1. Sam Fisher, wat eerder ook al gezegd is 2. MasterChief wat eerder ook al gezegd is. 3. Max Payne. Ik bedoel wie kon nou als eerst in slowmo duiken. dat kan ik hem niet nadoen. []
John 117 Master Chief. Verhaal genoeg over deze gast (2 boeken, 1 game en nog een boek en een game op komst!)
1. mijn held solid snake 2. als 2e sonic 3. en batman (niet dat de spellen zo geweldig zijn) 4. brutus 5. sam fisher 6. prince
zeker solid snake, Hij is gewoon té chill. Alles onder controle. En jann lee van doa3 ook natuurlijk en SONIC!!!
1: Gordon Freeman ( Half Life ) 2teve Fox ( Tekken 4 ) 3: Master Chief ( Halo ) 4: Hong Yunsun ( Soul Calibur ) 5: Sonic.
1. Toen ik 5 was kocht me tante uit Amerika (ik was daar op vakantie) een Sonic knuffel voor me. Door die knuffel ben ik contact gekomen met de games. En Sonic 1 ruled nog steeds zwaar. Tante bedankt 2. Ow man, MGS 1 was gewoon DE game. 3. Twee weken lang logeren bij mijn neef, zijn SNES werd echt misbruikt zoveel speelde we. 4. Game is top, boeken zijn top, onze Jonhie os gewoon top. 5. Super Metroid *kwijl*
1. JC Denton 2. Solid Snake 3. SPARTAN 117 The Master Chief 4. Daniel Bogart 5. Srgt. Stacker mijn top 5 en nu op vakantie laterzzz, tot over 1 weekje
Mijn favo personages : 1. Sam Fisher, gaat echt voor je leven 2. Koopa Troopa, van Mario Kart op de SNes, heb nog nooit een spel zo vaak gespeeld en was altijd mijn favo schildpad 3. Master Chief, Vooral voor de game eromheen, maar aangezien je in deel 2 z'n gezicht te zien gaat krijgen zal hij dan ook wel meer voor je gaan leven, dus dan kan ie nog stijgen
Erm, ze halen 55 km/h met sprinten. @C()Rr0$!oN: Ze gaan zn gezicht niet laten zien volgens mij. @majidamarus: Let eens wat beter op tijdens de filmpjes of lees de boeken. John-117 is ook mijn favoriet. Vooral omdat ik de boeken heb gelezen. Alles wat ie in die jarenlage training heeft meegemaakt, zn missies, het verlies van zn vrienden enz. Ook het spel is een factor.
Yoshimitsu Op de één of de andere manier kon ik altijd goed met hem vechten, en hij ziet er gewoon cool uit. Jann Lee Gewoon een zwaar coole vechtkunst, en ziet er bruut uit. Green Beret Correctemundo
Op de eerste plaats : Alle QuakeIIIArena caracters. Oud maar voor mij speciaal. Kate Archer (no one lives forever 2) intelligent, sexy en bloedmooi! Ik heb dit spel in 1 week-end uitgespeeld..Mijn eerste game die ik uitgespeeld heb en daarom hou ik van Kate. Abe omdat ik hem zielig vind met zijn dichtgenaaide bekkie en omdat hij cute en grappig is Tommy! Ziet er niet goed uit, maar hij is wel cool Tina. Ze heeft een grappige stem, ziet er leuk uit en is een chick waar je niet mee moet messen Lara Croft hoort er natuurlijk ook bij!
In willekeurige volgorde mijn favo gamecharacters. Een echte motivatie is er niet, sommige characters hebben gewoon iets en deze hebben dat. Solid Snake - Metal Gear Solid: Dante - Devil May Cry: Lara Croft - Tomb Raider: Sephiroth - Final Fantasy 7: Cloud Strife - Final Fantasy 7: Auron - Final Fantasy 10: Lulu - Final Fantasy 10: ICO - ICO: