1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat moet ik met dit soort koppige mensen ?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Netrab, 10 dec 2002.

1. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    tering, moet ik het nog uitleggen, ut was een grappie hoor, dis is niet eens het goeie woord, Oh ennnuuh excuses zeg voor mijn fout gespelde, Ge-quote, ik heb trouwens je stukkie hierboven weer effe ge-quoted,oh sorry ge-qoute, who cares.sjeesus... wat een moeite er al niet van een grapje gemaakt wordt.

Oja toch maar even de "grap" uitleggen. HEt was niet negatief bedoel, ik vond het wel mooi hoe je zei: Ik heb een Xbox,
    ik reageerde hierop door te zeggen, ja, natuurlijk heb je een Xbox, wat zou je anders moeten kopen:), xbox rulez, maw. je bent gek als je geen xbox koopt, nouja nu snapt u de clou wel,alleen is ie nu helemaal niet meer leuk.... trouwens niet te snel dingen negatief denken hoor, positief denken, dat maakt het leven een stuk leuker...

gegroet van m'n kamertje, waar natuurlijk ook een xbox staat. ;-)
    Tim

2. eduard

eduard No Comment Necessary

Leuk Bevonden:
    0
    /me staat zwaar voor lul....

Damn... sorry, had het idd negatief opgevat ipv positief... Over het algemeen probeer ik dingen ook wel positief op te vatten hoor, maar misschien dat het mis is gegaan door de thread...

/me biedt excuses aan.

3. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    excuses uiteraard aanvaard:),

4. aghshar

aghshar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat beide consoles wel iets hebben. Wanneer Nintendo ook aandacht besteed aan de jongere gamers betekend dit niet dat de gamecube niet meer interessant zou zijn voor oudere personen.
    Maar de opmerking dat Nintendo slimmer is dan Microsoft, omdat ze zich richten op de jongere gamers klopt ook niet. Want Microsoft richt zich nadrukkelijk op de gamers van 15-30, wat andere consoles niet echt deden, waardoor de xbox ook een groep klanten kan verwerven in deze leeftijdsgroep. Microsoft is dus net zo slim als Nintendo door zich op een leeftijdsgroep te richten waar de andere consoles zich niet op richten. Hierdoor trekken ze allebei een groep klanten aan.
    Dit betekend niet dat de gamecube niet interessant is als je ouder bent dan 12 of dat er voor de xbox geen leuke spellen zijn als je jonger dan 14 bent.

5. can-o

can-o Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een kiddyconsole heeft toch juist geen kinderslot nodig?

6. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    @ kiddy kwestie: ik zie nintendo niet als kiddy.. maar andere consoles als anti-kiddy.. niet dat dat erg is.. ik vind het alleen jammer dat nintendo's vaak voor kinder-consoles worden uitgemaakt alleen maar omdat ook jonge kinderen plezier van de spellen kunnen hebben.. Nou moet ik toegeven dat nintendo niet zo heel veel hun best doen om hun eigen spellen wat volwassener te laten lijken maar dat maakt mij als nintendofan niet uit..

hoeveel nintendogames waren te simpel voor je? waren on-inovatief en oninteressant? weinigen.. correct, pikmin en luigi's mansion waren redelijk kort wat ik zelf vreemd en jammer vind.. gelukkig zijn dit uitzonderingen en je moet toegeven dat zolang ze duurden, het leuke games waren..

7. RiFF

RiFF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alles gelezen, en jij bent de enige die fatsoenlijk overkomt :9

8. sexylexy

sexylexy Guest

de nintendo spellen zijn niet kinder8ig!! ze zijn gewono kleurrijk enz.

9. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    denk andersom:

een console met een kinderslot, is kiddy... ;)

10. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan is de xbox ook kiddy, want op de Amerikaanse XBOX zit ook een kinderslot.

11. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    juist.. dat vind ik ook.. kinderslot.. *zucht*.. waren het niet altijd de volwassenen die kindersloten niet openkrijgen?

12. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    hehe The Unforgiven zit op het zelfde forum waar ik altijd rondhang:)en zit op vaak op hetzelfde irc kanaal als ik

en dat van die leeftijds grens slaat NERGENS op!
    games zijn bedoeld voor iedereen...een kinderslotje ofniet
    Nintendo is gewoon kindervriendelijk:cool:

ik vind het btw ook l4m3 dat Nintendo altijd kiddy wordt gevonden door van die sukkels met te weinig game-ervaring en die gaan maar met de stroming(meelopers dus)
    nou ik ben 15 en speel als sinds ik 5 jaar oud ben...en eigenlijk alleen maar Nintendo games...ik hou van games als Mario, Zelda etc.
    hmm ga een beetje offtopic
    hmm nu ik verder lees zijn er ook van die stakkers die zeiken dat de XBOX zuigt...damn dat vind ik zo zielig...het is voor sommigen moeilijk te accepteren dat er verschillende smaken bestaan

zucht altijd weer die verdomde fanboys|:-

Laatst bewerkt: 1 feb 2003
  13. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Dit stukje vind ik zo mooi, hij "denkt" dat het getal hoger ligt dan Netrab's, en dus is het een feit. Logisch.

14. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Nintendo's doelgroep 0-100 (leeftijd), dit wil dus zeggen dat het geen kiddy console is. Er worden gewoon veel kiddy games voor uitgebracht omdat blijkbaar er mensen zijn die dit leuk vinden. En dat kinderslot zit er gewoon op voor die paar games waar niet zo'n laag kiddy gehalte inzit. b.v. voor Resident Evil ofzo. Dat is denk ik geen kiddy game.
    En Mario, ook al is ie moeilijk zoals hierboven is gewoon een kiddy game vanwege de vrolijke kleurtjes. En de cube heeft misschien wel een kiddy uiterlijk, maar er is ook een zwarte voor het meer donkere uiterlijk. Zwart is duidelijk niet een kiddy kleurtje.
    Ik vind de discussie op gamer.nl nergens over gaan. Het gaat erover of de Cube kiddy is of niet, en of het kinderslot 'm kiddier maakt of niet.
    Wat maakt het uit of de Cube kiddy is of niet. Als mensen er maar plezier van hebben.

15. The_Unforgiven

The_Unforgiven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OMG, dat er een hele thread geopend wordt omdat ik iets op een post van iemand anders aan te merken heb (en omdat ik me zat te vervelen @ mn stageplek :p ). Jammer dat diegene steun gaat vragen bij een forum. :{ Dit lijkt dan ineens meer op fanboy gedrag...

Hmm leuk dat je dat zinnetje even loshaalt van het geheel, erg logisch. |:-
    Als je ook verder leest begrijp je wat ik daar probeerde te vertellen. Er was een onderzoek naar gedaan en er kwam (ook naar min verbazing) een vrij hoge leeftijd uit. Zo rond de 20. Ik "denk" dus niet dat de leeftijd hoger ligt ik wist het, alleen het precieze aantal jaren wist ik niet.

OK dit zegt van mijn kant iig genoeg.. Of moet ik hier nu " Xbox is kiddy want er zit een kinderslot op" gaan roepen om als 1 van jullie over te komen |:-

Laatst bewerkt: 9 feb 2003
  16. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    85% van dit forum denkt daadwerkelijk zo|:-

17. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Ja idd, dat was niet echt fair. Vriendjes?8)

18. TeiZ

TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

Leuk Bevonden:
    0
    Haha wat een verhaal dit! best leuk om te lezen als je je verveelt..
    Genoeg tijd nu verspilt, mensen veel plezier met dit eeuwig welles-nietes verhaal.

(ps: nintendo niet per se kiddy, ze houden over het algemeen meer rekening met kinderen. misschien wel goed voor hun toekomstperspectieven... :+ )

(ps2: kan alleen moeilijk dat getal van gem. leeftijd geloven, 24? is denk ik stiekem meer rond de 16)

did I mention ps2?

late tijdstip beinvloed mijn breintje, ben ook weer lekker uit mn nek aan het lullen, vult zo de gehele thread weer beetje aan ;)

19. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    als je nou gewoon zou zeggen dat nintendo een grotere doelgroep heeft en dus kindvriendelijker is zou ik zeggen ok.. maar kiddy is gelijk weer zo negatief.. Persoonlijk vind ik de games van nintendo leuker omdat ze zich minder op realisme, gore en graphics focussen dan veel andere developers.. maar meer op fun en gameplay.. als je daar van houdt, waarom zou het dan kiddy zijn?

20. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    helemaal mee eens:)

Deel Deze Pagina