1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

wat na KOTOR

Discussie in 'Algemeen' gestart door funfairs, 23 dec 2003.

1. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Shenmue 2 is misschien wat voor jou. Is wel erg lineair, maar heeft een heel goed verhaal enzo. Alleen de speelwaarde is enorm kort, als je het eenmaal hebt uitgespeeld, loont het niet om het nog eens te doen.

Off-topic: kun je alsjeblieft normaal typen, of even je post overlezen voordat je op de post reply knop druk? Dit leest namelijk nogal vervelend :)

2. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Max Payne 2, heeft echt een goed verhaal (net als deel 1 trouwens), je wordt er echt in meegesleept. Het is de beste 3th person shooter die er is, en is echt de moeite waard. Alleen jammer dat je het naar 1 keer wel hebt gehad met deze game. Maar hij krijgt overal goede cijfers, en anders moet je deeltje 1 ff proberen. Die is overal te koopn voor €29,95 hoef je niet meteen de volle mep te betalen :)

3. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    .......................

maar ja tis bijna 2 januari

4. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Ik had precies het zelfde idee, als ik klaar was ging ik hem uitspelen op de Dark Side... Maar al snel had ik het volgende spel en vervolgens nog een en nog een en toen nog een... en nu heb ik XIII gehuurd en ben ik er nog steeds niet aan toe gekomen... Wil je weer zo´n fantastische game wacht dan op Sudeki, Fable en/of Jade Empire_O_ Die games waren onderandere:

-True Crime
    -Colin McRea 04

En daar heb ik me erg mee vermaakt maar voor jou misschien is Rainbow Six 3 wel wat... Lees even de revieuw op XBW dan raak je misschien wel geinterreseerd is tevens ook wat moeilijker dan KOTOR dus je doet er wat langer over!

Laatst bewerkt: 24 dec 2003
  5. Kurupt

Kurupt G-Unit

Leuk Bevonden:
    0
    Tis Colin McRae...;)

6. cortana

cortana A.I

Leuk Bevonden:
    0
    GTA Double pack kan je bij gamerelease.nl bestellen en dan heb je hem met een beetje geluk als zaterdag binnen. Maar dan moet je wel heel snel wezen.

7. J-Jonny

J-Jonny limit-breaker

Leuk Bevonden:
    0
    Shenmue 2 is idd errug goed. Daar ga je helemaal in zitten. Super spel, MAAR...zodra je hem hebt uitgespeeld ben je klaar. Tenzij je van de mini-games maar geen genoeg krijgt (,zoals Outrun, Afterburner en andere oude sega spellen). Hij kost maar 30 euro nu.

8. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Mierenneuker.... Kan toch gebeuren als je teovallig iets verkeerd typt?

9. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    wat is Shenmue 2 eigenlijk voor spel een soort RPG zoals Final Fantasy of wat moet ik me daarbij voorstellen?

10. funfairs

funfairs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja vroeg ik me ook af , at moet ik me bij shenmue 2 voorstellen , kan er door verschillende reviews niet veel van uitmaken , in ieder geval allemaal bedankt voor de tips,... jammer dat et nog effe wachte is naar morrowind GOTY he !!!!! anders had ik em al sebiet west halen zu!!!!!

11. DouNiu

DouNiu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Adventure/Fighting/Action game, zo is Shenmue II het beste te omschrijven.

Voor 29,95 zeer zeker de moeite waard. Je krijgt er de DVD Shenmue The Movie bij, het is Shenmue I in filmvorm, zodat je niks van het hele verhaal mist :)

Je bent er best een aardig tijdje mee zoet, maar replaywaarde is laag als je hem hebt uitgespeeld. Je pakt hem dan eens in het jaar weer op om nieuwe dingen te ontdekken.

Zelf ben ik nu bezig met Broken Sword: The Sleeping Dragon, een adventure. Zit ook een goed verhaal in, is grappig. Maar je moet er van houden om constant dingen te zoeken en te puzzelen.

Tja, verder. Silent Hill 2, Shadow Of Memories, The Hobbit misschien?

Deel Deze Pagina