1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat kan ik doen met die reputation points?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door TheFlood, 27 apr 2004.

  1. Karelax

    Karelax Guest

    Lekker de modjes minpunten geven :p
     
  2. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Je krijgt in je profiel te zien wie er jou punten heeft gegeven of afgenomen, bij misbruik kun je dit dus gewoon melden.
     
    3 mensen vinden dit leuk.
  3. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Hmm.. Was me nog niet eens opgevallen :)
    Dit kan natuurlijk ook zo z'n nadele hebben, want er zijn latuurlijk ook van die lamers op het forum die gewoon voor de lol je Rep. points erafsnikkelen.. Hoe wordt zoiets afgehandelt?

    Edit, laat maar, Shriko's post al gelezen :)
    Oh ja, Spleasure, je heb ook een rep. point van mij. Voor V3 éh ;)
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2004
  4. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9

    om de 100 :{
    Dat schiet toch eigenlijk ook helemaal niet op...alsof 100 man hier zin heeft om elke keer als je iets goed neerzet je punten te geven. Ja misschien word het juist wel een goed werkend systeem dat kan ook natuurlijk..
    maar heb nog zo mijn twijfels.
     
  5. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Je moet het niet te serieus nemen, ik vind het gewoon leuk. Ik zou me er niet aan storen als ik een negatieve score zou hebben, alleen op Xbazar zal het slechter over komen bij sommige mensen.

    Edit/ Op TXB werkt om de 100 goed, maar daar zijn er ook zo'n 40.000 mensen geregistreerd. Misschien is het aantal hier lager, aangezien Dioga en Darkwing al een groot aantal blokjes heeft..
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2004
  6. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb er al geen zin meer in. Nu dat ik bij iemand een punt heb gegeven en af getrokken (jaja, ik ben de 1ste die misbruik maakt }:]) bij willekeurige personen (weet al niet meer bij wie) heb ik het al gezien en vind ik het maar tijdverlies.
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2004
  7. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Is het daarom geen idee om iedereen waar je een succesvolle deal mee hebt afgehandelt, een Rep. point te geven? :)

    Edit: Is het ook te zien wie jou een rep. point geeft of afneemt?
     
  8. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Hoe kan ik dan zien hoeveel punten bv. jij hebt?
     
  9. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Jup, in je User CP (profiel), linksbovenaan. Daar staat een overzicht met hoeveel punten je hebt, en wie jou voor welke post(s) positieve of negatieve punten hebben gegeven.
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  10. Robbertus

    Robbertus X B O X

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik vind het maar een doelloos systeem
     
  11. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Het kan opzich best hadig zijn mits er iedereen het goed gebruikt. Voorheen zag je altijd nog bedank-postjes als iemand werdt geholpen, nu kun je dus mensen een snel een klein berichtje sturen met een bedankje (wat natuurlijk heel liev is :+ ), dat er dan punten worden bijgegeven laat ik even terzijde.

    Je krijgt btw 10 punten van iemand als ie jouw post goed keurt.
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  12. Robbertus

    Robbertus X B O X

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    11
    Doe is bij mij :9
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  13. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Nee joh, is een doel-loos systeem. ;)
     
  14. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het een prima idee, hopelijk zal het niet misbruikt worden. Kan opzich ook slecht... :) Goede posts krijgen beloning, wieee! :D
     
  15. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Hoe kom ik dan aan 12 punten?

    En nog eens: hoe kan je iemand anders zijn punten zien of gaat dat niet?
     
  16. aggie

    aggie Overloper

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    1
    Krijgen moderators/admins direct het maximale aantal blokjes?
    :mad: Dat is niet eerlijk! :) . Ik neem aan dat je niet in de min kan komen met die reputatiepunten, dat staat zo zielig :p .
     
  17. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Volgens mij kan je dat niet zien, maar je kan het er altijd bij zetten in de reactie. Die kan je dan weer lezen in je User CP.
     
  18. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    mwah, foutje.. |:- Members geven standaard 1 punt aan een post, admins geven er 10. Hoeveel punten je aan iemand anders kan geven hangt af van hoeveel posts je hebt en wat je eigen reputatie is.


    Wou ff testen hoe het in z'n werk ging, heb dit reputatie gedoe van te voren ook nog nooit gezien ;)
    Je kan wel in de min komen met punten. Als je je muis op de blokjes houdt komt er een tekst bij te staan, afhankelijk weer van het aantal punten/blokjes.
     
  19. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Een fout dat kan niet hé. Een punt eraf voor jouw... ooit... als ik er tijd en zin voor heb... en ik er aan denk... .



    Nog een vraagie i.v.m. wat Darkwing zei:
    Ik zie linksbovenaan helemaal niks van reputation points? Zie ik niet goed of zit ik op de foute pagina (xbw.nl/forum/usercp) of is er gewoon niets?
     
  20. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Anders kun je ook nog op de weegschaal bij je eigen post klikken naast "Report bad post" (verkeersbordje) :)
     
    1 persoon vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina