1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat vind je grafisch de mooiste game ooit?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door CaptnCook, 26 feb 2003.

1. Hotshot

Hotshot Guest

nba 2k3

2. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet je verschil maken tussen artistische graphics en technische graphics.

Wat betreft dat tweede is het logisch dat een game op de Xbox (of PC) wint, aangezien deze beiden een technische voorsprong hebben op de andere consoles. Misschien dat Metroid Prime dichtbij komt, maar dan vind ik zelf Halo grafisch indrukwekkender.
    Maar de echte kwijl-veroorzaker is volgens mij dan toch Panze Dragoon Orta. Jesus, hebben jullie dat level met dat rivierdal gezien....schitterend. Maar dit spel zal uiteraard weer worden ingehaald door andere spellen in de toekomst, gekeken naar de graphics vanaf technisch standpunt.

Artistical is iets anders....en mijn winnaar wat deze graphics betreft is ongetwijfeld ICO op de PS2. De stijl die ze hierin gebruiken is fenomenaal mooi uitgewerkt. Echt genieten is het tijdens het spelen hiervan.

3. masterape

masterape Guest

Uhhh ff denkuh zover ik heb gespeeld DOA 3 denk ik dit is echt een zeeeer mooie game.

4. ps2/xboxgamer84

ps2/xboxgamer84 Il Dottore 46

Leuk Bevonden:
    0
    Splintercell, Vice City, DOA3 en GT3

5. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Soul Calibur is het mooist op de console.
    Daarna komen:

PS2:MK: DA
    Xbox:Halo
    GC:RE

6. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Grafisch gezien vind ik MOH:AA het mooist op het moment, superrealistische omgeving, supergave skins en het geluid is gewoon echt dodelijk. Vooral als je onder een raampje schuilt en er wordt op je geschoten hoor je gewoon de houtsplinters langs je oren vliegen, zo geweldig :9. Ff MOHAA dan maar :D

7. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    Op PC : Battlefield, die levels zijn zooooo vet.

Op Xbox : Doa3 kwa helderheid en strakheid, Splintercell qua sppelbaarheid en graphics en Splintercell beste catoon graphics

8. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    cell damage, neem ik aan dat je bedoelt

9. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    oeps ja idd |:-

10. Aremas

Aremas Kijk een Avatar

Leuk Bevonden:
    0
    Op de X-BOX zijn het tog wel een boel games die ik mooi vind.

Maar op de vraag: Wat vind je grafisch de mooiste game ooit?
    Moet ik antwoorden Doom III:D :D

Ik heb de alpha leak al gespeeld en ik moet zeggen niet normaal gewoon zulke onwijs gaafe en practige grafics:D :D

11. ps2/xboxgamer84

ps2/xboxgamer84 Il Dottore 46

Leuk Bevonden:
    0
    Unreal 2...

Deel Deze Pagina