Wat vinden jullie van een Gamecube?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Brabus Freak, 23 nov 2003.

1. reikoe

reikoe Xbox Mazzzter

Leuk Bevonden:
    0
    Gamecube kopen naast me Xbox

:'-( :'-( :'-( Ik zou ook dolgraag een Gamecube kopen naast mijn Xbox, bijvoorbeeld voor Mario Kart, (en nu die Zelda-disk), maar ik mag niet van mijn ouders.:'-( :'-( :'-(
    Ze vinden dat overdreven, naast mijn Xbox en mijn Gameboy Advance SP. Heeft iemand raad???

2. krot

krot Hip

Leuk Bevonden:
    0
    er zijn meerdere mogelijkheden

1. ouders het huis uit
    2. zeggen dat er spellen zijn die zij interessant vinden
    3. gewoon zeggen dat het jou geld is dus jou keuze
    4. dreigen met zelfmoord
    5. hongerstaking
    6. zeggen dat je wilt meehelpen aan het voortbestaan van nintendo door een cube te kopen

3. 100%Jean

100%Jean Guest

Mijn gamecube staat stof te happen. Zelda was een topspel, maar ik heb helaas geen zin meer om t uit te spelen.
    Mario vond ik ook wel leuk, als miste ik het "Old Skool Mario gevoel".
    Ik heb trouwens gehoord dat er geen mariogame meer zou uitkomen voor de gamecube klopt dit? Hiermee bedoel ik een spel zoals sunshine, niet zoiets als Mariokart of Smash brothers.

4. Aart

Aart XBW Senior

Leuk Bevonden:
    3
    Vindt de gamecube geweldig vanwege F-Zero en Zelda, maar verder biedt het weinig. Tenminste, tot een 3 maanden geleden, de toekomst ziet er beter uit.

5. William

William -

Leuk Bevonden:
    1
    100%Jean, Aart:
    two words: "Viewtiful Joe"

hij is vermoedelijk wat moeilijk te vinden, maar hij is erg toegankelijk en tegelijkertijd "old school"

6. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Als je een gamecube gaat aanschaffen, GEEN 32 blocks memory card kopen, die zijn egt K*TT*G klein :mad: De 265 blocks roeleren, want de meeste spellen gebruiken al gauw 10 blocks... dus vandaar ;)

7. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Re: Gamecube kopen naast me Xbox

jep, zeiken dat het JOU geld is, omkopen, lief gezicht geven, etc. etc. etc. :+ Misschien GBA SP verkopen?

8. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    zelf voor de gamecube sparen ;)

9. hacktic

hacktic PSN ID: hacktic

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er afgelopen zaterdag een GameCube bijgehaald met mario kart en Zelda special edition cdtje..
    Super apparaat!
    Heb hem gekocht omdat mijn xbox nogal zwaar is om mee te nemen naar frankrijk volgende week.
    en gamecube weegt veel minder!
    Ook omdat spellen als Zelda, mario kart, etc niet voor xbox zijn..
    diep in mijn hart blijf ik toch Nintendo Fan ;)
    Dus zeker een goed plan om een GC erbij te nemen! (staat trouwens ook heel stoer al die Consoles naast elkaar :D )
    Van de week voordat ik op vakantie ga fftjes Zelda erbij halen zodat ik lekker op vakantie zelda kan spelen :)
    DUS AANRADER!

10. reikoe

reikoe Xbox Mazzzter

Leuk Bevonden:
    0
    Wilde hem dus zelf betalen, maar zelfs dat mag niet... :confused: :confused:

Ben diep teleurgesleld:confused: :'-(

11. krot

krot Hip

Leuk Bevonden:
    0
    w00t een 32 blocks memorycard, dat zal wel een enorm special limited edition collector's item zijn:9

12. hacktic

hacktic PSN ID: hacktic

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap niet wat iedereen zegt dat GC kiddie is en er maar weinig leuke games voor zijn..
    XIII, NFSU, Tony hawk underground enz.. zijn ook allemaal te krijgen op de gamecube! :D
    ik heb ook een box en cube. en moet zeggen staat leuk naast elkaar en ik heb afwisseling!
    top apparaten!

13. TheWalrus

TheWalrus Guest

Als spelcomputer vind ik de Gamecube beter danm de Xbox. Met games als Zelda The Windwaker, Metroid Prima, F-zero, Super mario Sunshine en, mijn lieveling, Eternal darkness, heeft de cube een flinke lading klassiekers te bieden. In mijn ogen meer exclusieve toptitels dan de Xbox. Als je het geld hebt? Kopen die handel.

14. reikoe

reikoe Xbox Mazzzter

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je dus wel mogen, hahaha

15. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    eternal darkness is idd een super top titel.. ook mijn favo.. alleen jammer dat nadat je het 3x uit heb gespeeld dat er dan eigenlijk niks meer te doen is.. maar toch.. echt fantastisch..

16. SNK FOREVER

SNK FOREVER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    elke console in de past,present,future,heeft zijn eigen goede en minder goede games,dus sparen met jullie"krantenwijken"en alle console's die bestaan kopen!Ik kon in mijn profiel niet eens alle computers noteren die ik"own"haha.

17. Falco Lombardi

Falco Lombardi Star Fox Team

Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik je handtekening nu?

GameCube, ook leuk voor leipe momenten!

18. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb gisteren de cube overgekocht van Goakhan, met The wind waker, Metroid prime, en Resident evil 0. Meteen alles aangesloten, wat nog erg moeilijk ging, doordat werkelijk alles verplaatst moest worden, maar toch nog kunnen beginnen met The wind waker, en ben meteen gegrepen door de magie. Tis dat ik nog even wilde posten hier, anders was ik van 11 uur 's avonds tot nu doorgegaan. Echt een geweldig spel.

19. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    @ nosh
    Je hebt de beste sig ooit _O_

20. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9

Deel Deze Pagina