Ik vind het raar dat mensen zeggen dat cheats voor losers zijn... lol gij die het hardst roept dat andere mensen losers zijn door cheats te gebruiken dat zijn meestal nog de grootste noobs. Trouwens meeste cheats die nu uitkomen zijn vaak niet een echte cheats zoals unlimited health of unlimited ammo, maar meer bugs in de game of leuke cheats.
Bijvoorbeeld GTA SA, nadat ik GTA had uitgespeeld moest ik nog wat territorium veroveren dus ik bezig nadat ik de ballas had uitgeroeid moest ik nog los vagos uitroeien..... daar was ik dus erg vago voor en ik besloot het maar met tanks te doen, met rocketlauncher cheat en booming cars. Dat was echt lol.
Dus hier bij deze: off-line cheaten, moet je zelf weten. Maar als je echt de uitdaging van een spel wilt aangaan zou ik persoonlijk gewoon geen cheats gebruiken voordat je het spel hebt uitgespeeld. Het niveau van de meeste spellen ligt toch zo laag dat iedereen het inprincipe zelfs op hard mode zou moeten uitkunnen spelen.
On-line cheaten: Tsja je kan het doen, maar je houdt alleen jezelf voor de gek....... digo yo.
Laatst bewerkt: 11 aug 2005