1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat kan ik doen met die reputation points?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door TheFlood, 27 apr 2004.

1. TheWalrus

TheWalrus Guest

hmm ik kreeg er net zo eentje, met daarbij de opmerking your Wish is my command, de sufkut die dat deed dacht jou iets cadeau te doen, maar deed mij iets cadeau.

2. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb er nu 4, ben ik nu een dubbele bas-ass hardcore XBW'er? :p

3. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Klopt het dat je punten na verloop van tijd weer verdwijnen?

4. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Lijkt me stug, dan gaat heel het idee achter de punten verloren. Het is een soort van spaarsysteem en als punten weggaan kun je ze nooit sparen.
    Misschien dat iemand je negatieve punten heeft gegeven :confused:

5. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Dat dacht ik dus ook, maar ik heb echt geen negatieve punten gekregen, ze staan iig niet tussen de laatste 5 beoordelingen. Gisteren had ik nog 45 punten en nu nog maar 25 :confused: (De laatste 5 beoordelingen in het lijstje waren goed voor 23 punten)

Niet dat ik er nu echt wakker van ken liggen, en ik vind het nog steeds wel geinig om puntjes uit te delen en te krijgen, maar zo kom ik nooit aan een blokje natuurlijk. En idd, het idee erachter zou zo wel een beetje verloren gaan.

6. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ik blijf erbij dat die 'disapprove' punten geen goed doen aan de sfeer op het xbw-forum. Als je negatieve punten krijgt van mensen zijn ze óf niet goed gefundeerd óf niet inhoudelijke punten maar meer afzeikpunten. En die dissaprove punten zullen er niet toe bijdragen dat je je anders gaat gedragen, het zal eerder 'bash' gedrag opleveren (ook al is dit niet echt mogelijk).

Het approve systeem blijft goed, je kan mensen 'complimenteren' met een opmerking en draagt bij aan een leuke xbw-sfeer en omgeving.

2 mensen vinden dit leuk.
  7. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Ach, joh. Als je de commentaren leest dan weet je toch meteen van wie ze afkomstig zijn?

Ik zat heel even naar je puntjes te kijken en herkende onmiddellijk het 'handschrift' van enkelen die op dit subforum uitblinken door hun positieve uitstraling (niet!). Men zegt wel eens "Het zijn toch altijd de zelfden!" en dat geldt ook in dit geval.

Needless to say: We gaan niet corresponderen omtrent de namen die jou plus- of minpunten geven. Die informatie wordt niet vrijgegeven en is alleen beschikbaar voor crewmembers en Überkabouters.

8. Mickster

Mickster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon iedereen een blokje geven om de 10 goede deals ofzo.

9. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Je kan elkaar ook gewoon rep punten geven voor elke deal, dan komen die blokjes vanzelf.

10. Mickster

Mickster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah idd maar ik heb nog geen punten gekregen volgens mij waar zie je het eigenlijk?

11. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Onder "User CP" kan je zien of je punten hebt gekregen, hoeveel en het commentaar dat de gever erbij heeft gezet. :)

12. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Kun je dat dan wel zien als je moderator bent?

13. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ja ik heb een negatief punt gekregen door een misverstand dus eigenlijk verdien ik het niet echt maar niet dat dat wat boeit.

14. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ik had een thread geopend in xbw help/cheat forum, en iemand die niet zo goed tegen cheaten kon heeft mij toen ook negatief reputatiepoint gegeven :) maarja boeie :) wat ik ff wil zeggen is dat er ook om domme dingen negatieve reputatie punten worden uitgedeeld. Als je niet tegen cheaten kan is geen probleem, maar negatieve punten ga je alleen uitdelen voor post die nergen op slaan!! (zoals deze?)

Laatst bewerkt: 13 mei 2004
  15. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ach, je moest een weten...

Ik heb 2 negatieve.
    1 van een bepaalde Nvidea fanboy, en 1 voor een reactie als Ga nu eens ontopic in het Patsdraadje.
    Ach ja, lekker boeiend. :cool:

1 persoon vindt dit leuk.
  16. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Je geeft hem dan gewoon 2x positieve puntjes ;)

17. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Je kan maar een keer punten geven, je zal eerst anderen mensen moeten belonen (of straffen) met punten. Dan kan je weer een zelfde persoon belonen (of straffen). :)

18. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Waar kan je zien dan hoeveel punten je hebt? en kan e er ook meer dan 10 krijgen als je er 10 hebt en iemand geeft je positieve punten..hoe geef je trouwens punten aan iemand.. snap er weinig van.

19. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    klik .. Ongeveer rechtsboven staat het aangegeven :) Is pas een stuk of tig keer gepost ofzo...

20. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Dioga, bij hoeveel punten krijg je een 2e streepje?

Deel Deze Pagina