[XOne] wat is nou de preciese levering van de xboxlive kitjes

Discussie in 'Games' gestart door nelis1980, 9 mrt 2003.

1. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Hmm hier probeer ik al 2 dagen achter te komen.
    Ik hoop dat jij wel een zinnig antwoord krijgt! :)

2. ReApHeR

ReApHeR Graveyard Squad

Leuk Bevonden:
    0
    Ja indeed. Er zijn ook werkende mensen en scholieren die wel naar school moeten :D

Dus het zou wel handig zijn als we een antwoord hierop krijgen. *hint* xbox crew *hint*

3. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat een gezeik over de bezorg diensten...

Je had het setje gewoon 2-3 maanden terug moeten bestellen bij de locale spel verkoop-shops...en dat niet bij eentje, nee gelijk bij een stuk of 2-3...:p

4. ReApHeR

ReApHeR Graveyard Squad

Leuk Bevonden:
    0
    tja daar heb ik nu veel aan :confused: wist ik veel dat ze npd gebruikte.

Heeft iemand wel antwoord op me vraag

5. nelis1980

nelis1980 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    uiteindelijk kun je je pakketje bij de plaatselijke tpg afhalen dit geld ook voor npd8) zo heb je nu antwoord

6. twist

twist Guest

bulllllllshit! hoe komt het dat ik en de mensen van de distrubutie bedrijf dan nu al online zijn? + Vele anderen bij microsft zelf die ik ken? :eek:

kortom BULLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLlshit!!!!!!!!!

stop alsjeblieft met het verspreiden van die onzin. :p

die persoon die je dat wijs gemaakt heeft bij support moeten ze echt lynchen! :+

Laatst bewerkt door een moderator: 11 mrt 2003
  7. nelis1980

nelis1980 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat jij zegt over de europa server is niet waar

en dat is heel simpel te bewijzen want als je nu je xbxolive menu aanzet begint hij meteen een patch te dowloaden en dan staat nederland in het menu en ik denk niet dat de amerikanen ook deze patch gehad hebben dus ik denk dat dat bewijs genoeg is dat de europe server wel degelijk draait

ps ze kunnen moeilijk wachten tot de dag van launch met het aan zetten van de server zou een beetje link zijn niet!!!
    maarja het blijft allemaal gissen we moeten allemaal gewoon afwachten!!!;)

Laatst bewerkt: 11 mrt 2003
  8. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    1 - Het topic gaat over de starter kits die via XBW besteld zijn, ook al staat dat niet in de titel. Dat kan jij, als niet-thread-lezer, natuurlijk niet weten.
    2 - Er zijn al zat mensen in Nederland on-line met geïmporteerde live kits.
    3 - Je had geen gelijk, je lulde maar wat. Nu schijnt het toevallig toch zo te zijn dat je de pakjes op kan halen op het postkantoor. Pure luck dus. :{

9. twist

twist Guest

goed goed jij je zin...

en over die europese server, dat hoort hier niet dus heb ik ff een ander reply bij een ander topic geplaatst:

HIER :9

10. marco27

marco27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De hoofdvestiging (distributie) van de NPD is in Utrecht, daarnaast zijn er meerdere regionale sorteercentra waarvandaan er bezorgt wordt.

Overigens kun je NPD pakjes niet ophalen in het postkantoor (TPG) want dat zijn concurrenten van elkaar.

Laatst bewerkt: 12 mrt 2003
  11. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Je kunt nu al online (stel dat je je kit had) wie dat domme gerucht verzonnen heeft die is echt DOM!

Ik en vele anderen zijn het levende bewijs. Wedden dat een of andere DOMBO die zelf geen live heeft dat verzonnen heeft om mensen jaloers te maken.

Waarom zouden we anders de kits vroeger uitleveren?

12. twist

twist Guest

ja je kunt al online, maar je connect niet met de europese live server via het dashboars, misschien pas als je het kit hebt....
    en als je dit niet geloofd dan vraag je het maar aan een netwerk expert, ik heb een traceroute gedaan naar de server waar de xbox mee connect en de ping die ik krijg is exact hetzelfde als op mijn xbox, en de live server in londen (volgens iemand van MS) geeft echt geen ping van 166 aan chello gebruikers, als ik tegen iemand uit londen speel op de pc krijg ik ook niet zo`n idiote ping dus....:9
    maar je kunt wel online dat is waar!

13. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Wat is dit nou weer voor 'grap'?
    Voor het veranderen van andermans posts maak je maar een thread aan in the Green Mile. :{
    ...en toen waren we weer terug bij af! :+

Laatst bewerkt: 12 mrt 2003
  14. twist

twist Guest

Ik heb die post niet veranderd, hoe kan het trouwens dat
    dit:

Door mij is gepost... ik heb dat nooit geschreven.....

15. nelis1980

nelis1980 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee hij heeft jou gewoon gequote en dan jou quote aangepast
    erg sneu

16. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    dat is toch echt door mij geschreven, zie niet wat daar sneu aan is? Dat gerucht is sneu

17. twist

twist Guest

sorry maar ik denk dat je mij verkeerd hebt begrepen misschien,,,
    wat ik bedoel is dat je nog met de server in amerika word verbonden via je dashboard... ik weet niet of dat veranderd als je starterskit er is, en ik wil ook niemand ontmoedigen.
    je kunt dus WEL online, maar ik word (na de update) gewoon met amerika verbonden. Ik zit bij chello, misschien heeft het daar wat mee te maken....

18. nelis1980

nelis1980 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ohh sorry heb ik verkeerd gekeken excuses moi:eek:

19. nelis1980

nelis1980 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wordt gek ik wil die kit nu ik kruip zowat tegen de muur op hahahaha ik wordt nu echt ongeduldig8)

20. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Je wordt in europa nooit met een amerikaanse server verbonden. Die server in London draait al meer als een half jaar, en meeste games gaan niet serverwise.

Anyways, is gewoon echt onzin...

Deel Deze Pagina