Deze vond ik ook veel te snel gezet
Link
Daarnaast was er blijkbaar geen goede argumentatie voor het sluiten van die thread, want na een net pmmetje met een aantal vragen over het sluiten, omdat de reden voor het sluiten totaal niet gegrond was bleef antwoord terug uit.
Aangezien de snelle reacties in die thread wilde men er wel graag over discusieren en er was nergens anders een thread in gebruik over dit onderwerp. Dat de betreffende moderator misschien de geruchten en de weinige feitjes niet de moeite waard vond, betekend niet dat als er andere duidelijk wel intresse in hebben dat hij dan direct gesloten moet worden.
Want in mijn ogen en ook andere voegde het meer toe dan zomaar roekeloos iets sluiten zonder eerst echt even goed de thread misschien wel door te nemen waaruit je zelf kan concluderen dat het wel wat toevoegd. Meer dan een thread over muziek waarin dus illegale praktijken gebeuren, want volgens mij is het downloaden van muziek niet toegestaan en het verspreiden van die muziek nadat het op cd gezet is ook niet. Ik snap niet dat dat wel dan wordt toegestaan door diezelfde moderator en die dan wel weer geopend zou mogen worden in zijn ogen.
Terwijl een andere thread waarin geen illegale praktijken in voorkomen niet opnieuw geopend mag worden (dubbel moraal) en zelfs niet op terug gereageerd wordt als daarover iets wordt gevraagt aan de desbetreffende mod via pm
Tja dan maar op deze manier he
Laatst bewerkt: 26 nov 2004