Wie zegt er nou dat het aan XBW ligt??? Ik wil alleen graag weten wat er met m'n kitje gebeurt als ik niet thuis ben.
Als je niet thuis bent dan moet je hem de volgende dag op het dichtsbijzijnde postkantoor ophalen dacht ik, of tenminste, zo gaat dat hier als ik iets bestel....
Mja idd, krijg je gewoon een kaartje erbij, die laat je zien bij het postkantoor en je krijgt je pakketje.
ik heb het ook niet specifiek over de tpg, ik probeer alleen te helpen hoor misschien dat het zo bij de npd ook wel werkt....
meestal flikkert de npd het pakket gewoon in de bosjes, hopsa opgezout met dat xbl pakket.. kunnen de eekhoorntjes ook nog online
als je zeker wilt weten wat er dan met je pakje gebeurd, moet je nog een paar dagen wachten je hebt 2 kansen: a) het wordt later opnieuw aangeboden b) je zal het moeten ophalen maar zoals ik al zei, met een paar dagen weet je het..........
geloof me , de npd is super, tpg stukken minder (al zijn ze tegenwoordig hier in de regio stukken beter geworden)
nou en ik heb dan toch nog een antwoord op mijn vraag gekregen en ze hebben er speciaal een nieuws bericht van gemaakt op de voor pagina (of zouden ze dat even goed wel gedaan hebben) geintje het antwoord is de 12 jippie
In nieuwsberichtje op de voorpagina staat dat je moet tekenen voor ontvangst van het pakketje, dat het pakketje als je er niet bent nog een keer wordt bezorgd en dat als je niet thuis bent het pakketje bij de buren wordt bezorgd. Volgens mij kan dat niet helemaal waar zijn. In de tijd dat ik postbode was (lang, lang geleden) werd een pakketje waarvoor getekend moest worden maar één keer aangeboden (daarna ophalen bij postkantoor) en werden deze nooit bij de buren afgegeven. Maar misschien is het postbeleid inmiddels al veranderd
Er zijn ook mensen die ergens anders hebben besteld... die krijgen misschien wel via TPG dus dan heeft het toch wel nut
Ik heb even een vraag over die npd morgen is er iemand voor de helft thuis ('s ochtends en 's middags niet) en donderdag helemaal niemand. En buren hebben we zowiezo niet Maar wat ik me af vroeg waar moet je dan in godsnaam dat paketje ophalen? Als we de npd mannen missen? Ik las dat hun hoofdkantoor in utrecht zit tja daar ga ik niet even heen. Weet iemand dat? (gaat dus niet over tpg)