1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Wat vinden jullie de minimale leeftijd van Xbox Live?

Discussie in 'Games' gestart door Victor, 17 aug 2004.

1. Jaywalker

Jaywalker XBW Elite

Leuk Bevonden:
    0
  2. Ghostkiller14

Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

Leuk Bevonden:
    0
    minium 12

3. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Jouw zie ik idd nog wel is. Maar je praat nooit veel en je ben altijd weer snel weg :confused: Kzal je volgende keer wel aanspreken als carolla friend :).

Laatst bewerkt: 17 aug 2004
  4. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    Oke, Ik vind dus eigenlijk dat het ook een beetje ligt aan het land waar je vandaan komt, zo vind ik dat NLers/Belgen(JaJa;)) minstens 12-13 moeten zijn (K*T piepstemmen en wat een gedrag). Engelsen mogen van mij Minstens 15-16 zijn, omdat dat de minimale leeftijdsgroep is die een beeeeetje normaal kunnen doen. Duitsers speel ik nooit mee maar dat zal ook wel door mezelf komen (Bradwurst blijft leuk;)). Amerikanen zijn meestal wel oke (Hoewel ik niet zoveel jonge Amerikanen tegenkom:).

5. TheEvilCuber

TheEvilCuber Now Im Nothing

Leuk Bevonden:
    0
    16 jaar minimaal, anders klinkt je stem kut via die headset, en neem heb je vaak lamers (geld niet voor iedereen maar ik heb vaak last van jonge k*t kindjes)

6. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde ze laatst met k schelden. Dan ben ik gewoon in staat om ze aan te geven bij microsoft. Zeg dan tering of kut ofzo, maar waarom K ? Hoe oud je ook bent 9, 16, 30, of 80, het maakt niet uit, na 3 waarschuwingen gewoon een 30 euro van de rekening halen. of bannen. Maakt mij niet uit, maar ze moeten leren met wat anders te vloeken !

7. TheEvilCuber

TheEvilCuber Now Im Nothing

Leuk Bevonden:
    0
    Schelden moet kunnen vind ik hoor. komop we zijn geen kleine kindjes die daar niet tegenkunnen, K@nker vind ik gewoon een woord, het is een erg vervelende ziekte, en soms ben je gewoon zo boos dat je dat iemand toewenst. zo vreemd is dat toch niet?

8. mars15

mars15 Guest

ben 16 vind ik ook een goede leeftijd

9. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    jah minimaal 16 jaar vindik ook, anders krijgje irritante kinderen of gaan mensen praten die niet geschikt zijn voor <16

en schelden moet gewoon kunnen vandaar ook 16&>

10. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    I agree. 16 is een mooie minimale leeftijd. Ik scheld vaak met kk, maar dan moet ik wel erg pissed off zijn ;) Het kutste zijn echt van die kinderen van 10-13 het gaat mij niet echt om de stem, maar gewoon het gedrag is niet normaal meer. Waar gaat dat heen met de jeugd 8)

11. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    lol met jouw kannik praten! nadeel is wel dat veel Console gamers idd <16 zijn, dus dan zijner wel wat minder mensen, minder irritante en n00bige mensen dat wel maar dan kan je niet meer winnen :)

12. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben ook bijna de enige online, dus je kan alleen met mij praten :+

Ze kunnen het ook oplossen door wat meer te letten op de verkoop van 16+ spellen. Zoals Rainbow Six3. Maar ja, dan heb je weer van die ouders die dan wel ff het spelletje gaan halen voor hun zoon...

13. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Er is toch geen minimale leeftijd op L!VE (of lees ik de titel nou zo verkeerd). Alleen Microsoft gaat ervan uit dat degene die op L!VE speelt 18 of ouder is omdat hij/zij zich met een creditcard heeft aangemeld. Zo kan Microsoft de volledige verantwoordelijkheid op jou leggen.

Ik ben zelf 17 en heb mn ouders nog net kunne overhalen om hun CC te mogen gebruiken, maar ja, ben binnenkort 18 dus dan neem ik er zelf maar 1. :cool:

Voor de rest, een minimumleeftijd is naar mijn mening best goed vanwege verantwoordelijk gedrag tegenover anderen die op L!VE zitten.

/edit: @xatos, dat zul je nooit tegen kunnen houden, maar zo krijg je idd wel 10 jarigen die Manhunt aan het spelen zijn. Slecht, slecht, slecht. :{

Laatst bewerkt: 18 aug 2004
  14. mars15

mars15 Guest

ik snap alleen niet waarom ze dat voice mask er in hebben

vind ik zo irritant...

15. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    16 vind ik wel heel hoog gegrepen maarja. Ik vind niet echtdat Xboxlive leeftijds gebonden is? En waarom heb je dan een mute knop? Makkelijk op te zoeken hoor. En veel meer argumenten zie ik niet dan een hoge stem en vervelend gedrag met praten. Maar daar gebruik ik de mute knop voor. Dus minimaal 16 ?

16. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Nee van mij hoeft er geen minimale leefijd te zijn, want 1 van de clanleden bij mij in rainbow six is 10/11 en daar kan je altijd relaxt mee spelen !

17. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het zijn natuurlijk niet alle kids die heel irritant doen, maar je komt ze vaak genoeg tegen..

18. TheWalrus

TheWalrus Guest

Het werkelijke argument is dat menen onder de 16 bekogeld worden met gescheld, vieze praat, woorden die ze niet begrijpen, geweld, en dergelijke. In hoeverre je dit als geldig argument moet ziene om er een beperking op te plakken weet ik niet. De verantwoordelijkheid ligt op dit gebied bij de ouders.

19. Erikprogamer

Erikprogamer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben 12 en wordt binnekort 13 ik heb wel een xbox maar geen live mag het wel maar doe het niet lijk me niet zo leuk.. online doe ik altijd op pc ik speel nou alleen maar mmorpg en soms counterstrike , binnekort World of warcraft en everqeust 2 _O_
    ik heb starwarsgalaxies ook maar speel ik niet meer begon saai te worde _0/

Laatst bewerkt: 18 aug 2004
  20. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    mmorpgs zijn kei duur, hoe kom je aan het geld?? dat je dat er voor over hebt..

Deel Deze Pagina