Wat vinden jullie van een Gamecube?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Brabus Freak, 23 nov 2003.

  1. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    ^^de cube heeft een aantal heel sterke games waar je heel lang van kan genieten, maar zoals iemand voor mij al zij de toekomst beloofd weinig spectaculairs.

    - Metal Gear Solid: Twin Snakes (remake van de psx klasieker alleen leuk als je het nog niet kent
    - Final Fantasy: Crystal Chronicles
    - Pikmin 2 (er zijn veel betere rts games op de pc)
    - Metroid Prime 2 (niet voor 2005)
    - Wario Ware GCN (dit is geen topper)
    - Mario Tennis GCN
    - Mario Golf Toadstool Tour
    - Legend of Zelda: Wind Waker 2 (niet voor 2005)
    - Resident Evil 4
    - StarFox Armada (schijnt zwaar tegen te vallen)

    wel een aardig lijstje maar het beste voor de cube hebben we wel gehad, en dat mario tennis en golf blijven toch een beetje b-games.

    Maar er is op het moment al zo veel goede software, en de prijzen zijn zo laag, dat je hem haast niet kan laten liggen. En er is nog een ding waar de cube in uitblinkt namelijk het aantal party games de cube heeft zonder twijfel de beste games voor 4 players en splitscreen multiplayer.

    PS: vergeet trouwens de Monkey ball games niet, deze staan ook gerand voor vele uren unike single/multiplayer plezier
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2003
  2. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    hahaha inderdaad.. de badkuip was erg schrikken.. maar de piano dan? aan dat touw? niet gemerkt? die had ik ook totaal niet verwacht hoor..

    so i so is ED geen kinderachtig spel.. dat spel is echt meesterlijk in de sfeer en de opwekking van angst..

    totaal niet mee eens,.. je zegt over een aantal games dat ze niet voor 2005 komen.. maar wat denk je dan van die top xbox titels? denk je dat die morgen al klaar liggen?
    en trouwens, als je nu een cube koop kun je ook nog eens de wat oudere toptitels kopen.. die ook nog eens sterkverlaagd zijn in prijs.. dus waar wacht je nog op?
     
  3. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Vreemd genoeg trok dat spel me ook het meest van alle cube spellen.
     
  4. dutch_badass

    dutch_badass New Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    2
    KOPEN DIE HAP !!!
    ik heb em meteen de eerste dag van de prijsdaling naar 99,99 eurie gekocht
    zelda pack heb ik toen gehaald (totaal 140 eurie)
    en ik moet zeggen Zelda: The Wind Waker = PRACHTIG

    (ik ben altijd al wel zelda fan geweest dus dar kan et ook aan liggen :+ )

    maar echt de GameCube is echt geen miskoop !!!
     
  5. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    het is een ok enige wat ik jammer vind dat er maar zelden goede of gewone leuke spellen uitkomen meestal goeie zijn van nintendo verder is alles ok graphics enzo
     
  6. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    we hadden het toch over de cube? en daar komt in 2004 gewoon niet al te veel top spul voor uit. Maar zoals ik al poste is er al genoeg top software en goedkoop dus gewoon kopen die cube.
     
  7. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    gewoon kopen.. kopen, kopen en nog eens kopen :)
     
  8. X BelieveR

    X BelieveR Im the X priest

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja tis maar net waar je van houdt. Ik vind de cube iets té arcade, en ja houd je vast: KIDDY. De spellen trekken mij niet zo. Als ik geld genoeg had zou ik hem misschien wel kopen, maar nu spaar ik liever voor een Xbox next/ps 3. Want die komen eerder als dat je denkt!
     
  9. X BelieveR

    X BelieveR Im the X priest

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik het met je over eens Wires ;) . De cube heeft in 2004 niet veel te bieden. Dit in tegenstelling tot de xbox. 2004 moet voor de xbox hét jaar worden. De cube heeft op dit moment wel leuke titels om je een tijdje te vermaken, maar over een jaar heb je die wel gezien... Ik denk dat de xbox op langer te termijn te bieden heeft. Verder trekken steeds meer developers zich terug van de cube. Veel spellen verschijnen enkel nog maar op de ps2 en de xbox. Naar mijn mening is dit een van de tekenen dat de dood van de cube naarbij is....
     
