1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat kan ik doen met die reputation points?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door TheFlood, 27 apr 2004.

  1. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja, dat vraag ik me ook af... En ik vind het ook irritant dat niemand comments invult ( 5 v d 5 hebben hem neit ingevuld bij mij)
     
  2. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Volgens mij is dat grijze blokje als je punten krijgt van een member met weinig posts. Ik heb 2 keer een grijs blokje (2x anoniem) en 1 groene van een member met een meer posts. Maar ik doe ook maar een gok.
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  3. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik heb Dioga gisteren een PM gestuurd met de vraag wat een grijs blokje was, maar het is nog niemand duidelijk wat zo'n blokje nou precies betekent :)

    Dit zei Dioga in zijn PM:

     
    1 persoon vindt dit leuk.
  4. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Als zelfs Dioga het niet weet...
     
  5. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik denk dat ik het weet.

    Misschien is een grijs blokje als je punten krijgt van iemand die nog geen punten heeft gekregen?
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  6. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Die gene die mij een grijs blokje heeft gegeven, heeft er niks bij gezet, en dus is het niet mogelijk om zijn aantal punten/posts te bekijken... Maar wat jij zegt zou kunnen...
     
  7. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Het grijze lampje is als je een post even vind. Dus niet goed en niet slecht (volgens mij). Hoe je ze kan geven weet ik niet :)
     
  8. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Het zou kunnen dat als je een punt krijgt van iemand met minder dan 100 posts dat je dan een grijs blokje krijgt, want het valt me op dat ik twee grijze blokjes heb gehad en allebei de members hadden minder dan 100 posts. En van degene van wie ik een groene heb gehad hebben allemaal meer dan 100 posts, maar dat van die groene weet ik niet zeker, want niet iedereen heeft er comment bij gegeven maar degene die dat wel hebben gedaan die hebben meer dan 100 posts :)
     
  9. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik weet niet van wie het punt kwam, maar het was geen grijs blokje. Sterker nog, ik kreeg er 3 punten voor. Van 11 naar 14 gestegen.
     
  10. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Volgens mij krijg je helemaal geen extra punten als je een grijs blokje krijgt

    edit.. als Benneke het zegt :)
     
  11. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Het was ook geen grijs blokje, maar een groen blokje. :)
     
  12. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    lol :D las een grijs blokje

    nog beetje vroeg he ;):eek:
     
  13. Overjoyed

    Overjoyed XBW Die hard

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Gwoon voor de fun denk ik.
     
  14. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Volgens mij is het zo dat je soms even geen punten meer kan geven totdat je zelf meer punten krijgt. Zoiets werd namelijk in het begin door 1 van de mods/admins gezegt.
    Wat nou als je dus eigenlijk wel een punt kan geven alleen dat het punt tijdelijk op non-actief word gezet (grijs dus) en dat het punt pas teld wanneer de gever ervan zelf meer punten heeft gekregen.
     
  15. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Ook dat heeft er mee te maken.
    Bij de options van rep.points moet staan de volgende eisen om punten uit te delen, voldoe je er niet aan dan krijg je telt je punt niet mee met de score en krijg je ipv een groen een grijs vakje.

    • Minimaal 50 posts voordat je punten kan geven die meetellen.
    • Zelf moet je minimaal 10 punten hebben.
    Je kan 10 punten per 24 uur geven. Als je 1 persoon nog een keer punten wil geven moet je eerst 20 anderen een punt hebben gegeven.
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  16. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Vraagje: ik sta nu op 9 points, maar bij die -1 van iemand staat nergens wie hem heeft gegeven. Hoe kan ik daar eigenlijk achterkomen? Sorry als het al gevraagd is, can't be arsed to read this topic.
     
  17. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Lees de vorige pagina nog maar eens door, is al wel 10 keer voorbijgekomen.
     
  18. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Aangezien darkwing te lui is;)

    De naam komt er niet bij te staan vanwege het feit dat er genoeg van die mensen zijn die niet tegen kritiek kunnen waardoor ze dan ook ff punten bij die ander af gaan halen omdat ze het niet kunnen hebben dat het bij hun is gebeurd.
    Je komt het alleen te weten als die persoon zijn naam zet bij de comment.
     
  19. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Kan ik ook ergens zien of de post van iemand anders positief of negatief beoordeeld is, of wat zijn punten totaal is?

    Ik zag laatst dat ik door twee mensen positief beoordeeld was, dit leverde me 12 puntjes op. Als ik nou door een hoog gerespecteerd iemand negatief beoordeeld wordt, kan dat me dan ook meer dan 1 punt aftrek opleveren (solliciteer wel beetje om me dit first hand te laten merken als deze dingen al gevraagd zijn, in dat geval spaar me O-))?
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  20. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4

Deel Deze Pagina