1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat kan ik doen met die reputation points?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door TheFlood, 27 apr 2004.

  1. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
  2. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Ik sta nu op 15 points, maar ik snap nog iets niet. Ik zie alleen maar de laatste drie die punten hebben gegeven; kan je ook ergens zien waarvoor en van wie je punten hebt gekregen? En of het ++ punten waren of - punten.
    Misschien een domme vraag, maar dat heb ik nog nergens kunnen zien.
    Het zou een beetje lullig zijn als je geen naam kunt zien en waarvoor je het hebt gekregen, dan kan iemand die een post van jou niet aanstaat zinloss jou lekker - punten geven.
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  3. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Ga naar priveberichten, vervolgens kijk je net niet bovenaan de pagina daar moet je rgens zien staat User Control Panel, scroll helemaal naar beneden en je ziet waarvoor je punten hebt gekregen soms met commentaar...

    Als ik iemand repu punten geef dan zet ik er ff netjes me naam bij, maar meestal gebeurd dat niet dus nee je ziet meestal niet! :)
     
  4. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Juist.... dankzij deze flauwekul heb je zojuist al je reputatiepunten verloren en wordt naar alle waarschijnlijkheid het hele reputatiesysteem afgeschaft... simpelweg omdat jullie er kennelijk niet serieus mee om kunnen gaan :{
     
  5. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    @McRed,tuurlijk niet, want dan krijg je dat mensen denken.....hey, hij gaf mij negatieve reputatie, dus nu geef ik t ook negatief terug....nu negatieve punten uit staan kan t er in principe wel bij...ook al heb je d'r niets aan
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2004
  6. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    hij bedoelde het toch neit serieus...ok, het was geen slimme post...maar om nou meteen het reputatiesysteem af te schaffen lijkt me wat overdreven. die points geven een goed beeld van de persoon.
     
  7. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Mja, het staat ook in z'n sig hoor.
    We lopen al een tijdje over de rep. points te tobben, en zijn er overgens nog niet helemaal uit. :)

    Die points geven juist een beeld van de kontlikkerij, ipv de reputatie van die persoon.
    De manier waarop de punten nu, over het algemeen, gebruikt worden, is gewoon een lachtertje en totaal niet waar ze voor bedoeld zijn.
     
  8. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Whah.. wat een lol.. hij was eerst al uit me signature verwijderd, die link.. maar ik ben weer slim hoor... gheghe, sta nu op -50 reputatie punten wat een lol... van 50 naar -50 heel erg leuk Darkwing, maar ik geef niks om reputatie punten... dsu het maakt me echt niks uit...

    Alleen fftjes onder ons.. het is een geintje je moet dat modereren eens niet zo serieus nemen... wat een lompe actie.. _0/
     
  9. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Owh nou gaan we dus echt triest doen, signature verwijderen, daar was helemaal niks mis mee... doe niet zo triest stelletje mods.. nou ff een nieuwe Topic aanmaken
     
  10. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Nee je sig was gewoon te lang met die lompe quote erin. Ik doe niet triest, jij loopt triest te doen door op deze manier te provoceren en tegen het beleid aan te trappen. Don't push your luck pal.
     
  11. Egamer

    Egamer Je weet waarom

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar Darkwing, waarom geef je dan geen waarschuwing? Want je hoeft niet meteen al die reputatie punten weghalen, want er zijn ook andere punten voor iets anders bedoeld. ;)
     
  12. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Vuur met vuur bestrijden :cool:
     
  13. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76

    dan moethet beleid van de points veranderd worden. bijvoorbeeld dat alleen mods de points kunnen veranderen als er bewijs is van een goede deal, goede hulp of een opmerking waar punten mee verdient kunnen worden. ik heb nu 46 punten, maar meer dan de helft heb ik gekregen omdat ik iemand had geholpen of een goede post had. dat is geen kontlikkerij, dat is waardering die je uitspreekt tov een bepaald persoon. dioga bijvoorbeeld heeft 3 blokjes (boven de 200 points) zijn dat dan alleen maar likkerij punten of is het omdat mensen hem waarderen. denk het laatste:). het systeem van punten geven moet dus veranderd wporden, de punten opzich zijn wel goed
     
  14. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Waar zijn mijn puntjes in eens heen? :confused:
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    lees het topic eens door dan zie je wel waar ze heen zijn
     
  16. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    ok, ze zijn dus al weg... mijn verhaal hierboven dus voor niks getypt:p
     

Deel Deze Pagina