  10. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    hahaha.. ja hoor.. en zeker nu de cube beter verkoopt dan ooit tevoren.. dream on..
     
  11. rare_ltd

    rare_ltd ~

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    en de CAPCOM games niet te vergeten: MegaMan Collection, Killer 7 en Resident Evil 4 zijn namelijk ook geen kleintjes ;)
     
  12. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    lol fanboy alert
     
  13. The Arowana

    The Arowana Reloaded

    Berichten:
    805
    Leuk Bevonden:
    0
    fanboy? dacht het mooi niet.. Hij heeft volkomen gelijk!

    idd, kopen die hap.. heel veel wrede games..
     
  14. BlaiR.WitcH

    BlaiR.WitcH Rally-ho

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    heb mijn Gamecube gekocht voor Zelda.
    Had gedacht dat ik ook wel Mario Kart, Megaman, final fantasy zou kopen, maar nee.
    Xbox roelt gewoon te hard. Speel nu alleen nog maar live games, en voor mij persoonlijk kan de cube hier bij lange na niet aan tippen. tis en blijft toch een console met "VOORAL" kinder games die mij niet trekken....
    ik heb de mijne dus ook verkocht, aangezien ik nu met PGR2, topspin en RS3 helemaal geen tijd meer heb voor dat ding.
    En er komt nog zoveel moois uit (Halo2, True fantasy live online, Fable ETC ETC) dat ik me geld liever daarvoor bewaar dan voor GC games.

    Rally-ho
     
  15. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik nouja mijn broertje heeft er 1 geweldig helaas koopt hij niet veel cubegames die ik super vet vind like monkeyball2!
    Hij staat dus beneden en dat vind ik minder daarom speel ik er toch ook niet zo heel veel op.
    Dus ga ik denk ik even sparen en koop zelf een kubusje erbij, zal wel mooi staan naast m` n xbox :)
    Maar je hebt zoveel topgames op de gamecube ik denk nog wel meer dan op de xbox alleen wel andere soort games.
    Ik ben wel weer toe aan van die vrolijke games na al dat race schiet geweld op mijn xbox.
    Ik vind starfox adventures de beste GC game tot nu toe ik vind het niet zomaar een zeldakloon nee het is veel meer, er zit ook zoveel sfeer is prachtige gfx echt rare!
    Pikmin is ook cool maar je hebt zo veel topgames op de cube niet dat ik nu ongelukkig ben met mijn xbox hoor maar de cube is gewoon een prachtig apparaat!
     
  16. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Een prima console, de perfecte 2e console ook als je 't mij vraagt.

    Want was is er nou fijner dan na een uurtje serieus gerace in PGR2, een uurtje loos Mario Karten ?
     
  17. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    De Cube is wel een leuke console. Leuk design, en supersnel met laden. F-Zero bijvoorbeeld, binnen 10 seconden ben je al aan het racen. Jammer alleen dat er weinig orginele titels zijn. Andere ontwikkelaars ontwikkelingen vrijwel niet bijzonders en Nintendo zelf blijft maar bij de standaard succesformules. Aan de andere kant ook weer goed, deze console kost me niet zo veel...;)
    Maar zoals ik al van het begin zeg: De Cube is de perfecte console om erbij te hebben. De line-up is in mijn ogen niet sterk genoeg om een veeleisende gamer te binden...
     
  18. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    /Mod Graveheart

    Tot volgende week.

     
  19. Scoutmaster

    Scoutmaster Guest

    als je een xbox hebt zonder xbox live kan je je met een gamecube ook wel vermaken

    Vraagje: Wat is er zo goed aan die zelda wind waker?

    ik hou juist meer van final fantasy
     
  20. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Zo is het maar net!!! De XboX is een slank gevormde en mooie console...8)8)8)
     

Deel Deze Pagina