Wat is volgens jullie groote minpunt aan halo

Discussie in 'Algemeen' gestart door NatureGoneWild, 4 jan 2003.

1. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind een heel groot nadeel dat er niks anders rondloopt, je komt niks anders tegen. Bijv, flikker er een kudde dino's in of als je in die lucht kijkt dat er wat rond vliegt ofzo. En de Flood is natuurlijk ook niet wat, dat zuigt gewoon. MP mankeert bij mij niks aan alleen te weinig verstop plekken, zoals bij GR staat er iemand een meter naast je maar hij ziet je toch over het hoofd. En dat is 't gevoel dat je nodig hebt om een potje te sniperen, gewoon veel meer bomen en bosjes in gooien. En 't schoonheidsfoutje........soms als je dood bent geschoten lig je gewoon in de lucht zonder dat je naar beneden hee flikkerd.

2. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    geen bots en te weinig outdoor levels

3. Patrol

Patrol Bullets = Enemy + 1

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het wel eens met de meeste luitjes hier:

- Meer outdoor
    - Minder flood
    - Meer verschillende typen covenant
    - Bots in Multiplayer
    - Meer typen guns en voer/vliegtuigen
    - Minder herhalingen in levels
    - MP iets hoger tempo, (mag wel lager dan UC)
    - 4 player coop voor grootschalige oorlogen }:]
    - Banshee wat beter bestuurbaar
    - Alternate fire op bepaalde wapens
    - t/m 32 man in LAN parties allemaal op een aparte XBOX als ze dat willen, desnoods 1 XBOX als server moeten gebruiken.

Ik heb een keer meegemaakt dat de lift naar de laatste jeep run wel omhoog ging maar dan ik bleef staan (samen met wat covenant lijkjes :+ )! Kortom: kon alleen nog mezelf killen met een granaat en opnieuw proberen. Was wel lachen.

4. shootergod

shootergod Guest

heb ik ook al eens gehad :D

5. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    alweer eentje over minpunten halo ??? is volgens mij niet de 1e toch ? naja halo heeft weinig minpunten alleen hadde de levels wat meer outdoor gemoeten en de binnenlevels wat afwisselender....voorderest een top-game

6. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Deze heb ik allang geleden gemaakt,en iemand poste erin dus werd hij omhoog gekickt en nu reageren ze er weer op :)

Deel Deze Pagina