Dat weet ik ook niet maar als je 1 sneeuwpop sloopt dan stijgt je rank met 1 volgens mij. Je kan die sneeuwpoppen horen praten. Ik sta ergens op de 68e plaats ofzo...
per veld zijn er 8 sneeuwpoppen. Je moet ze in principe allemaal zien te krijgen om een veld echt af te maken. Ik heb geen idee waar ze die dingen allemaal neergezet hebben, meer dan 2 tot 3vinden lukt me meestal niet
ik kom nie verder bij dat china level kan echt nooit genoeg punten halen daar zitten allemaal van die rails maar dat kan ik nie
Ik ook nr1. Eigelijk niet ZOO moeilijk alleen die laatste pro's zijn moeilijk en de sneeuwmannen. Echt verslavend spel!!!! Sneeuw mannen in altibah2 ofzo veel gezocht!
Ik zit op 74... Mar die sponsor die ik nu heb is echt schandalg moeilijk, meestal haal ik het tot Nice of Cool, maar als ik soms Amped heb, pleur ik een paar meter voor de finish, zodat ik weer Cool wordt [edit] ^^^^ vage zin btw ^^^^ [/edit]
kHeb het spel een tijdje gehad van een vriend en stond toen op 63 denk ik, was niet echt goed in deze game...
Ik ben 69, maar het is nu te moeilijk voor mij... Helaas, maar ik ben blij met de positie die ik heb behaald.
Amped 2 wordt zeker veel megbruut, hoewel aan het filmpje te zien is dat het spel toch meer van hetzelfde wordt, zijn er toch vette dingen bij; check die jump met die bus! Vooral op XL lijkt het me vet, zie je iedereen van de berg afgaan (en vallen)
ik sta iets van 78ste ofzo. ik heb echt fokking moeite om veel punten in 1 sprong te halen:{ meestal is het iets van tussen de 5000 en de 20000 punten. maar wat zo vaag is, is dat ik soms ontzettend ingewikkelde sprong doe met draaiingen corkscrews en frontflips enzo en ik dan maar iets van 5000 punten krijg en als een vriend dan een sprong doet, vrij simpel met een backflipje erin en een indy erin krijgt hij opeens 10000.. waar ligt zoiets aan want dat slaat nergens op heeft sowieso iemand hier al in 1 sprong hoger dan 70000 punten gehaald? mijn record in een sprong is rond de 55000:{, en ik vond die sprong zelf niet eens zo spectaculair
misschien speel ik deze spel net uit voor dat 2 in de winkels ligt deze spel is zo fokking moeilijk en je kan zo veel dinge zoeke enzo
Numbro ono, Nr.1 heeel veel geduld hebben en het luck beter als je met twee man bent en dan om en om met één character de tests doen....
Ik sta op de 55ste plek maar ik vindt het nu al super moeilijk heb respect voor diegene die nummer 1 zijn