1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat kan ik doen met die reputation points?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door TheFlood, 27 apr 2004.

1. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    User heeft nog geen reputatie opgebouwd

2. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    heb nog maar 4 punten.. Iemand zei ''zo er kan er nog wel een af'' (of iets in de richting) :'-( :'-(

1 persoon vindt dit leuk.
  3. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Als je mods helpt met bijvoorbeeld iemand wijzen op bijv. een topic die al over hetzelfde gaat, geven jullie dan ook punten aan die persoon? En ook als je echt een bad-post rapporteert? Zou wel wat zijn..

Laatst bewerkt: 30 mei 2004
    1 persoon vindt dit leuk.
  4. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Dan weet je zelf dus al dat het antwoord "nee" is.

5. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Nee anders zou ik het niet vragen..

6. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind het eigenlijk wel jammer dat je bij een punt erbij niet ziet van wie je het krijgt. Sommige zetten de naam er wel bij, maar verder weet je nooit van wie je het krijgt. Zo had ik pas twee keer een rep point van de bikkeldraad zonder comment. Best leuk, maar van wie?

Niet dat ik nou zo wanhopig graag wil weten wie het punt geeft, maar het is wel grappig als je een beetje een indicatie krijgt. Misschien kan je het zo doen dat je er altijd een reden bij moet vermelden.

Edit: het is misschien ook wel leuk dat als je bijvoorbeeld op die blokjes klikt dat je dan ook kan zien hoeveel rep points een andere user heeft. Nu is het alleen zo'n vage titel.

Voor de rest zijn de rep points echt wel lache

Laatst bewerkt: 30 mei 2004
  7. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hoeveel rep points krijg je er nou bij als iemand je pos beoordeeld, 1 of 2 (k kan het namelijk niet echt duidelijk terug lezen in deze thread)

8. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ja het is op het moment gewoon heel jammer dat niemand punten geeft als iemand echt iets goeds neerzet. Maar wel bij dingen die mensen niet goed vinden. Ook vind ik het wel jammer want ik snap vaak geeneens waarom mensen die minpunten geven

Dit was een reactie op meerdere mensen en vragen. Wat krijg ik hiervoor?
    3 punten aftrek met deze reactie:
    pfff. heb je niets beters te melden?

Nou ga ik hier niet om huilen ofzo maar ik vind het nou niet bepaald een post waarvoor je 3 punten aftrek moet krijgen :{

Daarom ben ik eigenlijk voor dat je alleen punten zou moeten kunnen geven en niet kunnen nemen. Dan ben je zowiezo van het gezeik af dat er dingen niet terecht gebeuren en je kan iemand toch belonen met een goede post.

edit: ow ik zie dat dit zelfs al gedaan is? Ik kan namelijk alleen nog maar I approve kiezen.

Laatst bewerkt: 31 mei 2004
  9. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    maar het is nog steeds niet het beste systeem, hoe vaak je ook iets nieuws bedenkt, tis toch nooit perfect en het blijft altijd wel fraudegevoelig

10. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Nou, ja. Dit is anders wel al minstens de derde keer dat je dit schrijft. Als dat niet "huilen" is dan vraag ik me af wat jij gaat doen als je wél gaat huilen... :eek: }:]

11. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm..... Jullie zeggen allemaal wel leuk wat voor een reacties jullie hebben gehad, maar hoe kun je dat zien :+

12. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
  13. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9

dit zeg ik net voor het eerst :{
    Mijn andere posts gingen meer over het feit dat je verplicht moet zijn om een comment te geven omdat je soms minpunten krijgt en dan niet weet waarom. Nu heeft die wel een comment gegeven maar het slaat nergens op...

14. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Oh... Ik heb je met iemand anders verwisseld... |:-

Duizendmaal excuses; nu zet ik jou als klein kind neer en dat was niet terecht. Mea culpa. Ik zal je vanavond opnemen in mijn avondgebedje. ;)

15. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Maar wat zijn eigenlijk die grijze blokjes? Ik heb 2 groene, 1 rode en 3 grijze blokjes in m'n User CP staan?

16. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Grijs wil zeggen dat er niks met je punten is gebeurd. Iemand die minder als 10 punten heeft kan geen punten aan iemand anders geven.

17. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Wil ik net aan iemand een punt geven omdat hij een goed idee heeft kan ik dat dus niet omdat ik onverdient ermaar 5 heb :mad:

18. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Je geeft geen punten maar kan wel gewoon een berichtje achter laten met complimenten *)

19. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik ga de goede kant op volgens mijn blokje ;)

20. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    worden deze dan alsnog geldig nadat de persoon wel boven die 10 punten uitkomt?

Deel Deze Pagina