Dat vind ik echt heel erg triest.. Wat probeer je er mee te bereiken? Dat iedereen boos op je wordt? Dat je een "verdiende" plaats in de high-scores krijgt?
Offline cheaten kan leuk zijn, maar zelf doe ik dat niet. Mijn ervaring met cheats is dat het de replaywaarde van een spel verkort. Online cheaten is not done. Als je mensen wilt bedonderen dan moet je dat in hun gezicht doen en niet laf en annoniem via online mogelijkheden.
OMG, wat is er nou leuk aan? Wat bereik je ermee? Helemaal niks. Je laat alleen zien dat je de grootste n00b op aarde bent.
Online is echt super stom. Soms zeg je dan tegen een cheater dat 'ie een n00b is, en dan krijg je zo'n antwoord terug als: "Ow, wat nou n00b, kom dan, jullie allemaal tegen mij, en dan zien we wel wie de beste is" pfff :{ Offline moet je het zelf weten, maar als je het online doet ben je erg diep gezonken.
offline is het wel eens leuk jah maar kzou wel proberen het eerst zonder cheats te doen. online is natuurlijk oneerlijk tegenover de medespelers
jah K*t n00bs zijn dat. beetje online. op de pc doe ik nog wel is call of duty maare dat begint saai te worden als er een ventje loopt met een aim bot wil je er wat van zeggen dan zegt die gast terug: echt niet ik own jullie allemaal gewoon heel apart volk is dat.
Ja en dan kijk je mee met die gast en dan zie je de crosshair automatisch naar een hoofd gaan en dan nog zeggen dat hij niet cheat.
Ik cheat eigenlijk nooit, vind er niets aan. Het enigste wat ik doe, en dat is niet echt cheaten, is walltrough's voor bijvoorbeeld locations van sprays of golden scarabs. Verder heb ik volgens mij ook niet echt games waarbij er leuke cheats zijn, heb er eigenlijk ook nog nooit naar gekeken. greetz wooly
Cheaten is eigen keus vind ik. Cheaten kan gedaan worden voor de fun (zoals ik dat doe) of door mensen die het spel niet kunnen rondspelen. Ikzelf cheat pas als ik het spel voor de 2e keer speel. En bij gehuurde games cheat ik vaker, want dat maakt me dan ook weinig uit.
Ik vind gewoon dat iedereen mag cheaten offline maar niet online want dan bederf je het spel voor andere
iedereen zegt wel dat je niet online mag cheaten en dat je het bederft voor andere maar wat als al die cheaters er nu niet waren ,,, dan was het spel wel heel anders dan nu! ik denk als er geen cheaters waren dat het na een week al verveelt