1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat vind je minder superieur aan de Xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Bloody_Apron, 20 jun 2002.

1. Flood

Flood Guest

aan het appartaat helemaal niks
    maar ik vind wel dat ze wat meer spellen nu al moeten uitbrengen en niet allemaal tijdens kerst...fucking nog een half jaar wachten

2. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Is op alle consoles zo...
    In de Zomer komt er nooit zoveel uit, omdat ze daar te weinig aan verdienen!!!!
    Rond September en November komt er veel meer uit...
    WE krijgen wel gelukkig nog Buffy en Hunter!!! In de zomer...:9

3. jengelander

jengelander Loves Nena!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het wel zwaar zuigen dat ik die !@#$ dvd remote moest kopen !! =( Verder met alles dik in orde hoewel ik die Japanse Xbox mooier vind :D

4. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    Goh, nou ben ik het ook weer helemaal met jou eens!8)
    De spellen vind ik te duur. Verder is ie echt relaaaaaaaxed:)
    Ook het saven van games gaat heel snel, en in de 4 spellen die ik heb, hoef je niet eens zelf te saven. Goed systeem;)

5. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    wat ik minder vind aan de xbox zijn mensen die een xbox kopen of niet en vervolgens dit soort vragen gaan stellen.

LOL :+

6. CAP1

CAP1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vga

dat ie geen vga signaal kan versturen zoals dreamcast

7. Foxz

Foxz 343 Guilty Spark

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik jammer vind aan de Xbox? Nou in ieder geval de grote en het gewicht. Op zich is dit geen groot probleem, maar meer iets als de PS2 zou wel fijn zijn geweest. Die is net als de Xbox (maar in tegenstelling tot de Cube) goed afgewerkt, maar is wel een stuk compacter en draagbaarder. Verder zou ik wel wat meer uitgangen willen op de Xbox zelf zonder daar allemaal dingen voor te hoeven kopen. De fan zou inderdaad ook wat stiller kunnen.

Ik heb trouwens nog een vraagje, is er ook een mogelijkheid om bij het dashboard te komen als er een game in je Xbox zit?

8. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    't Is al een paar keer gezegd, maar inderdaad de fan. Die mag wat stiller. Verder ben ik er echt helemaal tevreden over!

M'n pa struikelde al een keer over de controllerkabel terwijl ik aan het spelen was en de box verschoof geen inch! Echt een coole oplossing die stekkertjes in de kabel. En daarbij vind ik dat gewicht absoluut geen probleem.

Het logo bovenop vind ik heel gaaf. Laat mijn omgeving maar weten dat ik het neusje van de zalm onder mijn TV gestald heb.

Verder een klein nadeel. Het plastic is net iets te hard om hem mee naar bed te nemen, zodat ik hem altijd bij me kan hebben. :+

9. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    Doh! Hij is juist zo zwaar gemaakt, zodat ie niet verplaats als er iemand door de snoer loopt!8) :+ Ik heb m pas een keer opengeschroeft, en er lig t een baksteen in;) }:]

10. jengelander

jengelander Loves Nena!!

Leuk Bevonden:
    0
    LoL was et geen stoeptegel :+

11. lenntheman

lenntheman a

Leuk Bevonden:
    0
    Deze post moet natuurlijk zo klein mogelijk blijven :+ anywayz,

Microsoft moet echt meer reclame maken voor hun zwarte doos in de lage landen want dat is er echt niet..:mad:

12. Roeligan

Roeligan Brainwashed Fragger

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt ook de grootte en de vormgeving minder dan de PS2. Die is qua vormgeving 10x zo mooi...gelukkig is de xdoos 10x zo goed 8) . En inderdaad vindt ik de DVDkit klote. Dit zou net als op de ps2 moeten zijn...iig afspelen, zonder verderspoelen, ondertiteling etc. Maar ja.

Verder vindt ik hem een beetje saai. De grote X had wel een accent mogen hebben, groene rand ofzo. Maar hij gamed iig als de beste en daar gaat het om.

13. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

die vat ik niet maar zal wel aan mij liggen of aan juni

14. Flood

Flood Guest

heeft Japan een andere xbox dan wij??? Wist wel dat de controller anders was maar de xbox zelf???

15. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    zij hebben ook de kans gehad een extreem 1337 special edition te kunnen kopen. Was zo in transparant grijs.

Zeg nu zelf, die is toch véél mooier dan die zwart met groene die je hier kunt kopen...:'-( :'-(

16. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet of ik die nou wel mooier vind dan de xbox hier...

Misschien ook omdat ik er nu al aan gewend ben.

17. 100%Jean

100%Jean Guest

Heeft niemand een plaatje van de originele Japanse X-box?

18. TO3T3R

TO3T3R Guest

Oi Oi...

Mensen zijn mensen en mensen hebben altijd wat te zeiken. Ik vind het ook super dat iemand deze Thread is begonnen.. Goed idee... Maar goed, ik zie veel mensen "zeiken :p" over de DVD kit. "Op de Ps2 kan je gewoon DVD's afspelen" MENSEN! zijn jullie vergeten dat als je een HDD op de Ps2 wilt wel ff 320,- euro kost?!? Koop ik liever een DVD kit van 50,- euro. Ik heb zelf niets maar dan ook niets aan de XBOX aan te merken...!! :+

Grt TO3T3R 8)

19. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Geen kwade dingen over het superdoosje.

Het enige waarin ik ben teleurgesteld is de nog kleine fanbase:'-(

20. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het ook niet zo erg dat je die DVD-kit los erbij moet kopen. De gamecubus kan nog niet eens dvd's afspelen:p

Deel Deze Pagina