ghosts is 1 van de moeilijkste games die ik ken..
    hoewel ik hem op de Nes moeilijker vond:b:

Damn:x;)
    No-death Ghosts N Goblins for NES in 22:56

20. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Die finales van FIFA WC 2006:9, die van 500GS.. Heb ik wel ff een tijdje over gedaan;).

Deel Deze Pagina