1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat vinden jullie van een Gamecube?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Brabus Freak, 23 nov 2003.

1. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Zit er ook aan te denken om een Cube te halen naast mn Box.
    Zoals hier ergens al van te voren is gepost, diep in me hart ben ik toch een Nintendofan. :D

2. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    gewoon doen man.. kopen.. ik heb net resident evil 1 (remake) en luigi's mansion (samen voor nog geen 53 euri's gekocht).. en ja.. luigi's mansion mag kort zijn.. maar verschrikkelijk leuk.. en resident evil.. wow die game is moeilijk en MOOI!! adembenemend.. tja.. de controles zijn kut.. das waar.., naja.. eigenlijk alleen het lopen is kut.. maarja.. daar draaien de controles al snel om... nee. .ze zijn het geld dubbel en dwars waard..

3. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er ook ff over nagedacht om er een bij te kopen maar ik heb het toch niet gedaan omdat:

1. Hij mag dan 99 euro kosten maar je bent veel duurder uit door de games, extra controller, memory card, eventuele netwerk adapter enz. Kosten waar je in eerste instantie geen rekening mee houdt.

2. De cube gaat niet echt lekker, steeds meer ontwikkelaars trekken zich terug en PS en xbox worden steeds meer naar voren geschoven als de GROTE 2. Dit kun je aan het gameaanbod merken, in de toekomst zijn niet echt veel toppers aangekondigd. En als je het spelaanbod met de xbox en ps vergelijkt is het toch een beetje magertjes.

3. Als we nintendo mogen geloven mogen we over een jaar/anderhalf jaar al een nieuwe console verwachten. Dit is ook een teken dat nintendo de gamecube zo snel mogelijk achter zich wil laten. Maar goed, lang kun je er dus niet van genieten.

Dat is waarom ik heb besloten geen gamecube erbij te kopen. Zonde van je geld IMO. Ik bewaar het liever voor de next gen consoles.

4. TheWalrus

TheWalrus Guest

Niet veel toppers? Hoe zit dat dan met de Xbox? het enige spel wat mij nog een videogames erectie kan bezorgen is Halo. Nintendo heeft voor de gamecube heeft Mario 128 in petto, wat waarschijnlijk net zo'n toptitel wordt. De genoemde titels zijn werkelijk briljant, en behoren alleen tot de absolute top in hun genre.

Over anderhalf jaar een nieuwe console..... hmmm, hoe lang verwacht je dat deXbox nog leeft? Ik geef de Xbox nog hooguit een jaar. volgend jaar kerst moeten we vast de nieuwe consoles aan schaffen.......

5. SNK FOREVER

SNK FOREVER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mario 128 is waarschijnlijk uitgesteld naar de opvolger van de GameCube:p

6. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Hey gast die deze thread starte:
    Ik heb sinds vorige week er een cube bijgekocht (naast mijn xbox) En het roeleert echt zeer, die cube is toch goedkoop nu en dan mis je sommige echte only on cube toppers niet. Ik heb dan ook de volgende spellen erbij gekocht:
    Metroid Prime
    Zelda: The WindWaker
    Super Smash Brothers: Melee
    Sega Soccer Slam
    Super Monkey Ball (1)
    En eerlijk gezegt kan ik niet zonder deze games, ze zijn echt zeer goed en typisch nintendo. Dus aanrader aan mensen met geld!: Koop naast je box een cube erbij!

7. SNK FOREVER

SNK FOREVER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    prima gezegd man,je leert het nog wel;)

voeg F-Zero,Mario Sunshine,Super Monkey Ball 2 er ook maar aan toe :)

Sega Soccer slam is overigens multi-Console.

Laatst bewerkt: 25 dec 2003
  8. Genassix

Leuk Bevonden:
    3
    :) Ik weet dat soccer slam multi is. Maar ik vond hem op de cube het leukste. Betere kleuren enzo plus vind het echt een cube spel. En ben het met je eens over Fzero en sunshine. Ik heb monkey ball 1 al en die vind ik beter dan 2 dus die komt niet op mijn verlanglijstje. :)

Mzzzls, fijne kerst enzo.. :)

Laatst bewerkt: 25 dec 2003
  9. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    je vergeet pikmin :)

10. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd.. ik had een veel hogere verkoopstijging verwacht dan die magere 1000% van een paar weken terug.. tss.. shame on nintendo.. de ps heeft trouwens het meest magere spelaanbod van allemaal imho, maar dat vind ik.. ik zou geen 5 leuke exclusives kunnen noemen..

Ik ben iig heel tevreden met m'n cube.. er zijn de afgelopen tijd gewoon teveel goede games uitgekomen, ik kan ze niet allemaal gaan kopen natuurlijk.. dat bewijst wat!

