Cell Shading rulezz gigantisch... Nu kun je eigenlijk pas echt spreken over interactieve tekenfilms kijk naar Dragon's Lair 3d echt een topgame lijkt me dat
Is Dragons Lair 3D hetzelfde spel als Dragons Lair 2. Dat spel heb ik nl een review van. 0/10......serieus !!
Nope.. Kijk de oude dragon's lair waren gewoon interactieve tekenfilms je moest op het juiste moment op de juiste knop drukken.. daarom kregen ze ook zo'n slecht cijfer omdat er eigenlijk niet van een spel te spreken is snappie? in Dragons Lair 3d kun je (eindelijk) zelf alles besturen
Er is al een cel shaded race spel op de Xbox. MotoGP, gewoon even Toonz mode unlocken en deze inschakellen en je kan MotoGP cel-shaded spelen.
De Dragons Lair die ik bedoel is niet zo oud hoor, is alleen nog maar in de US uit. Dragons Lair II Timewarp heet ie. Kan niet zien of ie 3D is aan die ene screenshot maar hij is wel celshaded. "Take a dump and stick it in your mouth, that's Dragons Lair 2 (only you'd still have 40 quid to buy some mouthwash)." 0/10 Zeggen ze..... edit: hij is dus voor de Xbox hé....
Hehe dat spel draait overal in PS2 Xbox PC maar is al vet oud http://www.kfns.com/grarchive7.html ken uw klassiekers!!! dit spel kun je niet echt "besturen" Dragon's Lair 3d wordt echt tof en kun je niet met elkaar vergelijken