1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat is jouw Moeilijkste (meest frustrerende) level (moment) uit een game?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 19 jan 2009.

1. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Jaa echt niet normaal,heb zelf toendertijd ook een nes gehad maar zelf nooit die versie gehad,alleen de versie op de snes.

Hoorde ook dat als je bij de final boss was hij doodleuk verteld dat de princess er niet is en dat je weer helemaal opnieuw mag beginnen... 8)

Zover ben ik zelf nooit gekomen dus of het waar is?

2. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    ja ,het is waar,,
    je moet ook een speciaal wapen hebben om de laatste baas te verslaan.
    als je die niet hebt bij de eindbaas word je weer een paar levels terug gezet:x

check de review van irate gamer maar ..dan ken je het zien8)
    echt te gek voor woorden;)

GHOSTS N GOBLINS nintendo game Review - The IRATE Gamer

3. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Jezuschristus dat ken je een gamer toch werkelijk waar niet aan doen hahaha...
    Oh mijn god wat lijkt me dat kut zeg...

8)

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Vandaag vreselijk zitten vloeken op LOTR conquest! Die game is regelrecht richting FRS, maar heb er gelukkig nog een cadeautje voor een jarige voor kunnen regelen. ;):)

5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Hmm.

Battletoads NES, SNES.

Wat dachten jullie van deze?
    Die "cheats" ( unlockables ) halen met Goldeneye? Die rare getimede levels?

6. Xbneo

Xbneo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Rampage:
    Ja dat is mij wel gelukt!
    dan moest je alles op hoogste niveau uitspelen ofzo,
    en dan kreeg je temple, waar je die gast met die hoge hoed en de golden gun af moest maken,
    en nog een level die op complex lijkt, weet niet meer precies
    maar dat spel was ook meesterlijk

7. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ik weet nog goed dat ik er een uurtje of vier over deed om Diablo te verslaan in Diablo 2. Was erg lastig! En het leuke was dat zijn healthmeter niet gereset was. Dus na vier uur was hij eindelijk dood. :+

8. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat is mij ook helemaal gelukt hoor :) Had alles unlocked met Goldeneye. Was toch nog best lastig.

Damn, zou er ooit nog een nieuwe Battletoads voor de 360 komen? Volgens die rare Monitor in Banjo-Kazooie ³ wel :)

9. Xbneo

Xbneo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ohja ik noemde eerst mile high club,
    maar de eindbaas bij truecrime was ook fcking moeilijk

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dat heb ik eens ervaren in GTA III geloof ik, in dat huis. Beetje Tony Montana achtige scene. Mijn broertje heeft het toen voor mij gehaald, want die had het zelf net ook gedaan en de tweede keer was voor heb koek en ei. De reden dat ik GTA noem is omdat realistische free roaming games, lees tussenhaakjes, vaak altijd van die verrotte eindbazen hebben. Had ik in geen enkele free roaming RPG last van, om maar een ander voorbeeld te noemen. Dus ja, begrijp heel goed dat je even hebt zitten !@#$%^&* zonder dat je ouders het hoorden natuurlijk. ;):)

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Dat is GTA Vice City, met Vance en Sonny op het einde. Had toen meer last met het overnemen van dat gebouw, met Diaz :cool:

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Bedankt dat je me het even verteld. In ieder geval komt er nooit weer een dergelijke game als GTA of Saints Row bij mij in huis. Ik denk er misschien over na om Godfather II wel te halen; want vond deel I echt super. ;):)

13. chilly1803

chilly1803 Niet zo actieve member

Leuk Bevonden:
    10
    Goldeneye was eigenlijk toendertijd best makkelijk vond ik. Maar zat die dan ook dag en nacht te spelen.

Het meest irritante stuk uit een game vond ik wel de (laatste??) eindbaas van NG: black. Dat is diezelfde als de eerste met die nunchuck's (of zoiets :p).
    Ik kreeg nooit meer dan een half leven van hem af.

Halo 1 op legandary in dat stuk waar je begint als sniper in het donker en daar omhoog "beamed". Daar kwam ik maar niet verder omdat ik steeds maar geen munitie had of kl**e wapens. En lijkt het wel redelijk te gaan, krijg je zo'n cloaked gast met zwaard in je rug :mad:

14. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    M'n vrienden zeiden allemaal dat dat echt moeilijk was enzo, hele strategién bespreken terwijl ik hem gwn pwnde met m'n minigun 8).

15. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    De lastigste missie in Vice city vond ik dat je lance bij die autosloperij moest redden. Vrij pittig. Heb m zeker 10 keer opnieuw moeten doen want hij ging iedere keer dood. Voor de rest was VC wel aardig te doen.

16. ikkuh[NL]

ikkuh[NL] Carrera GT Driver

Leuk Bevonden:
    0
    Skate. : Hellavator. Echt moelijk om niet op je smoelwerk te gaan als je op dat ijzeren ding springt.

17. heardofdark

heardofdark HEARDOFDARK

Leuk Bevonden:
    0
    fifa 09 legendarisch 1 punt nodig om kampioen te worden 92 minuut 2-1 achter :|

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Adem nu rustig in en rustig uit. Hoevaak denk je dat ik en vele andere met mij dat met Fifa games hebben gehad? De beruchte challenges uit WC 2006 zijn ook al genoemd. 2-0 achter staan en dan binnen 10 minuten drie keer moeten scoren. Mijn beste was 2-2, niet eens brons. ;):mad:

19. A1gp

A1gp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze is heel lang geleden hoor maar mijn meest irritante level is, op de NES het spel silver surfer (de hele game is gewoon irritant) alles wat je aanraakt maakt je dood. Het heeft me weken geduld en pijnlijke vingers gekost dit spel tot een goed einde te brengen, en het ergste van alles is. Het einde is om te janken, dat hele spel is 1 grote mindf*ck.

20. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik vond Ninja Gaiden/Shadow warriors voor de NES dat level met die cliffs waar de eindbaas een gehoornde demoon is met een schild erg moeilijk

Deel Deze Pagina