1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat kan ik doen met die reputation points?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door TheFlood, 27 apr 2004.

  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dat dacht ik ook, maar ik denk dat hij in de tread zelf bedoeld
     
  2. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    waar kun je zien hoeveel pt je hebt?
     
  3. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Klik maar is op dit knopje [​IMG]onder je naam ;)
     
  4. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    en waar kun je zien wanneer er wat afgehaald is?
    *domme modus*
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    user cp links bovenin. Daar klikken en dan kun je zien of je er wat bij hebt gekregen of dat er wat zijn afgehaald. Als je een rood lampje hebt zijn er punten afgehaald, als je groen lampje hebt zijn er punten bij gekomen. Je kan ook grijs lampje krijgen maar hoe je die krijgt is mij nog altijd een raadsel. Grijs lampje staat voor even en je krijgt dan geen punten erbij en ook geen punten aftrek

    om het wat duidelijker te maken heb ik je maar puntje gegeven ;)
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  6. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik heb 10 punten gekregen. Dat is dan toch van een mod? En hoe zie je van wie het is?
     
  7. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Dat kan niet, tenzij diegene zijn eigen naam erbij zet ;) Dat is gedaan zodat je er geen punten bij hem kan afhalen als diegene dat net bij jou heeft gedaan. Dat is dus om wraak gevoelens tegen te gaan :+

    Nu heb ik btw weer een punt gehad die niet telt, omdat het een grijs lampje is, het lijkt wel alsof ik geen punten meer mag krijgen :+ :D
    Maar even serieus, wanneer krijg je nou een grijs blokje en wanneer een groene of is er echt niemand die dit weet? :)
     
  8. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Srry voor of-topic maar... Ik krijg steeds van die reageer mailtjes. Ik had ergens gelezen dat je die uit kon schakelen. Hoe?
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    In de user cp kan je zien "Latest Reputation Received " ... dus als iedereen in zijn comment verteld waarom hij de punetn geeft word het een stuk makkelijker ;)


    In de user cp kan je je dit aan en uitschakelen

    de subscribed thread kan je de threads uistschakelen ...waar je reeds op geabonneerd bent
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2004
  10. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    ja ik vind dat het eigenlijk verplicht zou moeten worden om de onderbouwing er neer te zetten. Dat voorkomt een hoop gedoe als je een negatief punt krijgt!
     
  11. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb nu 4 reputation points gekregen (3 goede, 1 slechte: bleek ' leuke' grap te zijn van een vriend) Maar niemand heeft een comment gegeven. Dan begin ik toch echt te twijfeken of het systeem het wel doet, maar dat zal wel. Een beetje onduidelijk zo. Een motivatie zal zeker wel handig zijn.
     
  12. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Ja, dat doet het wel, want ik heb 1 bericht zonder comment en 3 met comment, dus die members die je punten hebben gegeven hebben gewoon zelf geen comment gegeven waarschijnlijk :)
     
  13. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    tjah, ik klik dus op user cp, komt er een hele lijst in beeld, maar nergens staat last reputation point???? :confused:
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  14. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Midden in dat scherm onder User CP staat het hoor. Misschien heb je nog geen rep gekregen (en dan staat er ook niks)?
     
  15. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    sorry, ik heb het al gevonden, het stond recht voor mn neus :confused:
    wel nog even bedankt xiroke voor de moeite!

    Edit: dit is dus ook zoiets vaags 8) iemand heeft mij een grijs???? blokje gegeven en dit er bij gezet: too young, to my opinion............so there for not to be trusted. :{

    Zou het niet beter zijn als gewoon de afz er bij werd gezet?
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2004
  16. bary_nl

    bary_nl Longhorn

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    1
    idd, je kan helaas niet zien wie je beoordeeld heeft en wat betekent een grijs blokje. Ik had een rood blokje dus 9 punten. Nu heb ik ook een grijs blokje. Mijn aantal punten zijn precies het zelfde. Dus wat betekent een grijs blokje?
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  17. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    dan moet die persoon die dat gegeven heeft eerst zelf meer reputatie punten krijgen voordat die teld dacht ik.

    Maar ik vind gewoon dat het verplicht moet worden om die comment te geven want ik heb bv net in die lekkere reacties thread een minpunt gekregen omdat mensen het gewoon niet met mij eens zijn. Maar is dat nou wel de bedoeling???
    Want wat is er mis met een andere mening hebben dan die andere?
    Want er stond dus geen comment bij dus ik weet niet precies wat het nou is...
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  18. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Maakt niks uit flood, minpunten heb ik ook gehad, het is er maar 1 ik ben ook redelijk aan het feedback geven en van admin/mods krijg je 10 punten. In jouw geval is de schade alweer ingehaald ;)
     
  19. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Waarom kan ik niet zien van wie ik ze krijg?

    Ik heb btw 31 points. :)
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  20. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Dat is gedaan zodat als je van iemand een minpunt krijgt je hem ook niet kan terugpakken, terwijl dit onterecht is. Het is dus wel handig dat ze dit zo hebben gedaan, dan kun je gewoon in alle rust je punten geven zonder dat je bang hoeft te zijn voor een wraak actie van iemand :+ Alleen als je zelf je naam neerzet (in de comment) dan kun je het zien van wie de punten komen :)
     
    2 mensen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina