1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat vinden jullie van een Gamecube?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Brabus Freak, 23 nov 2003.

  1. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Xbox heeft wat weg van een Betamax video recorder

    [​IMG]
     
  2. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Nee man, dit is XboX2, deze is voortgekomen uit een samenwerkingsverband tussen Microsoft en Sony!!! Owowow, wij gamers gaan een mooie tijd tegemoet!!!8) 8) 8) :D
     
  3. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Vooral die draadloze controller is vet 8)
     
  4. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    LOL!!!!!!!!!

    En we gaan weer terug naar het fenomeen van spellen op bandjes!!!! 8)8)8)

    Ooow, mijn oude hart gaat weer helemaal sneller kloppen!!!
     
  5. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    en ja hoor.. onze slimste member heeft weer gereageerd..
     
  6. rare_ltd

    rare_ltd ~

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    zeker een riskante uitspraak als je al een waarschuwing hebt
     
  7. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    ach houd je b#k man neem niet alles zo serieus moest er meer om lachen .
    wa toch een grapje ja toch..go ahead?
     
  8. rare_ltd

    rare_ltd ~

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    zo'n "grapje" hoort niet thuis in het Overige console's gedeelte. Op deze plek komen mensen die ps2 en gamecube wel kunnen waarderen
     
  9. nickesta

    nickesta Respect the don

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    maar wat ik me afvraag: kan je dan ook twee consoles tegelijk aansluiten op je tv? Ik wil namelijk niet telkens wisselen van stekker als ik op me xbox of op mijn (nog aan te schaffen) gamecube. Ik heb overigens zo'n ouderwetse antenne aansluiting
     
  10. X BelieveR

    X BelieveR Im the X priest

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat geldt ook voor de xbox. Die staat na een paar weken alweer boven de cube kwa verkopen. En dat zonder ordinaire prijsverlaging! Tis nu eenmaal zo dat nintendo niet mee gaat met de tijd. Ze hebben geen écht vernieuwende games (zoals fabel, Halo 2, Sudeki en BC). Mario Kart is leuk, maar het is eigenlijk voortbreien op een ouderwets concept. En waar is de onlinedienst? Op deze vlakken moet nintendo de PS2 en de Xbox voor zich laten gaan. Dat zien de consumenten, maar ook de producenten. Dat is dan ook de rede dat steeds meer ontwikkelaars de cube laten voor wat hij is. De Ps2 en Xbox hebben op dit moment gewoon meer toekomstperspectief. De xbox wint alleen maar marktaandeel, bij nintendo is het het tegenovergestelde. Dus ja de cube sterft een trage maar zekere dood. De cube 2 zal nog redelijk mee kunnen draaien, maar daarna gaan ze eraan denk ik.
     
  11. rare_ltd

    rare_ltd ~

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan zo veel consoles op je tv aansluiten als je wil, alleen al die kabels wordt ik gek van :mad:
     
  12. Brabus Freak

    Brabus Freak Range Rover TD6

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    2
    Da ligt er aan... Hoeveel scartingangen heb je? En hoeveel gebruik je er?
     
  13. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    en als dat niet zou werken sluit je hem aan via je Videorecorder,heb ik ook gedaan, werkt perfect
     
  14. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zo` n ding gekocht waarmee je drie scarts in kan doen
     
  15. nickesta

    nickesta Respect the don

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen scartaansluitingen , ik heb zo'n aansluiting via je antenne ingang, en bovendien geen videorecorder op me kamer staan. Mijn xbox is aangesloten via de kabel van de tv (waar dus zo'n zelfde aansluiting aanzit). Maar bestaat er ook een soort van adapter ofzo die ik er tussen kan zetten zodat ik meerdere consoles tegelijk kan aansluiten?
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2003
  16. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    even kijken of in Jan 2004 nog steeds een dergelijke actie is, en dan koop ik hem gewoon.. boeiend dat in 2004 in Japan dan weer GC2 uitkomt... ik ga em halen.. of m`n ouders het wiullen of niet. punt
     
  17. Brabus Freak

    Brabus Freak Range Rover TD6

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    2
    komt er GC2 uit???
     
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Wat doen wij met dit soort mensen?
    Juist, een weekje van het forum verwijderen.

    On-topic : Ik vind de Cube best leuk, al speel ik er bijzonder weinig op.
    Met titels als FF : CC in de toekomst, word het misschien weer iets meer.
     
  19. William

    William -

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    1
    Zucht...

    Deze uitspraken zijn hier alleen nuttig als je ze staaft met verwijzingen naar echte cijfers. Zoals: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=53838 (25 november 2003, recente verkoop in UK).

    "
    The introduction of the Mario Kart pack has given the console even greater momentum, and hardware sales are running at almost double the level they were at this time last year.
    [...]
    Meanwhile, Microsoft fell just a few hundred units short of the GameCube figure, with sales nudging up a few percentage points on last week - although Microsoft will be disappointed to note that despite all its bundling efforts and reduced price, sales are still a few thousand units down on the same time last year.
    "

    Zonder bronvermelding (zoals hierboven) kun je net zo goed roepen dat je piemel langer is dan de mijne.
     
  20. alibi

    alibi Guest

    de gamecube is zeer de moeite waard!!! ik had laatst een nieuwe telefoon gekcoht, en daar kreeg ik een gamecube bij!! maar ik wilde em al zeker een keer aanschaffen maar dit kwam dus erg goed uit!

    en meteen heb ik metroid prime erbij gekocht! wat is dat een geweldig spel zeg! briljante gameplay, schitterende graphics, en verassende spel elementen.
    met de feestdagen nog ff mario party 5 f-zero GX aanschaffen!
     

Deel Deze Pagina