1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

wat is jouw weirdste ervaring met je xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door xboxuser, 28 jan 2003.

  1. the riddler

    the riddler Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    ow ja das zo'n lekker gevoel.
    Echt man je straalt helemaal en je rijdt samen met JOUW XBOX (en van niemand anders) en de game Halo naar huis :)
    das gewoon zo'n lekker gevoel.

    Ik denk dat je dat gevoel alleen maar weer krijgt bij je volgende console.

    Tis gewoon een kick die je krijgt
     
  2. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Mijn XBOX zat laatst te zeiken om Friends DVD's en versiertrucs :{ Het schijnt dat ie Jennifer Aniston wel lekker vindt.
     
  3. bartos

    bartos Mooi Kreidler

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    0
    het meest verbazende dat ide hardisk nog best wel vol te krijgen is
     
  4. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    haha dat gevoel had ik ook ja toen ik me xbox had gekocht, achter op de tafel had ik 'm uitgepakt en me ouders zaten echt zo tekijken van damn wat is dat voor groot apperaat :D
     
  5. Gert-Java

    Gert-Java Cosmo Kramer

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik 10 was kreeg ik mijn eerste console, toen als klein ventje dacht ik: "later als ik groot ben en veel geld verdien dan koop ik de mooooieste spelcomputer die er is".

    Vorig jaar stond ik als 23 jarige mijn Xbox te kopen en voelde me echt weer 10 jaar oud. Errugh goed!}:]
     
  6. ID&T Rulez

    ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

    Berichten:
    589
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn weirdste ervaring nu: was donderdag aan 't xboxen en toen ik na een 2 uur ofzo m'n xbox uitdeed maakte ie 1 minuut later nog een vreemd bromgeluid 8)

    net alsof de koeler (is toch zo'n soort ventilatortje?) nog ff door blijft draaien als ik 'm uitdoe..
     
  7. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het raar dat je gewoon heel veel verder kan gaan dan de aangegeven 50.000 blocks. Ik zat bij een van mn vrienden soundtracks als maar door te copieren en op een momen zat ik al op 83.000 blocks muziek naast de gewone saves. Weet iemand hier trouwens hoeveel blocks er echt op kunnen???:confused:
     
  8. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Er staat ook altijd 50.000+ , en het plusteken staat meestal voor meer :). Kijk anders hier ff, Bartos heeft de hele harde schijf vol weten te krijgen :D
     
  9. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik speel nog geregeld met een paar vrienden Halo en dan een aangepaste versie van multiplayer:
    Blood gulch, alleen snipers en alle voertuigen.

    Die gozers hebben zelfs een koosnaampje: Paarse banaan.
    Voor dat paarse ding (ja daardoor weet ik de echte naam niet meer :9 )
     
  10. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik zag het achteraf ook, maar ik snap niet waarom het niet precies is, op je bankrekining staat toch ook niet E 1.00+ dat slaat nergens op of bij de snackbar 2 friet en een milkshake, dat is dan meer dan 1 euro. Kijk als het dan nog om een paar blocks ging ok maar het gaat hier over meer dan het dubbele aantal blocks wat niet wordt weergegeven.
     
  11. bartos

    bartos Mooi Kreidler

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    0
    nee er staat nie altijd 50000+

    mar als je onde die 50000 komte zitten komt er het exakte aantal te staan heb ik helaat geen foto van gemaakt
     
  12. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25

    Is het interessant dan? Een xbox heeft meer dan 300.000 blocks heb ik me laten vertellen, zolang je meer dan 50.000 blocks vrij hebt is er niks aan de hand komt? Pas als je daaronder komt, wordt het krapjes, dan wordt je ervoor gewaarschuwd.
     
  13. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zag toch echt een foto met daarop 12 blocks ofzo
     
  14. bartos

    bartos Mooi Kreidler

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    0
    oke dan heb ik het du wel gedaan
    haha

    edit om precis te zijn 312412 bloks
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2003
  15. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ok maar toch bij je pc staat er toch ook hoeveel gig precies niet 2+ gig. bovendien is het gewoon nep dat we met blocks werken want wat is er nou moeilijk aan het begrip mb of gb??? zelfs de echte n00bs kunnen weten noch wat het is. toch???
     
  16. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Tja, ik kan er niet echt wakker van liggen. Ik krijg m'n hd toch nooit vol, dus of er nou blocks staat of megabytes, gigabytes, kilobytes of wat dan ook, het maakt mij echt niet uit.
     

Deel Deze Pagina