1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat vinden jullie van een Gamecube?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Brabus Freak, 23 nov 2003.

  1. X BelieveR

    X BelieveR Im the X priest

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Vergelijk jij eens het marktaandeel van nintendo van vijf jaar geleden met het marktaandeel van nu... Kijk dát bedoel ik dus.
     
  2. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Moet je het marktaandeel van de XboX van 5 jaar eens vergelijken; je zal schrikken...:D
     
  3. Freestyle

    Freestyle Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    de cube is een leuk apparaatje..leuke spellen.., alleen ben een beetje teleurgesteld in de sequels..ik hoopte op wat meer originele spellen..
    maja als iemand nog een cube zoekt :) kijk ff naar mn ad in bazar *)
     
  4. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    ik zou gewoon voor een cube gaan.. het is een prima dinggetje..
     
  5. Chief Bram

    Chief Bram *Xbox-Addict*

    Berichten:
    286
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een goede en mooi apparaat met mooie grapchics, ik ben allleen een beetje telleurgestelld, ik dacht dat Nintendo met meer nieuwe titels ging komen, dan alleen maar Pikmin, dan zijn het alleen maar sequels bv.: Super Mario Sunshine, Metroid Prime en Zelda: The Wind Maker, ik weet wel dat dit uitijndelijk ook met Xbox zal gebeuren, maar als beide niet rap met iets nieuw gaat komen, dan ga ik naar een andere console overstappen.

    Maar de GC daalt wel, want een van mijn vrienden, is een GCfanboy is geworden, dit is nu zijn naam op MSN: Sperminater Will Destroy All Xboxfanboys! Ie zegt nu wel dat ik toen ik mijn Xbox had dat ik een fanboy was, dat geef ik toe, dat ik TOEN een fanboy was, maar mijn wijsheid die ik op sites ontdekte(o.a. XBW), heb ik ontdekt dat je elke console op zijn voordelen en op zijn nadelen moet bekijken, als het mij word gevraagd wil ik die zelfs opnoemen! Maarre zolang als ie een een fanboy is gaat de GC in mijn ogen blijven zakken!!!
     
  6. saskia_kane

    saskia_kane Game Girl

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    GameCube is zeer kicke!! Maar xbox is natuurlijk cooler! hahaha
     
  7. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    wat heeft zijn fanboyisme nou te maken met de kwaliteit (ik denk dat je daar op doelt met je 'daling') van de GC? die connectie vat ik ff niet hoor

    mag ik daar van maken: Xbox is zeer kicke!! Maar GameCube is natuurlijk cooler! hahahah

    ;)
     
  8. X BelieveR

    X BelieveR Im the X priest

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    GameCube kan leuk zijn, maar het is niet mijn ding. Ik vind het geen leuke spellen. Vroeger ahum vond ik ze leuk, maar nu ben ik daar een beetje overheen.
     
  9. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent nooit te oud voor kiddy games!! 8)
     
  10. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat spreekt voorzich :)
     
  11. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu met metroid bezig en maar weinig x-box spellen kunnen aan deze game tippen.
     
  12. X BelieveR

    X BelieveR Im the X priest

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Het begint met een H en eindigt op ALO.
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Xbox biedt kwaliteit, GameCube rendament. Dus gewon allebei halen en Mario Kart met Zelda disk is maximaal. Ik heb die Zelda disks al voor 70 euro op ebay verkocht worden.
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Uhhhh Metriod met Halo vergelijken :confused:. Das het zelfde als je een koelkast met een tv vergelijkt |:-. Spellen zijn allebei master maar ze lijken in de verste verte nog niet op elkaar.
     
  15. mello1982

    mello1982 xbox playah

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand wanneer resident evil 4 uitkomt by the way???
     
  16. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Globaal gezien: Je moet bij allebeide spellen door een first person view kijken en lopen, en je hebt bij allebei vijanden die je af moet schieten. Het zijn allebei FPS, prima te vergelijken dus. Als we het op jou manier gaan bekijken kunnen we voor alle spellen wel een reden verzinnen waardoor ze eigenlijk niet te vergelijken zijn. |:-
     
  17. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Nope. Voor zowel Japan, Amerika als Europa is nog geen release datum bekend gemaakt. Ik kan echt niet wachten tot deze gaat uitkomen. De trailer die ik gezien heb is zo waanzinnig lekker. :cool:
     
  18. mello1982

    mello1982 xbox playah

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zie op internet dat resident evil 4 op 31 december uitkomt.....op nintendo.com
     
  19. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Vreemd want ik heb net overal gekeken en overal stond nog 'To Be Announced'. Dus 31 december lijkt me erg sterk aangezien je dan wel al wat meer over de game zouden hebben moeten horen in de bladen e.d. Of ze moeten Japan bedoelen natuurlijk.
     
  20. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    een fps met een first person adventure vergelijken? denk niet dat dat gaat...

    ok.. metroid is ook schieten.. maar metroid is meer dan schieten.. het is zelda en halo in 1...
     

Deel Deze Pagina