Jongens, maak er geen plaatje-opsom-topic van ... Komop zeg :{ Mijn all-time favorite: Duke Nukem Hail to the king, baby ! Hij is gewoon stoer, hoe hij schiet, praat. Geweldig poppetje voor in games.
Klopt ja.. Duke Nukem Forever mag wel eens opschieten :{ De game zou in 1998 gelanceert worden volgens 3D Realms. Nu 5 jaar later horen we nog niks van The King Terwijl hij zeker voor veel verkoopcijfers zou zorgen, iedereen kent hem, iedereen koopt hem. The Duke is de man
Hayabusa : sjek die moves! hij kan alles, een meesterlijke ninja ! In Ninja Gaiden vind ik hem vooral cool Adult Link: het uiterlijk, z'n wapens en z'n style Zero Beat(JSRF) : ook het uiterlijk, en z'n dance is uber en hij lijkt qua tricks op Beat(ook favo)
Men faoriet is denk ik wel een die bijna niemand heeft... maar ik vind het egt een koele gast..... Magnus Tide uit Yager...... Hierboven: de rechtse Magnus pratend met een whitecoat Magnus en zijn schip de " sagittarius"
Ga hem deze week ook halen, Zal me benieuwen of ik ook hiervan een personage kan toevoegen aan m'n lijstje.
1. Sam Fisher. De moves, de gadgets, het spel. (Splinter Cell) 2. Jann Lee. Mooie vechtstijl, The Dragon is gewoon The Man (Dead or Alive 3. Prince Arthas. Vooral het spel, maar het is gewoon een cool character met z'n enorme zwaard (Warcraft 4. Gimli. Gewoon een grappige dwerg. (Lord of the Rings: The Two Towers) 5. Mijn hoofdpersoon uit Baldurs Gate II. Echt een megaspel en een supergoede held. (ben even z'n naam kwijt)
Sonic. Hijs owned mario dubbel en dwars. Vincent valentine uit FF7. Ownage in persoon Zell Dincht. uit FF 8 Hij vechte tenminste zonder wapens en had een vette outfit. Morrigan en Demitri van Darkstalkers en SNK series. Vampires Si teh pwn en zij kon hoog trappen
1. Vyse uit Skies of Arcadia (DC)! Wat was die gast droog zeg! 2. Ryo Hasuki (Shenmue): Slungel ten top, maar hij straalt wel iets uit... 3. Christie (DoA): Mystical, beautiful, fatal... 4. Dirk (Dragon's Lair): Geweldig zo'n antiheld! Was al een van mn favorieten op de Commodore 64 5. Mijzelf in Phantasy Star Online