Wat moet de xbox 2 hebben wat de 1e niet heeft.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Slayer, 5 sep 2003.

1. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    Re: bij de weg

ik vind dat ie wel gebrande cd's moet kunnen lezen, hoor

aangezien bijna alle gebrande cd's in nederland volkomen legaal zijn, en aangezien "legale" downloadservices steeds populairder worden, lijkt me dat wel handig......

ff voor de duidelijkheid...t gaat om gebrande audio-cd's

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hij moet in ieder geval betere spellen krijgen.

3. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Alsof ie dat nu niet heeft :confused: En hij heeft(naar mijn mening) De beste line-up voor 2004.

4. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    ALLES WAT DE POWER MAC G5 HEEFT !!!!!
    DAAR KAN GEEN MODERNE PENTIUM PC TEGENOP !!!
    ALS DIE KRACHT IN DE XBOX 2 WORD GEDAAN, DAN HEBBEN DIE PC GAMERS VAST NIET ZON GROTE BEK MEER !
    KIJK HIER http://www.apple.com/powermac/

5. wallage

wallage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Wat moet de xbox 2 hebben wat de 1e niet heeft.

gebrande dvd's kan hij al lezen hoor, ik heb al meerdere dvd-film gebakken en hij speelt ze allemaal af dvd+r(w) en dvd-r.

6. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga voor de koel-installatie,dan hoef ik tenminste niet zover te lopen voor een koud biertje.:D :p

7. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Alles moet draadloos zijn. Dus geen 3 m lange snoertjes meer aan de controller. Ook de headset svp zonder snoer.

Svp ook een dvd-wisselaar voor minimaal 8 dvd's zodat je niet telkens de game hoeft op te zoeken. Meer game-tijd!!

8. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Oh, wat een plezier, om de paar dagen weer 20 baterijen opladen :{

9. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    @Biscuitje

ps... je weet dat ik lang onder de één of andere steen heb gelegen, maar waarom batterijen... daar vinden die techneuten toch wel wat op? Oplaadbaar, net als mij pda, of een nieuwe energiebron misschien...?!

10. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, oplaadbaar.... Dus om de paar dagen je controllers en je headset op zo'n standaard zetten. Pfff, ik doe het lekker met een draadje :)
    En daarbij, er zijn toch al losse draardloze controllers te koop.

11. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    @Biscuitje

... maar daar moeten zeker batterijen in?! :)

12. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop maar dat de nieuwe Xbox geen CAPSLOCK heeft. Schreeuwerig ventje.

13. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    @Outlander

Ok, je hebt misschien wel een punt. Maar bedenk je wel dat zo'n accu toch wel wat zwaarder is. Én dat je dan per sé 2 (of meer) van die standaarts moet hebben om je controllers in te zetten na het gamen.

14. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    @Biscuitje

Het gewicht van een accu is inderdaad wat aan de zware kant... Jij scoort ook een punt. En mijn pda is zo leeg als ik hem intensief gebruik.

Misschien moeten we het in de beweging zoeken... daar zit energie in. Er is bijvoorbeeld een "shake flaslight". Ik kwam dit tegen op internet

Shake this amazing flashlight for 30 seconds and you'll have a full five minutes of light. DON'T be caught unprepared! Your family's safety may depend on it...

Een beetje bewegen met je controller en je kunt blijven gamen...

15. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Haha, wat gaar. Maar een zaklamp verbruikt wel wat minder als zo'n controller. Een controller moet trillen, gegevens verzenden en ontvangen, jouw signalen opvangen.

En als je daar de wet van behoud van energie op loslaat betekend dat dat wanneer je controller een tijd staat te trillen, jij diezelfde kinetische energie + die stralingenergie + de verloren energie weer op peil moet brengen dmv schudden als een gek, dat duurt dan wel ff (30 seconden om de 5 minuten is al lang; nu dus nog langer). En dan ben je binnen de kortste keren ook echt gek 8)

Laatst bewerkt: 20 okt 2003
  16. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt tegenwoordig oplaad matjes. waar je dan je telefoon,pda etc oplegt en die word dan opgeladen. Leg zo'n matje neer op de plek waar je altijd je xbox controllers legt, en je controllers zijn nooit leeg, en jij hoeft er niet naar om te kijken.

17. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, daar hebben we het ook de hele tijd over |:-
    Maar het probleem is dus dat die accu's zo zwaar zijn. Kijk maar naar bestaande draadloze controllers.

18. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Er moet gewoon een lekker wijf bij zitten dan vind ik alles toppie.

19. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    Mij lijkt het wel wat dat er een lcd schermpje opzit, dan kan je van te voren zien of je een live uitnodiging hebt gehad, zonder hem aan te zetten. En natuurlijk alle andere shit, zoals een gloeiende X, weer de krachtigste, en meer van dat soort shit, maar bovenal de BESTE games.

20. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, maar dan moet dat LCD'tje dus ook aanstaan. En dan zou je ook naar dat LCD'tje moeten lopen om het te checken. Dan kun je net zo goed ff op de eject knop drukken, zie je ook meteen wie er online zijn.

Deel Deze Pagina