1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat vinden jullie van cheaten

Discussie in 'Algemeen' gestart door Speaker, 30 jun 2005.

  1. mark145

    mark145 maffiamaffia.nl

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    ik cheat eigenlijk nooit alleen bij delta force op me pc gebruik ik af en toe een trainer bij de online versie.
    is wel een beetje kinderachtig en lullig tegenover de andere spelers,maar wel lachen.
    verder gebruik ik nooit cheats dat vind ik je spel vern**ken.
     
  2. Boesy92

    Boesy92 Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie van cheaten...

    Ik cheat ook soms met sommige games, }:]
    maar dan heb ik het wel al eens uitgespeeld. O-)
    want met sommige games gelijk Halo (2)
    moet je et spel al eens uitgespeeld hebben,
    Want anders is er ook geen fun meer aan.
    maar GTA daar horen cheats eigenlijk bij,
    want anders verveelt het na een tijdje
     
  3. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    cheaten is niets aan imo.. k doe 't dan ook nooit. Maarja.. ieder zn eigen mening he.
     
  4. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    cheaten online is echt te zielig, ik kom het helaas te vaak tegen op live en ik ben niet de enige. Toch jammer. Offline kunnen mensen cheaten wat ze willen, maar online is het echt spelbederving. Spelen met je onzichtbare vriend lijkt me nog stukken leuker, zoals die cheats bij halo2, auto aim+ super jump + fast fire, daar snap ik de lol echt niet van, ik spawn zet 2 stappen vooruit en ik ben al dood....

    Helaas dat er zoveel mensen zijn die dit doen, en het is nog triester dat ik er vaak nog ontzettend boos om kan worden. Terwijl het toch maar een spelletje is.
     
  5. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    de enige cheats die ik gebruik zijn de wapen cheats bij GTA:confused:A en dikke tieten bij outlaw vollybal :cool:
     
  6. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm.. Ik cheat zelf nooit , maar stel je voor: Je bent een persoon die bijna niet gamed , en dan nu een spel koopt. Je hebt er lang voor gespaard , en hebt de film al gezien (want van bv. Jade empire heb je nog niet gehoord:p). En komt thuis , haalt het spel uit het hoesje. Gaat spelen : 1ste level . Geweeeeldig !! Wat een sfeer , wat een graphics !! Maar in het 2e level kom je gruwelijk vast te zitten. Je probeert het maar komt na een dik uur niet meer verder. Moet je dan het spel aan de kant leggen en verder gaan met Fifa? In zo'n situatie zijn cheats toch wel handig , want zo kan je diegene van hierboven toch nog plezier beleven.

    Maar nog maals : Ik cheat niet :p
     
  7. Tha Divinity

    Tha Divinity Multi-Playa Genius

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind het raar dat mensen zeggen dat cheats voor losers zijn... lol gij die het hardst roept dat andere mensen losers zijn door cheats te gebruiken dat zijn meestal nog de grootste noobs. Trouwens meeste cheats die nu uitkomen zijn vaak niet een echte cheats zoals unlimited health of unlimited ammo, maar meer bugs in de game of leuke cheats.

    Bijvoorbeeld GTA SA, nadat ik GTA had uitgespeeld moest ik nog wat territorium veroveren dus ik bezig nadat ik de ballas had uitgeroeid moest ik nog los vagos uitroeien..... daar was ik dus erg vago voor en ik besloot het maar met tanks te doen, met rocketlauncher cheat en booming cars. Dat was echt lol.

    Dus hier bij deze: off-line cheaten, moet je zelf weten. Maar als je echt de uitdaging van een spel wilt aangaan zou ik persoonlijk gewoon geen cheats gebruiken voordat je het spel hebt uitgespeeld. Het niveau van de meeste spellen ligt toch zo laag dat iedereen het inprincipe zelfs op hard mode zou moeten uitkunnen spelen.

    On-line cheaten: Tsja je kan het doen, maar je houdt alleen jezelf voor de gek....... digo yo.
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2005
  8. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    als ik het spel voor de eerste x uitspeel cheat ik nooit want dat vind ik gewoon saai dat je overal door heen kan rennen ofzo. maar voor de 2dex is het soms wel grappig *)
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Er is hier al een soortgelijke thread over: Klik
     
  10. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar die thread werd toentertijd voor XBOX Magazine gebruikt, deze thread is recenter en gewoon voor de mensen van XBW.
     
  11. zillela

    zillela Active Member

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom zou je cheaten dan is er toch niks meer aan
     
  12. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    offline cheaten vind ik dom, het maakt het spel snel saai
    online cheaten is gewoon bruut, maar je moet het wel geheim houden, anders verpest het alles
    vaak worden mensen dan boos, op spelers die helemaal niet cheaten, dan weet je gewoon dat je wat bereikt hebt, en dat maakt cheaten zo leuk, online blijft het spel zelfs met cheats leuk, vandaar alleen online
     
  13. normaal gesproken ga ik een game spelen en dan check ik of er leuke cheats bij zijn,bijvoorbeeld Gta san andreas daar heb ik allemaal cheaats gebruikt en hem toen gesaved

    Nu ben ik opnnieuw begonnen !!

    Verder is cheaten voor:leuk en soms verneukt het gewoon een spel!
     
  14. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    precies maar als je ff zin hebt met San Andreas te kutten kan het ook wel lachen zijn
     
  15. jha oke met san andreas cheaten is gewoon leuk! :+
     
  16. Q-BasiX

    Q-BasiX Back 2 BasiX

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Tis gwoon vet als idreen super leip op je word 8)

    (met halo2 is lame :{ )
     
  17. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen bij de gta serie is cheaten leuk, maar bij andere spellen gebruik ik het nooit. Bij gta wel omdat daar gewoon leuke cheats bij zitten.
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wat?! :eek: Zou jij liever online cheaten? Dat is gewoon lullig. :'-( Houd het dan geheim! :{ Waar slaat dat nou op? :confused:

    En dan is ofline cheaten saai. Dat kan ik me voorstellen, want dat is ook zo na één keer. Maar online cheaten? Nee, dat kan gewoon niet!
     
  19. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    als je online cheat ben je gewoon een nerd
     
  20. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind cheaten niet zo erg, vroeger deed ik het bij elke game (2 jaar geleden) nu speel ik ze eerst zonder cheats uit en dan met.
    Maar als iemand wil cheaten dan is het zijn probleem. Maar alleen ze moeten het NIET op L!ve doen want dan zijn ze echt idi*ten vind ik. Nogmaals, alle respect voor iedereen die het doet maar NIET doen op L!ve. _0/ _0/
     

Deel Deze Pagina