zouden jullie dit spel voor de xbox of toch voor de pc aanschaffen? Ikzelf zeker voor de xbox want op mn pc zal ie zelfs op 640*480 nog geen 20fps halen denk ik. Daar komt bij dat ik geen zin heb om een nieuwe videokaart te kopen dus..
Mijn pc zal het best wel halen dnek ik....maar op je xbox ben je verzekerd dat ie het altijd doet!! En ook optimaal..
ik heb deel 1 nooit gespeeld maar er wel over gelezen en het zag er allemaal wel goed uit ja. deel 2 op de Xbox da is wel beter dan hoef ik teminste geen nieuwe videokaart te kopen.
Deel 1 heb ik eigenlijk nooit uitgespeeld, geen tijd... *Haal DE1 en uit de kast en GAMED + wacht op deel 2*
Ik heb me ook zeer vermaakt met deel 1 dus ik hoop dat het tweede deel zijn verwachtingen waar maakt. Als het maar een goede gameplay heeft dan vind ik het prima. K ben wel toe aan een goed spel want Enter The Matrix valt toch tegen. Als het goed is komt ie rond 4 juni. =>(US RELEASE, sorry) Op tothegame staat bij Uk nog tba.
Kan iemand me kort vertellen waar het verhaal in deel 1 over gaat. Dan heb ik tenminste een idee waar deel 2 verder gaat.
deel 2 gaat toch 20 jaar later verder ofzo? weet eigenlijk niet, ik heb deel 1 nooit gespeeld. schijnt wel heel goed te zijn en deel 2 zet ik in iedergeval op mijn verlanglijstje
Maybe a stupid question maarre... Is deel 1 alleen uit op PS2 en PC? (dus niet op de XBoX?) Nooit gespeeld namelijk... Ik wil dat spel ook graag hebben hoewel ik deel 1 gespeeld heb. Deze game, starcraft ghost en brute force (en uiteraard halo 2) zijn toch wel de games waar ik nu naar uitkijk
Ik ben net op de officiele xboxsite geweest, en daar zag ik Deus EX: Invisible war bij het 'Coming Soon' lijstje staan.
De verwachte NTSC-release datum stond al een tijdje op dec-2003 en het spel is dan ook vandaag of gisteren "gold" gegaan (het drukken/branden is begonnen). Tijdje geleden werkt ook bekend dat de PAL-versie pas in maart 2004 uitkomt, boosdoener is de localisatie in Duitsland, Frankrijk, etc vermoed ik. Deus Ex 1 voor de PC zag ik overigens een week geleden voor €5 bij Electric City liggen, voor degene die dit meesterlijke spel nog niet in hun bezit hebben
heb dat engelse berichtje net even doorgestuurd naar een maat van mij....die was wel geinteresseerd in dit spel. Edit: Net op de officiële site geweest..en ook op www.gamespress.com .... het spel komt hier volgens de Officiële site uit in Maart 2004 en volgens Gamespress.com op 5 Maart 2004...nog flink wat geduld uitoefenen dus.