1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat kan ik doen met die reputation points?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door TheFlood, 27 apr 2004.

1. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Nope.. Dat gaat niet werken. Stel dat iemands reputatie zakt naar -500 en hij heeft jou punten gegeven dan zakt die van jou met hem mee ;)

2. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    als ik dus iemand punten geeft, hoeveel krijgt ie er dan bij, en hoe krijg je die blokjes erbij (het staat allemaal een beetje vaag in de thread beschreven dus ik vraag het maar)

3. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    :)

4. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dank u, reputatie erbij voor jou ;)

1 persoon vindt dit leuk.
  5. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    @ xplayer: Thx voor het gebaar iig ;)

6. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hmm, nog 9 posts en je had er wat bijgehad. Maar je komt nog een keer aan de beurt wanneer ze wel meetellen. ;) :)
    /edit: nu heb ik er wel genoeg

Laatst bewerkt: 2 jun 2004
  7. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    @dioga: kunnen al die regels mbt reputatie niet in een sticky thread gestopt worden, veel makkelijker en overzichtelijker.

8. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Er staat nog niks over reputatie in de FAQ, zal zo eens een stukje toevoegen. Je had btw gewoon kunnen zoeken in deze thread ipv eerste je vraag te stellen ;) Zoeken geeft vaak sneller antwoord als vragen.

9. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    thnx voor het toevoegen van dat stukje (k zal volgende keer wat beter zoeken hoor ;) )

10. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Klopt het dat je nu alleen nog maar positieve punten kan geven?

11. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Zou best kunnen, ik kreeg dit "LINKIN PARK ARE A BUNCH OF GAYERS!" toe gezonden maar positief ipv negatief puntje erbij. Of het was een (domme) fout van de afzender.

12. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Zo lijkt het ja.
    Houden zoals het nu is of het systeem afschaffen waren volgens mij de beste opties. Van die onge-argumenteerde negatieve punten zorgen niet echt voor een goede 'forumsfeer'.

13. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, ik kreeg net ook een berichtje 'Sorry hoor, no offence...', maar die was ook gewoon positief. Ik kan me niet voorstellen dat die positief bedoeld was (hoewel ik niet weet waarom hij mij negatief wilde beoordelen). Maar ik vind dit een enorme verbetering t.o.v. wat het eerst was.

edit: Ok, diegene die dat berichtje gestuurd had heeft me uitgelegd hoe het bedoeld was. Helemaal positief, misverstandje van mij!

Laatst bewerkt: 4 jun 2004
  14. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Idd, je kan nu geen negatieve punten meer geven :cool:
    Leuk voor de mensen die het niet helemaal snappen, krijg je alsnog plus punten :D Negatief commentaar achterwege gelaten ;)

15. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Haha!

Edit/: Maar er zijn (nog) niet zoveel mensen die jou uit zichzelf punten gaan geven. Kweet niet hoor maar heb nu 18 punten. Misschien klinkt het onnuttig ofso maar mensen zijn er nog niet echt aan gewend dat ze als ze iets aan je post hebben jouw een paar puntjes geven.. Majah.. Misschien is het m'n avondhumeur dat dit me laat zeggen.. :+

Edit2/: Mn postcount blijft stil staan op 128..:confused:

Laatst bewerkt: 4 jun 2004
  16. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Posts gaan enkel omhoog in xboxrelated subforums ofzo; dit zijn help/cheat, live, hardware, algemeen, games, networking, dat zullen ze zijn denk ik..

17. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Umkee.. Hij doet 't trouwes weer..

18. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Mensen doen het nog steeds niet uit zichzelf hoor.. (De meeste dan) Ik heb echt maar een paar mensen gehad die mij tenminste punten geven. en door PJ was ik al snel op weg naar de status: Schopt Masterchief's kont! 8) Ik kreeg er van PJ 8 volgens mij.

19. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik denk dat te weinig mensen weten dat ze bestaan. En de mensen die het wel weten, zijn de mensen die al wat langer op het forum zitten,e n die meestal niet veel te vragen hebben. Maar je moet ook niet bij elke post denken: Ik wil reputation points hebben.Een goede naam bouw je ook op een andere manier op.

Laatst bewerkt: 17 jun 2004
  20. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Nee maar het zou eigenlijk wel de bedoeling moeten zijn dat als je iets post wat veel extra waarde heeft voor die thread of dat je iemand helpt ofzo dat je dan die punten zou moeten krijgen. Zo is het systeem bedoeld...

Alleen dat gebeurd niet echt.

Deel Deze Pagina