1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat vind je de beste game ooit en waarom?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door CaptnCook, 9 mei 2003.

  1. Broes

    Broes x-user

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    0
    No one lives forever (PC) _O_
    En ook deel 2 mag er wezen.
     
  2. Lorre

    Lorre Brrrrrrrrmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Metal Gear Solid PC-versie, die heb ik uuuuren zitten spelen op een veel te zwakke pc, waardoor hij begon te crashen, ik was echt zwaar vezrslaafd aan dat spel.
    En dan bedenken dat ik MGS2 nog niet heb gespeeld:eek:
     
  3. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Pirates! op de Commodore 64.

    Als Nederlandse piraat steden plunderen, boten stelen/plunderen, vrouwen versieren, schatten zoeken, zwaardvechten etc.

    Na al die jaren vind ik dit nog steeds het beste spel wat ik ooit gespeeld heb.
     
  4. Spartan117

    Spartan117 New Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Legend of Zelda: Ocarina of Time...tijdloos meesterwerk van epische omvang. Maar de hele Zelda serie is favoriet bij mij...ben nog steeds benieuwd naar de NES titels, die ik nog nooit gespeeld heb...:{ Maar als ik nu nadenk schieten er zo veel toptitels door mijn hooft: Banjo Kazooie/Tooie, Donkey Kong Country, Halo, Goldeneye, Perfect Dark, Half Life, Battlefield 1942, Golden Sun, en dan te bedenken welke klassiekers ik allemaal gemist heb: Metal Gear Solid, Final Fantasy VII, Chrono Trigger...and the list goes on...:eek:
     
  5. Xearo Li

    Xearo Li Active Member

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Half Life (pc) vond het een gaaf verhaal , Metal Gear Solid (psx) super spionage spel en het verhaal , Chrono Trigger (snes) vind ik nog steeds een van de beste RPG game voor de snes. (Snes heeft meerdere gave RPG's vind ik)
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2003
  6. martines

    martines Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh ja, ik ben er eentje vegeten: No One Lives Forever (1). Ik vind die game goed omdat het erg leuk is om gesprekken af te luisteren. Nu ben ik No One Lives Forever helaas kwijtgeraakt, (:'-( ) maar ik kan me nog wel veel van dat spel herinneren.
     
  7. Slashhead

    Slashhead Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste multiplayer game ooit vind ik return to castle wolfenstein en beste single player game vind ik Gran Turismo 3.
     
  8. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was helemaal wild van de Phantasmagoria serie! 8)
     
  9. matje

    matje Soco Socoo!!!

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    metal gear solid w00t op psx.
    Dit spel had zoveel sfeer, en zulke goede muziek en zulke vette gameplay dat ik hem wel 10 keer heb uitgespeeld, en dit bedoel ik letterlijk.
    Metal gear 2 viel helaas tegen
     
  10. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Soul Calibur
     
  11. Pudding3d

    Pudding3d SK8 or die

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice job! die game rules echt to the max!
    /edit: C&C Renegade is online echt SUPER cool!!! meer weten? klik hier om over Renegade te lullen!
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2003
  12. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is makkelijk te beantwoorden..

    Half-Life _O_

    Waarom?
    Omdat er geen een ander spel (incl. alle mods) is wat ik zo lang heb gespeeld, nu al bijna 5 jaar.. Gekocht in december 1998 en speel het nog bijna dagelijks, niet 1 spel in de buurt daarvan.. En eindelijk kunnen we nu ook vooruit kijken naar Half-Life 2, ik zit al te kwijlen op alle screenshots en preview movies.. 8)
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2003
  13. The Arowana

    The Arowana Reloaded

    Berichten:
    805
    Leuk Bevonden:
    0
    even mijn keuze nog beargumenteren..

    mijn keuze:
    Super Smash Bros. Melee

    waarom?
    Smash Bros. 64 (om hem zo maar even te noemen) bracht ons het princiepe van een 4 persoons vechtspel waarbij tegenstanders niet tegenover elkaar stonden, maar zich vrij van elkaar in 2 dimensies konden bewegen.. dubbele sprongen, simpele, doch doeltreffende moves, een bekende cast en het genot om mario pikachu in elkaar te zien beuken zorgden samen met een uniek vechtsysteem voor een zeer leuk n64 spel..

    wat is er beter aan smash bros melee? meer dan dubbel zoveel characters, meer dan dubbel zoveel levels, meer dan 5 keer zoveel single player modes (of nog wel meer), meer items om elkaar mee in elkaar te timmeren of naar elkaar te gooien, schitterende orchestrale nintendo-deuntjes, 293 tropheën om te verzamelen en te bekijken volledig met uitleg, een statusscherm dat BIJNA alle denkbare dingen opsloeg, verschillende character/speler gerelateerde statusschermen, leuke 'awards' ('No R 4 U' 'butterfingers' 'compass tosser' en nog een paarhonderd (serieus)) zeer gedetailleerde charactermoddelen, gedetailleerde interactieve omgevingen.. mogelijkheid tot bots en HEEEL veel opties en vechtmodes..

    je vechtstijl kan je tot in den treure blijven verbeteren.. het spel heeft een oneindige 'learning curve' zegmaar.. dit spel is gewoon de meest complete beat'm up ooit met een herkenbare cast.. denk niet dat je deze game 'doorhebt' na 1 keer spelen, want dat is het enige nadeel.. de game is heel ontoegankelijk voor mensen die hem nog nooit gespeeld hebben... smash masters hebben je 3 keer verslagen voor je kan vragen 'wat doet dit knopje?'.. speel je het echter tegen een ander ervaren persoon, heb je de beste (multiplayer)game ooit IMO..
     
  14. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    ik wil bij deze god bedanken dat GoldenEye bestaat :)

    echt zoooo veel gespeeld, en is nu nogsteeds leuk (niet dat ik het nog speel)

    voor de rest:

    metal gear solid 1/2

    fifa 96 (uren gespeeld, was echt goed!)

    pro evolution soccer

    dkc serie op de snes

    super maro 1 en 3 op de nes
     
  15. sOn

    sOn Guest

    Super Mariokart op de Super Nintendo..dat is zooooo'n vet spelletje, der heb nog nooit iemand van me gewoon met dat spel haha..ik rij iedereen der dik uit..echt een goddelijk goed spelletje!
     
  16. <:.oRoBBeRTo.:>

    <:.oRoBBeRTo.:> .

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    1
    Zonder twijfel
    Half-life _O_ _O_ _O_
    En hopelijk word half-life 2 nog beter
    :eek: 8)
     
  17. Caphex

    Caphex 2nd Place 1st Loser.

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    1
    Daar hoef ik niet lang over na te denken:

    1. MARIO KART (SNES)
    2. Street fighter 2 (SneS)
    3. Zelda WW (GC)
    .
    .
    .
    .

    .
     
  18. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik quote even de topictitel:

    Wat vind je de beste game ooit en waarom?

    Duidelijk toch? Doe het dan ook !!!
     
  19. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    Battlefield 1942 vind ik op dit moment toch echt het masterlukste spel. je hebt echt ALLE mogelijkheden om een supervette mogelijkheden na te bootsen, vliegen, landingsboten noem het maar op. alles is mogelijk.

    Ik heb ook echt altijd met multiplayer potjes dat ik een super vette actie maak, of meemaak. nu is het allemaal nog leuker met desert combat.

    man, i love this game




    het valt me steeds meer op dat FP-shooters met voertuigen super masterlijke spellen zijn. kijk naar halo. zonder voertuigen was het spel echt niet zo super als dat het nu is. dan zou het een goede doorsnee shooter worden.

    *hoopt dat hiermee ontwikkelaars overgehaald worden om voortaan altijd voertuigen in FP-shooters te doen:D
     
  20. Caphex

    Caphex 2nd Place 1st Loser.

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    1
    oke Sorry, vergeten,

    1. Dit spel heeft een zeer grote verslavings factor, in de snes tijd deed ik nog veel spellen met vrienden, dag in dag uit Mario Kart om het maar beter de kunnen, time trial, op 100ste seconden sneller iedere keer.

    2. De moves, Specials 2 Spelers, ULTIEM!

    3. Het eerste spel op Nex gen console waar je niet mee kan stoppen....!!!!!!!!
     

Deel Deze Pagina