Er is gewoon weer een topper bij op de Xbox!!! Oeps sorry 2 toppers, want Splinter Cell is ook beregoed. Ik kan af en toe gewoon niet kiezen welk spel ik zal doen...
nee ja je meter is vol, doordat je veel lui gefragged hebt en/of je pilletjes gepakt heb (leuk woord...) dan hoor je dus ADRENALINE MAXIMIZED, dan kun je 1 van die toetsencombo's uitvoeren en dan krijg je dat tijdelijk,, wel bruut vooral met die bombing run, of in iedegeval geval dat met die bal, dan is hard lopen wel handig, invisible is ook altijd leuk natuurlijk
Nog ff over die framerate.... In het dashboard bij settings, hebben jullie "does ur tv support pal-60" aan of uit staan? Want ik zit elke keer tussen die dingen te switchen om te kijken of die framerate nou beter wordt maar het is moeilijk te zien. Bij Halo kon ik wel redelijk duidelijk merken dat als ik hem op "no" zette, dat de framerate slechter werdt ( of was t nou yes ]:- ) Ik heb iig geen 100 hz tv als dat er mee te maken heeft... Pls help me
ik heb vandaag voor et eerst UT2k3 gespeeld, en ik ben der helemaal weg van!! ik wil UC no doubt, alleen hoe het jiet per se meteen nu
Ik vind unreal echt tegenvallen. Dacht eerst dat het een absolute topper zou worden, had me ook echt erop verheugd, maar ik krijg dus echt niet dat unreal tournament gevoel van een paar jaar geleden. Ten eerste vind ik het erg triest dat er frameratedrops in zitten, dit verwacht je toch niet van zo'n spel. En als je het spel speelt in multiplayermode met splitscreen, wordt het erg onduidelijk met al die gekleurde metertjes en zo. Geef mij maar halo!
Ik was in ut begin ook teleurgesteld maar je moet het ff een tijdje speeluh voordat je het ''unreal gvoel'' weer krijgt......
Ik ben al jaren en UT fan en UC is gewoon de king. Volgens mij wil je te veel verwachten van dit spel. Veel mensen klagen over de trage besturing en framedrops. De besturing van UC kan je niet vergelijken met de PC versie omdat het anders niet speelbaar zou zijn op een xbox. Als je UT2003 op een PC wil draaien met 1Ghz.64MB videokaart en 256MB ram zijn er op de hoogste resolutie ook framedrops.Naar 512MB ram upgraden en het probleem is opgelost.Kostprijs van deze setup zal wel rond de 1250 euro schommelen.Mij xbox kost nu maar 250euro en ik was zwaar onder de indruk van de grafische kwaliteit en ook van de online optie.Framedrops zijn voor mij niet stoorend en komen zeker niet veel voor (heb al zo'n 10 uur zitten spelen) Ik wil gewoon even duidelijk maken dat de prijs kwaliteit van de Xbox nog steeds zeer goed is en als je meer wil zal je ook meer moeten betalen voor een nieuwe PC.