1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat vind je de beste game ooit en waarom?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door CaptnCook, 9 mei 2003.

  1. IcedToM

    IcedToM Guitarshredder

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    1.Fallout 1 en 2 :
    Heerlijke RPGs die eens niet in de klassieke fantasie wereld afspelen, maar in een post nucleaire wereld. De humor, vette wapens, en voor die tijd goede graphics maken dit mijn favoriete spellen. De verhaallijn was ook erg sterk. Vooral deel 2 was een enorm groot spel wat niet ging vervelen door originele quests.
    2.Halo :
    Wat moet ik hier aan toevoegen...Gewoon een van de beste FPS ooit, vooral door de sublieme graphics, sterke AI, goed getimede muziek, en epische verhaallijn.
    3.Gran Turismo 2 :
    Als echte racefan die ik ben kan de Gran Turismo reeks niet ontbreken. In mijn ogen was deel 2 de beste. De meeste wagens (600) en banen, geniale graphics voor z'n tijd, en hele goede handling van de auto's. Deel 3 was gewoon een opgepoetste versie met minder wagens.
     
  2. dj_purno

    dj_purno DJ

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Is idd goddelijk... vooral CS (counter - strike) Zo simpel qua graphix en toch zooooo verslavend... Echt geweldig... Ook GTA Vice City is geweldig verslavend dmv de vrijheid die je hebt, lekker crossbrommertje jatten en crossen door een stad waar niks moet..... en ook niks mag helaas :'-(
     
  3. dutchfighter

    dutchfighter dead man walking

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn favorieten zijn halo natuurlijk en ik vind warcraft 3 online altijd wel lachen.
    quake 3 online is ook wel lache
     
  4. dutch_badass

    dutch_badass New Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    2
    cker weten ik heb em ook gehad

    maar et beste spel vind ik tog wel America`s Army.
    -is gratis
    -goeie gameplay
    -niet makkelijk
    -en nogmaals : et kost NIKS:cool:
     
  5. emusa

    emusa 2 B or not 2 B

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    -Mortal Kombat II op de Snes;
    we hadden een import versie waardoor je deathmoves kon uitvoeren TIJDENS het vechten :D:D:D übervet was dat!

    -Streets of Rage II op de Megadrive;
    ongeveer 25X uitgespeeld denk ik; wat een vette shit was dat ook :cool:

    -Half-life
    beste FPS ooit
     
  6. Greywolf

    Greywolf X-box gamer

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn top 3

    1 halo
    2 perfect dark (n-64)
    3 carmageddon 2

    deze games heb ik het meest gespeeld. en speel ik nu nog, vooral halo en carmageddon2.

    C2 echt leuk, vooral toen ik nog kleiner was. En dan die ouders. "ik verbied je het te spelen". alleen daarom al een prachtgame
     
  7. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    doe my maar Alle zelda's :cool:

    en dan niet te vergeten ff8 , zeker 4 keer achter elkaar uitgespeeld, omdat ik telkens wel iets vergat, en het ging maar niet vervelen, dat heb je niet bij veel games.

    en dan nog een Morrowind, gaat egt nooooooit vervelen.
     

Deel Deze Pagina