Wat is mis met deze topic?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door RedBullet, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RedBullet

RedBullet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste mods,
    Ik las de volgende thread: hier
    Deze thread is gesloten. Nou vraag ik me af waarom? Waarom is dit een opsomthread en is hij daarom verboden?Persoonlijk vond ik het interessant en geen onzin. Andere threads zoals wat er gegeten word tijdens het gamen zijn ook opsomthreads en deze blijven gewoon open?!!
    Wat is er dan mis met het opsommen van goede xboxgames muziek? Daar kunnen toch ook veel mensen mee geholpen worden?

Ik hoop dat jullie mij kunnen vertellen wat het verschil is tussen deze en andere opsom threads en waarom deze dan in strijd zijn met het beleid van xboxworld.com.

Bedankt.

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Opsom topics zijn topic buiten de Greenmile die totaal geen nut hebben.
    Zoals deze dus.

Men plant er doodleuk een gamesoundtrack neer, en that's it.
    Er kan ook geen fatsoenlijke discussie uit voorkomen.

Dat is in principe een opsom-topic. En daarom issie dicht.

En al helemaal de opmerking Hij's voor €5,- te koop! hoort hier niet thuis.

3. RedBullet

RedBullet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke... ik snap t een beetje.
    maar hoe zit het dan met die andere opsomthreads die kennelijk wel legaal zijn?

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Mja, eerlijk gezegd vind ik dit slotje een beetje te snel gezet. De thread had best interessant kunnen worden als men zou worden aangespoord om hun antwoord te beargumenteren. Misschien dat toch kan worden overwogen om de thread te heropenen?

5. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat dat eerder als geintje was bedoeld..

6. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Dan nog krijg je van die standaard antwoorden:

'Halo 2, want dat orkest is tof'

'Ja, dat klinkt idd goe'

'lolololzzz jah'

'ik vind ok halo 2 want ik kan me r mee inlefen'

'das waar'

enz.

7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    We zijn het zowaar een keer met elkaar eens.
    Dit was ongeveer mijn achterliggende gedachte.

8. RedBullet

RedBullet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn inderdaad loze antwoorden,. maar die zie je in andere topics net zo vaak. Bovendien zijn dit niet de antwoorden waar de topicstarter om vraagt.
    Met dat slotje kan hij helemaal geen goed antwoord krijgen...

Ik ben het met Darkwing eens, het had zeker wat kunnen worden mits goed beargumenteerde posts!
    Maar goed..ik heb hier genoeg gezegd denk ik, dus ik wacht en hoop dat de topic heropend word....of op een goede uitleg waarom hij dicht blijft

_0/

9. Quilibre

Quilibre voor jou Dhr. Mol

Leuk Bevonden:
    0
    Worden de topics ook verwijderd ?

10. FabianNL

FabianNL Guest

hahaha, ik neem aan dat die 5 euro opzich niet serieus bedoelt was ja, er staat niet voor nix een :p achter :)

maar vind het slotje niet zo heel vreemd, maar dat moeten de mods maar uitzoeken.

en de gesloten topics worden niet verwijdert anders weet je niet wat wel en niet mag (je ziet het slechte voorbeeld niet, om het zo maar ff onlogisch te zeggen), volgens mij iig

11. Quilibre

Leuk Bevonden:
    0
    Ja zoiets had ik door
    maar dat idee van opsomtopics begrijpen dan toch wel naar 10 topics

nouja de meeste dan, de nieuwe maken de fout zo en zo wel :cool:

Laatst bewerkt: 18 nov 2004
  12. FabianNL

FabianNL Guest

haha, ja, nouja...ja...ok, geen idee dan verder :p
    gewoon niet op letten ;)

13. RedBullet

RedBullet Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Uhhh...Wat?? :confused:

14. Quilibre

Leuk Bevonden:
    0
    Nouja et idee van opsomtopics is wel bekend, maar dat mensen toch nog steeds hoopvol die topics proberen te starten

15. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik vind het nogal een lastige, het kan idd uitlopen op een opsomtopic maar ik vind dit soort dingen eigenlijk superinteressant.
    Een gave soundtrack cd die muziek uit de beste games bevat is wel iets waar over valt te discussieren. Net zoiets als de top 2000 op de radio, misschien een soort van pol ofzo waar mensen op kunnen stemmen en opmerkingen over kunnen plaatsen :)

Het houdt de forumbezoekers toch lekker bezig...

16. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Mja van mij mag ie wel weer open....

17. RedBullet

RedBullet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is nu al even stil hier.. en de topic is nog steeds op slot..
    Dus? wat word t? Blijf ie op slot?
    Ik wil wel graag die muziek weten, en dan ook vooral hoe die er aan komt! ik zou mn halo soundtrack niet zo een 2,3 vinden denk k...

18. Quilibre

Leuk Bevonden:
    0
    kijk op google

19. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Deze vond ik ook veel te snel gezet
    Link
    Daarnaast was er blijkbaar geen goede argumentatie voor het sluiten van die thread, want na een net pmmetje met een aantal vragen over het sluiten, omdat de reden voor het sluiten totaal niet gegrond was bleef antwoord terug uit.

Aangezien de snelle reacties in die thread wilde men er wel graag over discusieren en er was nergens anders een thread in gebruik over dit onderwerp. Dat de betreffende moderator misschien de geruchten en de weinige feitjes niet de moeite waard vond, betekend niet dat als er andere duidelijk wel intresse in hebben dat hij dan direct gesloten moet worden.

Want in mijn ogen en ook andere voegde het meer toe dan zomaar roekeloos iets sluiten zonder eerst echt even goed de thread misschien wel door te nemen waaruit je zelf kan concluderen dat het wel wat toevoegd. Meer dan een thread over muziek waarin dus illegale praktijken gebeuren, want volgens mij is het downloaden van muziek niet toegestaan en het verspreiden van die muziek nadat het op cd gezet is ook niet. Ik snap niet dat dat wel dan wordt toegestaan door diezelfde moderator en die dan wel weer geopend zou mogen worden in zijn ogen.
    Terwijl een andere thread waarin geen illegale praktijken in voorkomen niet opnieuw geopend mag worden (dubbel moraal) en zelfs niet op terug gereageerd wordt als daarover iets wordt gevraagt aan de desbetreffende mod via pm

Tja dan maar op deze manier he

Laatst bewerkt: 26 nov 2004
  20. RedBullet

RedBullet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb volgens mij wel wat threads gezien over xbox2 hoor!
    Dus dat slotje lijkt me terecht..

En hoezo illegale praktijken, dat verspreiden via cd oke. maar dat kan ff ge-edit worden, dat hoeft geen slotje te worden.

On-topic:
    Maar kan een van de mods/admin's ff een officiele statement geven van of die topic nu open mag of niet? Want de ene mod is het er niet mee eens en de andere wel. Dus... wat wordt het?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina