er zijn geen goede game programma's. vooral het hier boven genoemde voorbeeld, van Boris in gamekings: gpr 2 is niet leuk, je kunt niet remmen. dat slaat nergens op. gammo is een beetje saai, en gamefacts duurt te kort (maar het ging wel ff over xboxworld )
Die humor mag er zeker in blijven, mits daar maar tegenover staat dat er wel een duidelijk slotpunt wordt aangedragen. De gehele vergelijking tussen NFSU en PGR2 sloeg nu eigenlijk op niks. Alleen J.J probeerde het nog enigszins te redden Ach ja, ze komen er wel, als ze iets gestructureerder worden.
ja de beoordeling is erg onduidelijk dat is ook nog nooit goed geweest, geef s ee ncijfer, een spel van en 7 is leuk, maar dat zegt altijd wel 1: wel leuk. bij kotor, pgr 2. alleen true crime was een duidelijke tegenvaller.:{
Ik vind Gamekings en Gammo beide goed. Gamekings mag van mij veel serieuzer, dat zal volgens mij nooit gebeuren aangezien de meeste mensen juist naar GK kijken omdat het niet serieus is. Van mij mogen er veeel meer programmatjes komen over games.
gamefacts is dus ruk, veel te kort. de gasten die het maken hebben geen verstand van games, en de stem van Tim Immers.. gammo gaat wel, niet echt bijzonder, gewoon goed gamekings vind ik zelf het leukst om te kijken, het is gewoon grappig om naast de games ook wat andere shit te zien zoals toen met de e3. Het is ook leuk dat de gasten direct commentaar geven op een game terwijl ze aan het spelen zijn, is weer wat anders dan het standaardpraatje.. al met vind ik gamekings dus het leukst om te kijken.
Ik heb bij Gammo soms het idee dat ik niets nieuws te weten kom als ik nara zo'n filmpje kijk. Dan zeggen ze: hier een preview van een game. Krijg je gewoon een filmpje te zien wat je al een maand op je pc hebt staan, zonder verder commentaar. Toch is het wel een goed programma, want soms kun je wel zien hoe de spellen zijn. Bij Gamekings is het idd niet serieus genoeg, maar toch daarom soms wel grappig. Alleen daar heb je ook niet veel aan het oordeel, omdat ze meestal allemaal wat anders vinden. Gamefacts, tja... Op zich is het leuk bedacht, maar het is veeeeel te kort, en veel te weinig informatie, of loze informatie. Ook worden dezelfde afleveringen te vaak herhaald, van mij mag dat de buis weer af.
Is natuurlijk altijd zo dat je filmpjes eerder op je pc kunt hebben dan dat programma-makers het uit kunnen zenden. Dus daar kun je niks van zeggen. Uiteraard wel over het commentaar dat je niet goed vindt.
Sorry? Het lijkt mij toch wel dat ze dingen die ze laten zien wel een beetje nieuw zijn.....net zoals mensen hier bij xbw al veel eerder aan een spel kunnen komen...
Denk dat het iets meer tijd kost om een filmpje klaar te maken om uit gezonden te worden, en het sowieso meer tijd kost om een programma te maken, dan het op internet zetten.
1/ gammo; meer info, minder gelul, genoeg info 2/ gamekings; leuk , VEEL gelul, meer menig dan info dus gamekings is gewoon vet om naar te kijken, maar gammo vindt ik meer informatief.
Mijn mening: Gammo: standaard gameprogramma maar de moeite waard omdat je kontstant de spellen in beeld ziet. GameKings: proberen leuker en specialer te zijn maar ik vind ze eigenlijk best saai. Plus ik kan ze niet meer ontvangen omdat ik hier in sh*t omgeving eindhoven The Box niet meer kan ontvangen. GameFacts: van tmf is echt saai, laatst lieten ze de geschiedenis van de consoles zien. En het klopte helemaal voor geen meter! n64 kwam in 1996 uit inpl gelijktijdig met de psx. En nog meer van die domme fouten, plus tmf zuigt en mtv rules. Dat was het mzzzls.
Gamekings vind ik gewoon leuk, jammer dat ze soms wat te oude games hebben. Gammo vind ik helemaal bagger, het komt op het verkeerde tijstip en die gast is een beetje......sloom...... maar verder hebben ze daar wel aardige games Alleen jammer dat ze nooit verdewr dan level 1 laten zien
Maar dat mag natuurlijk niet zo zijn dat Gamekings beter is.. beetje zitten zeiken en zo nu een dan een heleboel ingewikkelde computer/console termen om ons nog een beetje de indruk te geven dat het programma ook daatwerkelijk een stelletje expers biedt. Dan schrijven ze ook nog in de PU en daar worden de games persoonlijk afgehandeld en krijgen ze juist opeens een beter of slechter cijfer! PU: Jaap (is niet zo maar, gaat om idee..) behandeld vandaag deze game: ´Ja lache game andere games in dit genre zijn echt bagge!´ Vervolgens in... Gamekings: Jaap wat vindt jij ervan.. ´Ja lache game andere games in dit genre zijn echt bagge!´en jij Skate ( ? ) Kut ik vat er geen reet van dit is 5 x niks.. Dus komt het eropneer dat in Gamekings het gemiddelde oordeel wel heel anders kan zijn als in de PU! Ik snap ook niet zo wat ik ervan moet vinden als de conclusie op drie verschillende meningen (ja, soms sluiten ze zich bij elkaar aan) moet vinden. Leuk, Kl*te of alleen leuk in singel-/multiplayer!
Het is ook zo dat ze degene die het spel het beste vind het laten reviewen. Gevolg: Veel spellen krijgen enorme hoge cijfers, omdat hij het zon goed spel vind.
ik zag laatst voor de eerste keer het programma gamekings (was het v8, of was het nou tmf ofzo, nouja weet niet meer). Maar vond de reviews wel grappig, alleen die gasten die er zitten vind ik maar een stel mafkezen, vooral omdat ze zo overdreven relaxed op die bank zitten. Zet er dan een stel jonkies neer die zich kapot gamen ,hehe. Kan ik d'r als ouwelul tenminste nog van genieten ipv het idee hebben dat ik naar mezelf zit te kijen
Hehe, dat was The Box en niet TMF of V8 . Wij hebben jammer genoeg niet The Box, dus Gamekings gaat dan ff niet door, wel kijk ik wel eens Gammo. Das wel geinig maar ik vind het wel een beetje korte verhaaltjes, coverstory is ook niet bepaald lang.