1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat te kiezen?! [help!]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Wooffa, 5 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben bijna jarig en ik zit met een probleem: Ik weet niet welk spel ik moet vragen!!!

    Ik twijfel nog tussen: PGR2, Crimson Skies: HRTR, Top Spin, Amped 2 en Otogi.
    Crimson Skies lijkt me heel verslavend net zoals Top Spin, maar van de andere kant is PGR2 een heel goed spel volgens zowat iedereen. En daarbij komt dan nog is dat Hack 'n Slash ook vaak verslavende werkingen heeft [Otogi]

    Heeft er iemand nog tips welke ik t beste kan vragen? Ik kom er zelf niet uit...! :'-( :confused: :'-(
     
  2. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon iene miene mutte
     
  3. GiovanniG

    GiovanniG F*ck da Wannabe-MODS

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik uit dat rijtje van jou moet kiezen zou ik echt voor PGR2 gaan.
    Is echt een hele goeie game en verveelt niet snel!
    Krijg zeker geen spijt als je die haalt!
     
  4. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Dan moet je gewoon de leukste kiezen, zit je altijd goed.
     
  5. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Idd. PGR2..... is het compleetst en het leukst in mijn ogen.
    Lees eens wat reviews hier op XBW........

    Ik zie overigens dat je nieuw bent. Heb je het beleid wel doorgelezen? Ik denk namelijk niet dat zulke threads door de Mods erg op prijs worden gesteld.

    Anyway, welkom op het XBW forum :p
     
  6. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Hihi, sluit ik mij volledig bij aan. Zou nog wel willen zeggen dat je de voor jou leukste moet nemen!

    Zoals je ziet is het voor ons lastig/onmogelijk aan te geven wat jij de leukste game gaat vinden. Probeer zelf reviews te lezen van de games die je noemt en een gedachte daarover te vormen of het jou een leuke game lijkt.

    Dit soort vergelijkingen tussen totaal verschillende games gaat niet lukken. Mocht je je keuze tot bijvoorbeeld 2 games hebben beperkt uit hetzelfde genre, is er wel ruimte om de verschillen te bespreken, zoals je uit deze quote van het beleid kunt opmaken:
    Deze gaat dicht
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina