Wat is volgens jullie het beste gameprogramma

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Wasabi, 9 dec 2003.

?

Wat vinde jullie het beste Games Programma op TV?

Peiling gesloten op 18 apr 2004.
  1. Gammo

8 stem(men)
    38,1%
  2. Gamekings

13 stem(men)
    61,9%
  3. Gamefacts

0 stem(men)
    0,0%
  4. Geen van deze drie

0 stem(men)
    0,0%
  1. the xbox boss

the xbox boss THE XBOX BOSS

Leuk Bevonden:
    0
    gammo want daar krijg je de beste info over de games, alleen is het wel erg serieus. en bij gamekings is allemaal wel lache, maar ze lullen te veel en soms zeggen ze dingen over bepaalde spellen wat helemaal niet waar is. dus ik kies gammo.8)

Laatst bewerkt: 28 mrt 2004
  2. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Beste Games Programma op TV

Nou, hier dan... Maar weer eens een polleke...

3. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Gamekings.

Is gewoon veel leuker om naar te kijken. Bijv. beelden van speciale game-evenementen zoals E3, X02 etc. Ze zijn ook wat soepeler.

Gammo heeft een leuke 2e plaats. 't Is een leuk programma, alleen wordt er zo stijf gelult. Verder is het allemaal wel goed.

Over gamefacts wil ik niet eens beginnen. Yugh.

4. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Gammo is idd een beetje saai. En heel weining op tv. Gamefacts is natuurlijk gewoon een schitterend progamma, iedereen houd daar van. Goed werk TMF(:confused:) Nee, gamekings is dan wel de beste vind ik, bij gebrek een beter.

5. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Gammo is top of the pops Een goed voorbereid programma waar je niet de hele tijd gehinderd wordt door domme grappen a la PU. Jet informatieve gehalte is nul en generlei en het enige wat de heren "presentatoren" zitten te doen is krampachtig nadenken (althans, hun gezichten wekken de indruk alsof ze nadenken) over de volgende stomme grap.

Eerder in deze thread merkte iemand op dat Gamekings zo letter praat zoals je ook tegen je vrienden praat.

Nou, laat ze dat dan ook doen en hou ze alsjeblieft van de buis af. Laat ze lekker naar de kroeg gaan. Ze hebben geen alcohol meer nodig want ze beginnen zo ook al genoeg te lallen.

Het nachtprogramma van Nikelodeon is nog interessanter dan Gamekings. Blech!

[waar is die &%&^$%&&()* kotssmiley nou toch gebleven?]

Deel Deze Pagina