11. XguidoX

XguidoX Guido Almighty

Leuk Bevonden:
    0
    SSS typisch Cube terwijl ik hem op de Xbox heb

12. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb al vanaf de launch een cube en heb later een xbox erbij gekocht.
    Cube is echt wel een prima console veel toppertjes alleen de laatste tijd komt er niks interresants uit alleen maar remakes echt jammer....
    Ik speel ook veel meer op mijn xbox komt ook door live maar xbox heeft gewoon betere games vind ik meer fps racers enz dat zijn mijn games.
    Ben vanaf de nes al een nintendo fan maar ninty moet echt iets meer gaan doen en meer aandacht besteden aan europa..

13. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    gamecube heeft wel coole spellen zoals Metroid Prime, Mario kart en nog een paar maar niet echt super veel dat je zegt daar moet ik een gamecube voor kopen. vroeger had ik een N64 nu nog steeds maar toen vond ik het echt een super ding vooral Golden Eye is een super game.

14. Kane

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb net resi zero gekocht voor de cube.. leuk spelletje.. maarhum degene die zeggen dat er op dit moment te weinig nieuwe leuke spellen zijn voor de cube... ehum f-zero, mario kart, rogue squadron 3, 1080, billy & giant egg, Vieuwtiful Jou, Harvest moon, Pikmin 2, Donkey konga, Metal Gear Twin snakes, (mario party 5, als je dat tenminste een topgame kan noemen) deze zijn allemaal exclusief en komen binnen kort (of zijn al uit) in europa. En dan heb ik nog niet de games opgenoemd die niet exclusief zijn (zoals bv XIII, Prince of persia, en nog een goop) en heb ik ook nog niet de games genoemd die voor 2004 staan..

15. Genassix

Leuk Bevonden:
    3
    @ The Arawana: Idd ik kan ook nog geen 5 toptitels voor de ps2 noemen. De ps serie heeft altijd een groot aanbod gehad maar al die spellen waren niet super en de meeste zijn maar een klein tijdje exclusief. Zo heb ik vroeger gekozen voor de n64 inplaats van de ps1 en heb ik nu gekozen voor de xbox en gamecube inplaats van voor de ps2. Het enige gave spel voor de ps2 waar ik aan kan denken is jak 2: renegade.

Nintendo verkopen zijn trouwens helemaal niet slecht. De ps2 blijft koploper maar ngc en de xbox zijn samen mooi de twee kleinere marktleiders. (doen beiden ongeveer even goed.)

Nintendo is en blijft tijdloos..

16. Kane

Leuk Bevonden:
    2
    De enigste toptitels die ik kon noemen voor de ps2 zijn de gta titels.. maarja.. die zijn ook niet meer exclusief.. en jak en die andere game met de zelfde engine lijken mij niet zo leuk. Trouwens.. is silent hill niet exclusief voor de ps2? die lijkt me ook wel wat.. but than again.. de resi reeks is beter... dus ja.. toch maar een cube en een xbox voor mij :)

17. Genassix

Leuk Bevonden:
    3
    @ Kane: You said it. Ben er helemaal mee eens. :) En silent hill is idd een goed spel maar die is niet excl. voor de ps2. De ps2 heeft een hoop titels die er eerst voor op uit komen. Dus tijdelijk exclusief. (nu bv. met alleen ps2 games van ea kunnen online, dat is gewoon een kontrakt dat sony heeft afgesloten t/m 2003.)

18. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Don't forget Pro Evolution Soccer. Dit is natuurlijk ook een supervette exclusieve toptitel voor de PS2.

19. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Wel een beetje bevooroordeeld he, dat jullie wel een hele zooi GC titels opnoemen en die meteen tot toppers benoemd om vervolgens te zeggen dat jullie nauwelijks PS2 toppers kunnen opnoemen die jullie persoonlijk goed vinden. Dat kan andersom natuurlijk ook. De GC titels die jullie als toppers beschouwen hoeft een ander weer niets te vinden. :)

Maar goed, persoonlijk vind ik dat er meer dan genoeg PS2 toppers zijn zoals: de Final Fantasy serie, Gran Tourismo, Primal, Ratchet & Clank 1 en 2, Jak & Daxter 1 en 2, Dark Chronicle, ICO, Kingdom Hearts, Maximo, Socom 1 en 2, Devil May Cry, Breath of Fire, Manhunt, Castlevania: Lament of Innocence, Ghosthunter, Killzone, MGS 3: Snake Eater, Onimusha 3 enzovoorts.

Maar laten we nu maar weer lekker ontopic gaan en het over de GameCube hebben. :)

20. Genassix

Leuk Bevonden:
    3
    Ok Gothicrulez, ik zal me op deze thread even ontopic voordoen. Maarre nog een laatste punt van kritiek: Een aantal van die games die je net opnoemde vind ik ook echt top, maar de meeste uit dat rijtje zijn meer ok dan echt toppers. Met toppers heb ik spellen in gedachten die echt negens krijgen met reviews, en goede games krijgen 8en met reviews. Ik kijk voor de games waarin ik geintresseerd ben op xbw en de pu. En daar staan toch echt niet alleen maar mooie negens over die games.

Deel Deze Pagina