1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Wat vinden jullie de minimale leeftijd van Xbox Live?

Discussie in 'Games' gestart door Victor, 17 aug 2004.

1. NLJohnny Cage

NLJohnny Cage Drunkn Munky

Leuk Bevonden:
    0
    ik speelde ook doom 2 toen ik 6 was, en het is toch allemaal hetzelfde, als je nu on-line of off-line speelt, als ze maar niet irritant gaan gillen door de head-set vind ik alles goed. en dat gescheld, ze schelden in zo veel films, of liedjes. Daar moet je gewoon geen aandacht aanschenken.

Laatst bewerkt: 18 aug 2004
  2. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat vind ik ook irrie :mad:
    Bijv een keer zit ik te lullen met iemand komt opeens iemand met een helium stem er door lullen kwaad dat ik was op die gast!

3. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    hmm ik vind dat dat aan de persoon ligt, maar vooral bij tactical online games (RBS, Counter Strike, AA) is het heel irritant als er van die "kindjes" lopen te klieren etc. maar je hebt ook wel mensen van 16die het er een sport van maken wie de meeste teamkills kan maken!

4. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    pfff keb vorige week wel wat van die 12 jarigen gehad die liepen op iedereen te schelden omdat ze niet nederlands waren (de helft van de tijd weten ze niet eens wat ze zeggen :confused:) maarjah keb ook wel weer ouderen gezien die dat deden dus de leeftijd maakt me niet echt uit als ze maar niet de hele tijd zitten te klooien en schelden

5. Shinora

Shinora Online Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat je online mag als je Engels kan spreken en niet een TE hoge stem heeft iets vanaf 13/14 ofzow dan weet je in iedergeval wat je scheld want die gasten van een jaar of 10/11 zitten wel te schelden maar de helft van de betekenis weten ze niet |:-

6. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ehum...
    Ik ben 13 speel soms Soldier of Fortune 2 Double Helix op pc online.
    en mijn gedrag is normaal hoor ik own heel veel mensen. :cool:

op live zou ik dan ook normaal gedragen hoor;)

7. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    zeg ik ook altijd *)...minimale leeftijd vind ik iets van tussen de 15 en 16 jaar

8. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    hehe jij hebt nu 555 posts:cool:
    ik nu 454

9. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind deze minimale leeftijd goed. Op deze manier kan Microsoft ten minste niet aangeklaagd worden voor de meest bizarre redenen die een doorsnee Amerikaanse ouder verzinnen kan over wat zijn/haar zoontje van 8 allemaal "leert". }:]

10. Noobster

Noobster 1 shot, 1 kill

Leuk Bevonden:
    0
    18, oprotten met al die kinderen op Live, spelen is voor volwassennen :cool:

11. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    dat is al de zoveelste die vind dat gasten onder de 15/18 niet op live mogen gamen! :mad:
    misschien own ik je wel met iets! :cool:

12. Noobster

Noobster 1 shot, 1 kill

Leuk Bevonden:
    0
    Ach het gaat mij niet zo zeer om de leeftijd maar er zitten er een aantal met een kinderachtig gedrag tussen die denken dat Xbox Live van hun is en verzieken het voor de rest met de herrie die ze maken door de headset.

13. Gurbe

Gurbe Hi everybody

Leuk Bevonden:
    0
    Kinderachtig gedrag komt natuurlijk niet alleen bij kinderen voor, maar het is wel zo dat de meeste mensen met wie ik heb gespeeld onder de 14ofzo gewoon niet realiseren wat ze zeggen en wat ze aan het doen zijn. Erg irri bezig zijn, veel schelden en niet tegen je verlies kunnen komt gewoon veel vaker voor onder kinderen. Ze zouden zich gewoon de gedragsregels op XBL meer moeten aantrekken (weinig kans). Verder staat er natuurlijk niet voor niets een minimumleeftijd op het hoesje...

14. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou ook saai worden als er geen kleine kinderen zouden zijn op XBL. Ze horen er gewoon min of meer bij. :p Ik ben heus geen pedofiel (L }:] L) maar het blijft lachen als je zo'n kleintje door de communicator hoort trippen. :p

Wees geen serieuze volwassene als het gaat om "gamen". Mijn preek is beeindigd. O-)

15. Vuilnisman

Vuilnisman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja lol had ik vaak bij Motogp2 zitten ze te zeiken dat je niemand omver moet rijden...
    dat ze dan collision uitzetten |:-

16. Glutinous

Glutinous Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dan wel geen Live maar speel geregeld op het ps2 netwerk. Ik irriteer me ook mateloos aan al die kinderen die lopen te schreeuwen en speel daarom meestal in de late uurtjes.

17. Bloody Illusion

Bloody Illusion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    13-14 is mooie leeftijd geen irri hoge stemme en j kan wel lekker funchats hebben, zodat niet alles zo serieus is :p

18. Rizz0

Rizz0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op je 12e ben je prima in staat (was ik iig) om te moorden, vloeken en het ook online te doen. Als je maar weet wannéér je het doet. Praatverbod op piepstemmetjes ben ik echter wel voor :p

Laatst bewerkt: 12 okt 2004
  19. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Alsof het terroristen zijn :+
    Ben zelf 16 en vind dat wel een goede leeftijd :9
    ik heb nu 2.000 nog wat posts, joepie :confused:

Laatst bewerkt: 12 okt 2004
  20. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens sommige mensen piepen/schreeuwen zo hard in je oor slecht voor je gehoor (he dat rijmt).
    ofniet dan qwx ene defen7

Deel Deze Pagina