Ik eigenlijk in grote aantallen, er zullen inderdaad wat irritante personen tussen zitten. Maar een negatief puntje op z'n tijd heeft echt geen enorme invloed op je metertje hoor.
Bovendien is dit niet een fout van het systeem, maar van de mensen die het gebruiken.
Wat is jouw probleem. Ik had er een knip-oogje achter moeten doen, dan was het misschien duidelijker geweest dat het tegelijkertijd een grap was.
Je bent het niet verplicht te gebruiken, dus dan gebruik je het toch niet. Als het niet blijkt te werken word er wel wat aan gedaan.
Over post counts, die is eigenlijk wel overbodig. Toegang tot de Green Mile kan beter geregeld worden dat met een post count. En je zegt het zelf al, post count is een leuke feature, reputatie puntjes niet dan?
Ik heb trouwens net ook twee keer negatieve puntjes gekregen van iemand in dit topic en omdat iemand het niet met me eens is over bots in Halo 2. Who cares?
Inmiddels al weer edit #3, dit heeft al niks meer met jou reactie te maken hoor Perfect_Shit.
Misschien moet er even duidelijk gemaakt worden wat er wel en niet met het reputatie systeem moet gedaan worden. Negatieve reputatie omdat je een andere mening hebt is natuurlijk volstrekt zinloos. Zo heeft niemand zin om te discusseren en daar is een forum toch voor?
Laatst bewerkt: 29 apr 2004
1 persoon vindt dit leuk.